Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Αυγή Βουτσινά- Η πολίτης που μίλησε με την γλώσσα όλων μας για όλους μας! [vid]

«Ο αδερφός μου είναι ΑμεΑ» είπε η ομιλούσα κα Βουτσινά Αυγή. «Ο αδερφός μου πιστοποιήθηκε με 85% αναπηρία. Του είπαν ότι τα χρήματα που δικαιούται δεν θα τα πάρει επειδή στο μεσοδιάστημα δεν ήταν ανάπηρος » συμπλήρωσε η κα. Βουτσινά.

Και συνέχισε απευθυνόμενη στον κ. Βρούτση: «Κοιτώντας στα μάτια έναν άνεργο από 45 ετών και άνω μπορείτε να του πείτε γιατί τον καταδικάσετε σε αεργία; Όχι! Μπορείτε να πείτε κάτι σε εμένα που στα 48 μου χρόνια καλούμαι να συντηρήσω μία οικογένεια με ένα μισθό και να λέω ευχαριστώ στον εργοδότη μου; Δεν έχετε να μου πείτε κάτι»
Ανατριχίλα προκάλεσαν τα τελευταία λόγια της κ. Βουτσινά: «Σήμερα κηδεύτηκε ένα κοριτσάκι 13 ετών που πέθανε από αναθυμιάσεις από μαγκάλι. Σας θεωρώ ηθικό αυτουργό εσάς και όλους τους συνυπεύθυνους που υπογράφετε αυτές τις αποφάσεις με την Τρόικα. Θέλω να ρωτήσω αν κοιμάστε τα βράδια. Εγώ στην θέση σας δεν θα κοιμόμουν. Θα είχα τύψεις. Εσάς προσωπικά δεν σας δέχομαι ούτε σαν υπουργό ούτε σαν υπουργό μου! Ντροπή και αίσχος!»
Δείτε το βίντεο:


http://youtu.be/KriIRC3hEYY

spirospero
 

Το αλίευσα ΕΔΩ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι αναρτήσεις στο ¨Παζλ Ενημέρωσης¨

Παζλ Ενημέρωσης