Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Κύπρος - Τους ενόχλησε ο Παπαδιαμάντης και η Ελληνική σημαία

Έξω φρενών είναι Διεύθυνση, καθηγητές και μαθητές του Λυκείου Αγίας Φυλάξεως μετά το σβήσιμο ζωγραφιάς σε τοίχο του σχολείου που απεικόνιζε τον Παπαδιαμάντη και την ελληνική σημαία.

Το έργο, για το οποίο δούλεψαν από κοινού καθηγητές και μαθητές δημιουργήθηκε με αφορμή τα 100 χρόνια από το θάνατο του Παπαδιαμάντη, σβήστηκε με πρωτοβουλία ατόμων από τη σχολική εφορία, τα οποία ενοχλήθηκαν από την παρουσία του.

«Η ελληνική σημαία και ο Παπαδιαμάντης δεν δολοφονούνται από τον κάθε άσχετο. Οι ηθικοί αυτουργοί να αποκαλυφθούν και να πληρώσουν», δηλώνει ο διευθυντής του σχολείου Παντελής Ιωάννου.

«Δολοφονία του Παπαδιαμάντη»
Το περιστατικό δημοσιοποιήθηκε το Σάββατο από τηλεοπτικό σταθμό, με τον πρόεδρο της Σχολικής Εφορείας να δηλώνει άγνοια για το θέμα και να επιφυλάσσεται να τοποθετηθεί την Πέμπτη μετά τη συνεδρία της Εφορίας.
Ο Διευθυντής του Λυκείου, ανέφερε στο Sigmalive, ότι στο σχολείο υπήρχαν κάποια παλιά γκράφιτι των μαθητών τα οποία γίνονταν απρογραμμάτιστα και χωρίς την έγκριση του σχολείου. "Εδώ και ένα χρόνο ακριβώς", όπως μας ανέφερε, "από πέρσι τον Ιούλιο, ζήτησα από την Εφορία να σβηστούν και στα πλαίσια του βαψίματος του σχολείου εσωτερικά και ταυτόχρονα να σβηστούν τα αντιαισθητικά γκράφιτι, ώστε να γίνουν ωραίες κατασκευές και ζωγραφιές από τα μαθήματά μας, από την ιστορία και τον πολιτισμό". 
«Η Εφορεία», μας λέει «καθυστερούσε και δεν προχωρούσε τη διαδικασία, οπότε εγώ έφερα μαθητές και έναν εξωτερικό υπάλληλο για να τα καθαρίσει όλα. Έτσι βάλαμε πρόγραμμα για να ξεκινήσουμε και στα πλαίσια των 100 χρόνων από το θάνατο του Παπαδιαμάντη φτιάξαμε μια προσωπογραφία, με τη Σκιάθο, την ελληνική σημαία που έσβηνε μέσα στη θάλασσα και με την επιγραφή: «Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, ο Άγιος των Ελληνικών Γραμμάτων».
Όπως μας ανέφερε ο κ. Ιωάννου, τον Ιούνιο που ολοκληρώθηκε το έργο, ένας  υπάλληλος της Σχολικής Εφορείας ζήτησε από την καθαρίστρια το κλειδί, γιατί ηθελε να σβήσει κάποια πράγματα που υπήρχαν στους τοίχους. Να σημειωθεί ότι δεν έσβησε τίποτα απο τα παρακάτω.
 

 

 


"Το τι ζωγραφίζουν τα παιδιά δεν είναι αρμοδιότητα της Σχολικής Εφορείας"
Ο κ. Ιωάννου, σημείωσε ακόμα ότι,  αυτά τα οποία ζωγραφίζουν τα παιδιά είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της Σχολικής Μονάδας και των προγραμμάτων του Σχολείου. «Η Σχολική Εφορεία κανένα λόγο έχει στην υλοποίηση των προγραμμάτων και των δραστηριοτήτων της σχολικής μονάδας και πρέπει να στηρίζει υλικοτεχνικά το σχολείο.

Ο Διευθυντής του Σχολείου, ο οποίος με ανοικτή επιστολή προς τον  Πρόεδρο και Μέλη της Σχολικής Εφορείας Λεμεσού σημειώνει:

Πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν είμαστε διατεθειμένοι να αποδεχτούμε τη φθηνή δικαιολογία ότι ο υπάλληλός σας λειτούργησε με αφέλεια και έσβησε το έργο χωρίς να γνωρίζει την αξία του. Πριν ισχυριστείτε κάτι τέτοιο, δώστε τις απαντήσεις στα πιο κάτω αμείλικτα ερωτήματα: 
1.    Γιατί ο υπάλληλος δήλωσε στις καθαρίστριες, όταν έπαιρνε το κλειδί του σχολείου, ότι του είπαν να σβήσει το έργο; Ποιος του είπε;
2.    Γατί ζήτησε κλειδί για να έρθει το απόγευμα; Μήπως δεν μπορούσε να εργαστεί το πρωί ή πληρώνετε υπερωρίες τους υπαλλήλους σας;
3.    Γιατί ο υπάλληλος σας έσβησε αυτό το έργο τέχνης και δεν έσβησε τα graffiti ή τα υβριστικά συνθήματα, που βρίσκονταν στο σχολείο; Το ένα μάλιστα βρισκόταν στη σκάλα που ανέβαινε και δεν δικαιολογείται να μην το είδε.
4.    Γιατί ο υπάλληλος δεν ενημέρωσε, ως όφειλε,  τον Διευθυντή για το έργο που θα επιτελούσε στο σχολείο, αφού αυτή είναι η συνήθης πρακτική που ακολουθείται; 
5.    Γιατί πολλά από τα μέλη της  Εφορείας και προπάντων ο πρόεδρος, δεν γνώριζαν τίποτε ούτε επίσης ο Επιστάτης Α΄, που είναι υπεύθυνος για τέτοιου είδους εργασίες;

Όπως μας είπε ο κ. Ιωάννου, το άτομο που έσβησε τη ζωγραφιά την Τετάρτη το απόγευμα, εντοπίστηκε και όταν ρωτήθηκε από το Διευθυντή του Λυκείου, ανέφερε αμήχανα ότι του υπέδειξαν  από τη Σχολική Εφορεία να το σβήσει.
"Οι συνάδελφοι όμως, που πρωτοστάτησαν για να γίνει αυτό το έργο,διαμαρτυρήθηκαν έντονα ενημερώνοντας τον Πρόεδρο της ΟΕΛΜΕΚ στέλνοντας του και τη φωτογραφία του έργου που σβήστηκε".
Το Sigmalive, επικοινώνησε με τον  πρόεδρο της Σχολικής Εφορείας, ο οποίος επιφυλάχθηκε να τοποθετηθεί την Πέμπτη, μετά τη συνεδρία της Εφορείας.
Ο κ. Ιωάννου μας ανέφερε επίσης ότι ήδη έχει ετοιμάσει επιστολή στην οποία ζητεί απαντήσεις από τη Σχολική Εφορεία για τον τρόπο που έδρασε, ταυτόχρονα με κοινοποίηση  της επιστολής στον επαρχιακό επιθεωρητή, τον Σύνδεσμο Διευθυντών Μέσης Εκπαίδευσης Κύπρου, την Επιτροπή Παιδείας της Βουλής και την ΟΕΛΜΕΚ».
Καταλήγοντας ο Διευθυντής του Λυκείου μας μετέφερε τη απογοήτευση και στεναχώρια που νιώθουν καθηγητές και μαθητές που εργάστηκαν τρεις μήνες για το έργο αυτό, έδωσαν τη ψυχή τους, και περιμένουν δικαίωση.
8/8/2011, ειδήσεις SIGMALIVE
Διαβάστε σχετικά και εδώ

και μερικά σχόλια:
Περιγηθήκαμε για αρκετή ώρα στον ιστότοπο του Λυκείου Αξίας Φυλάξεως.
Όντως, εντυπωσιακό καλωσόρισμα στην 1η σελίδα: 


"Peace n Love"
(μας θυμίζει λίγο το σύνθημα των χίπυς "make love not war")

Διαβάσαμε και ξαναδιαβάσαμε για το "ρατσισμό"
για τις διακοπές στη ΒΟΣΝΙΑ 
(ναι στο μουσουλμανικό κράτος που ίδρυσαν πρόσφατα στα Βαλκάνια)

και διαπιστώσαμε μία επιμονή στους  "οικονομικούς μετανάστες" και στο "περιβάλλον".
Είδαμε και το βίντεο "όχι στον κοινωνικό αποκλεισμό" και το "ζωγραφίζοντας με τους μετανάστες" (δείτε το εδώ).

Βλέπετε τι ωραία που σε παίζουν όλα τα κανάλια όταν πλασάρεις τα συνθήματα της Νέας Τάξης ε;;

ψάξαμε πολύ ώρα ..
πουθενά στον ιστότοπο του σχολείου το γκράφιτι με την Ελληνική σημαία και τον Παπαδιαμάντη.
Δείχνουν να προτιμούνε το "Peace N Love" ως σύνθημα στα παιδιά μας.

Απ ότι φαίνεται η προσπάθεια εξάλειψης των ιδανικών του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας από τα σχολεία δείχνει να προχωρά και στη μαρτυρική μεγαλόνησο.

Μήπως ο υπάλληλος που έντεχνα πήρε το κλειδί και "έσβησε" τον Παπαδιαμάντη και την Ελληνική σημαία ...
δεν είναι μεμονωμένο γεγονός αλλά η τραγική πραγματικότητα στην παιδεία σήμερα; Το αλίευσα ΕΔΩ http://antiparakmi.blogspot.com/2011/08/blog-post_10.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι αναρτήσεις στο ¨Παζλ Ενημέρωσης¨

Παζλ Ενημέρωσης