Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Η Ελληνική Γλώσσα - Μέρος 2o: «Μήγαρις έχω άλλο στο νου μου, πάρεξ ελευθερία και γλώσσα;»


Μέρος  2ο: «Μήγαρις έχω άλλο στο νου μου, πάρεξ ελευθερία και γλώσσα;»
Δ.  Σολωμός
 Μέρος 1ο,   Μέρος 2ο,

ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: 27/03/2012
Γράφει Ευάγγελος ο Σάμιος

Σχόλιο ΠΑΖΛ:  «Μήγαρις έχω άλλο στο νου μου, πάρεξ ελευθερία και γλώσσα;» μας λέει ο εθνικός μας ποιητής και μας τονίζει έτσι ότι η ελευθερία και η γλώσσα είναι αλληλένδετα. Και είναι φυσικό αφού με την γλώσσα εκφράζονται τα νοήματα και οι σκέψεις των ανθρώπων, περιγράφονται και αναλύονται έννοιες και καταστάσεις, με την γλώσσα επικοινωνούν οι άνθρωποι μεταξύ τους, με την γλώσσα μεταφέρεται ένας ολόκληρος πολιτισμός στις επόμενες γενιές, καθώς και η αγάπη για τη ελευθερία. Κυρίως όμως αποτελεί τον τρόπο  ¨ενσάρκωσης¨,  της ίδιας της ελευθερίας.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι αναρτήσεις στο ¨Παζλ Ενημέρωσης¨

Παζλ Ενημέρωσης