Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2011

Μικροσκοπικό gadget υπόσχεται να σας βρει ...ενδιαφέροντες ανθρώπους.


σχόλιο ID-ont
- Κι εάν σου βγάλει η συσκευή ότι δεν ταιριάζει το προφίλ σου με αυτό του άνδρα σου, αλλά ταιριάζει καλύτερα το προφίλ σου με αυτό του γείτονα, τότε τι γίνεται; Χωρίζεις τον άνδρα σου για τον γείτονα; 
- Που οδηγούνται οι ανθρώπινες σχέσεις; Μηχανήματα που υποδεικνύουν με ποιόν "πρέπει" να κάνεις παρέα γιατί ταιριάζεις και με ποιόν "δεν πρέπει"! Θυμάστε την ανάρτηση με την εφαρμογή στο Facebook που σε βαθμολογεί, με βάση τις φωτογραφίες που ανεβάζεις και σου υποδεικνύει τι πρέπει να κάνεις στη ζωή σου για να γίνεις πιο κοινωνικός;
- Πως μπορεί να μπει ένα εμπόδιο σε αυτόν τον κατήφορο; Πως μπορούν οι νέοι μας να αποκηρύξουν αυτόν τον φανταστικό, άϋλο, ηλεκτρονικό κόσμο που απειλεί να ρουφήξει ως μια άλλη καταβόθρα την πραγματική τους ζωή και να ασχοληθούν με τον υπαρκτό κόσμο;

Γιατί να ψάχνετε τα διάφορα προφίλ στα διάφορα κοινωνικά δίκτυα, ενώ υπάρχει ένα gadget το οποίο θα μπορούσε να σας ενημερώσει για ένα πιθανό σύντροφο ή μία ιδανική παρέα που θα επικοινωνείτε πραγματικά όταν τύχει και βρεθείτε δίπλα του; Εκτός αυτού όμως, θα μπορείτε ακόμα και σε κάποιο συνέδριο αντί να ψάχνετε τα ονόματα στις ταμπελίτσες να ενημερώνεστε αυτόματα για το άτομο που ψάχνετε, ή όταν βρίσκεστε σε κάποιο μπαρ να βρείτε εκείνους που ακούν την ίδια μουσική, λαμβάνοντας ένα μήνυμα κειμένου.

Αυτός είναι ο κόσμος του ΜagnetU (http://magnetu.com/) που ελπίζει να δημιουργήσει μία νέα ισραηλινή εταιρεία. Η MagnetU πρόκειται να κυκλοφορήσει ένα μικροσκοπικό gadget «δικτύωσης εγγύτητας», το οποίο αναπτύσσει από το 2009.


Το πανάλαφρο gadget κόστους 24 δολαρίων, θα ξεκινήσει επίσημα σε περίπου έξι εβδομάδες, να δημιουργεί αυτόματα ένα κοινωνικό δίκτυο μεταξύ ανθρώπων με παρόμοιες ασχολίες και πιστεύω, όταν αυτοί θα βρίσκονται σε κάποια αρκετά κοντινή απόσταση. Θα συγκρίνει το προφίλ σας, στο οποίο θα έχετε εξηγήσει ποια είναι τα χαρακτηριστικά που ψάχνετε, με εκείνα των άλλων χρηστών. Όταν δύο συσκευές κάνουν μια αμοιβαία ικανοποιητική ταύτιση, θα ειδοποιούν τους ιδιοκτήτες τους μέσω μηνυμάτων SMS ή Mobile App, βαθμολογώντας την αμοιβαία αυτή ταύτιση απόψεων, και παράλληλα θα αποστέλλονται οι πληροφορίες εκείνες που έχουν οι χρήστες επιλέξει να δίνονται.

Το MagnetU παρέχει επίσης και την δυνατότητα ανταλλαγής πληροφοριών «πρόσκρουσης», έτσι πατώντας ένα κουμπί θα μπορούν οι χρήστες τσουγκρίζουν τις συσκευές τους να ανταλλάξουν τις όποιες πληροφορίες έχουν συμπληρώσει στο προφίλ τους.

Το σύστημα ίσως όμως διαθέτει ένα μεγάλο μειονέκτημα, μιας και θα χρησιμοποιείται και μία ακόμα συσκευή και δεν θα ενσωματώνεται ως εφαρμογή στα smartphones. Αυτό όμως ο ιδρυτής της εταιρείας, Yaron Moradi, το παρουσιάζει ως ένα από τα μεγαλύτερα πλεονέκτημα και όχι ως μειονέκτημα.

«Το GPS δεν λειτουργεί σε εσωτερικούς χώρους, απομυζά την μπαταρία του κινητού σας και παρεμποδίζει την προστασία της ιδιωτικής ζωής σας κάνοντας τη φυσική θέση σας γνωστή», δηλώνει ο Moradi. «Καταλήξαμε σε μια λύση που λύνει όλα τα προβλήματα με τη χρήση κινητών τηλεφώνων».

Οι χρήστες θα μπορούν, επίσης, να αλλάξουν το προφίλ που μεταδίδεται, ή τις «κοινωνικές επιθυμίες» τους, ανάλογα με την κατάσταση. Θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν ένα «κοινωνικό» προφίλ που περιγράφει τον ιδανικό ραντεβού όταν είναι έξω σε ένα μπαρ και ένα «επιχειρηματικό» προφίλ, όταν βρίσκονται σε κάποια διάσκεψη ή κάποιο συνέδριο. Εμπορικά σήματα θα μπορέσουν επίσης να επωφεληθούν μέσα από αυτού του νέου είδους κοινωνικής δικτύωσης, μιας και φερ’ ειπείν θα είναι δυνατόν να αποστέλλονται ειδοποιήσεις για μουσικά νέα και εκδηλώσεις σε άτομα που πιθανότατα να τους ενδιέφερε ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής.

Επειδή οι συσκευές είναι αποτελεσματικές μόνο σε κοντινές αποστάσεις, η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει εκδηλώσεις για την προώθηση του κοινωνικού δικτύου εγγύτητας. Εκτός των άλλων, φανταστείτε την εμπορική της αξία, όταν για παράδειγμα θα εισέρχεστε σε ένα κατάστημα και εφόσον το έχετε επιλέξει θα ειδοποιήστε για προσφορές για συγκεκριμένα είδη - αυτό και αν θα πει στοχευμένη διαφήμιση.

Τέλος από κοινωνική άποψη, η εταιρεία διαχωρίζει τον εαυτό της από τις υπηρεσίες Check In, που προσφέρουν διάφορες εφαρμογές για τα έξυπνα κινητά, μιας και όπως χαρακτηριστικά δηλώνει, σκοπός της δεν είναι να σας γνωστοποιήσει που είναι οι φίλοι σας, αλλά να δημιουργήσετε νέες επαφές με ανθρώπους που πιθανότατα να βρείτε πραγματικά ενδιαφέροντες.

http://www.howcast.com/videos/488468-How-to-Raise-Your-Popularity-With-MagnetU
 http://www.proho.gr/social-media/mikroskopiko-gadget-uposxetai-na-sas-brei-endiaferontes-anthropous
Το αλίευσα ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι αναρτήσεις του ¨Ῥωμηῶν Ἐνημέρωση¨

alt

Οι αναρτήσεις στο ¨Παζλ Ενημέρωσης¨

Παζλ Ενημέρωσης



Προσοχή

Για ανάγνωση επιλέγεις ¨ ΠΛΗΡΗΣ ΟΘΟΝΗ¨ και το διαβάζεις τόσο άνετα, σαν να είναι σε μορφή pdf.

ΟΔΥΣΣΕΙΑ Web TV


Σκοπός της «ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ» είναι να ανακτήσουν οι Έλληνες τις αξίες, τις αρχές και τα ιδανικά της φυλής μας, μέσα από μια υγιή ενημέρωση, αφύπνιση και ψυχαγωγία.
ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΕΔΩ.