Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Απαράδεκτες και ανθελληνικές θέσεις του Σεραφείμ Φυντανίδη. Αλλόφυλοι οι Βυζαντινοί, Σλαβοι και Αλβανοί οι Πελοποννήσιοι, Αλβανοί οι Αρβανίτες ......


ΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamily
Σας το παραθέτω και θα το σχολιάσουμε.....

του Σεραφείμ Φυντανίδη
«Αλίμονο αν η ελληνικότητα ήταν θέμα DNA. Σε αυτή την περίπτωση, οι περισσότεροι από εμάς σε αυτή την αίθουσα δεν θα είχαμε δικαίωμα να βρισκόμαστε εδώ». Το είπε στην Βουλή ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου. Και, όπως ήταν αναμενόμενο, αντιμετώπισε τα ειρωνικά σχόλια αρκετών μέσα και έξω από το Κοινοβούλιο. Κάποιοι μάλιστα αμφισβήτησαν την ελληνικότητά του λέγοντας ότι έχει μητέρα αμερικανίδα, ενώ ο πατέρας της γιαγιάς του, Σοφίας, ήταν Πολωνός…

Έτσι λοιπόν φτάνουμε στο κρίσιμο ερώτημα: Έλληνες είναι όσοι κατάγονται απευθείας από τον Περικλή, τον Λεωνίδα, τον Αριστοτέλη, τον Μεγαλέξανδρο και όλους γενικώς τους ήρωες και τους λόγιους της αρχαιότητας; Για τους βυζαντινούς αυτοκράτορες ας μην το συζητάμε. Στην πλειοψηφία τους ήταν Ιλυριοί, Αρμένιοι, Καππαδόκες, Σύροι και βάλε.
Για όσους μελετούν στοιχειωδώς την Ιστορία, είναι γνωστό πως από κείνα τα χρόνια της αρχαιότητας και ποιοι δεν πέρασαν και εγκαταστάθηκαν στον ελλαδικό χώρο. Πρώτα οι Σλάβοι (από τον 6ο μ.Χ. αιώνα εντοπίζονται στην Πελοπόννησο) και αργότερα οι Αλβανοί (Αρβανίτες). Οι περισσότεροι από αυτούς δεν ήρθαν ως κατακτητές. Κινήθηκαν προς τα νότια, στα πλαίσια της βυζαντινής και της οθωμανικής αυτοκρατορίας, των οποίων τα σύνορα δεν ήταν εκεί που ορίστηκαν μετά τους βαλκανικούς πολέμους του 1912 και 1913 ή μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Ήρθαν εδώ λοιπόν, εγκαταστάθηκαν και ελληνοποιήθηκαν. Πώς; Μα, μέσα από το εργαλείο που λέγεται γλώσσα. Το είπε πρόσφατα και η διάσημη ελληνίδα καθηγήτρια της βυζαντινής ιστορίας, Ελένη Γλύκατζη – Αρβελέρ. Γλώσσα ελληνική. Γλώσσα που γράφεται σε ένα τέλειο αλφάβητο εδώ και 3.000 χρόνια. Γλώσσα γραπτή, που εκείνοι δεν διέθεταν. Οι Αλβανοί απέκτησαν αλφάβητο μόλις το 1919, όταν έγιναν κράτος. Οι Σλάβοι προηγήθηκαν μεν, χάρη στο αλφάβητο που τους χάρισαν ο Κύριλλος και ο Μεθόδιος το 10ο αιώνα, αλλά ήταν άγνωστο σε αυτούς που είχαν εγκατασταθεί εδώ.

Αν κοιτάξει κανείς τα τοπωνύμια και τα οικογενειακά επίθετα από τη βόρεια ως τη νότια Ελλάδα, θα δει πολύ εύκολα τι άφησαν πίσω τους αυτοί οι «εισβολείς». Τα τοπωνύμια τα αλλάξαμε επαναφέροντας συνήθως τα αρχαία. Έτσι π.χ. η Τζίμοβα κάτω στην Μάνη έγινε Αρεόπολη, η Βοστίτσα – Αίγιο, η Ντροπολιτσά – Τρίπολη, το Λιόπεσι – Παιανία, τα Κιούρκα – Αφίδναι, το Μενίδι - Αχαρναί, η Όζα – Πάρνηθα, η Χασιά – Φυλή, η Γρούπιστα – Άργος Ορεστικόν, η Σέλιτσα – Νεάπολις, η Λιψίστα – Εράτυρα και πάει λέγοντας. Αναφέρω μερικές από αυτές τις μετονομασίες και αν πάμε στα οικογενειακά επίθετα, δεν τελειώνουμε ποτέ. Μια ματιά στον τηλεφωνικό κατάλογο του ΟΤΕ θα σας δείξει πολλά.

Αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι αυτοί δεν είναι Έλληνες. Ελληναράδες είναι. Γιατί μετέσχoν της ελληνικής Παιδείας, δηλαδή κοινώνησαν την ελληνική γλώσσα. Κι ας λένε ο,τι θέλουν οι διάφοροι Καρατζαφέρηδες (αχ, τι τουρκοειδές επώνυμο είναι αυτό;) και οι Γκιουλέκες (επίσης). Στο ιστορικό μυθιστόρημα του Άγγελου Τερζάκη «Πριγκιπέσσα Ιζαμπώ», που αναφέρεται στην εποχή της φραγκοκρατίας, τον 12ο – 14ο αιώνα στην Δυτική Πελοπόννησο, εκτός από λατινικά τοπωνύμια και οικογενειακά επίθετα που επέζησαν, θα διαβάσει κανείς και για σλάβικα στην Μεσσηνία και την Μάνη (ένα χωριό το αναφέρει ως Γιάνιτσα). Κι όμως, από εκεί, από την Μεσσηνία και την Μάνη, ξεκίνησε η επανάσταση του ’21.

Καλά το είπε ο κ. Παπανδρέου: «Έλληνας και γεννιέσαι και γίνεσαι». Ένα παιδί από γονιούς μετανάστες που γεννήθηκε εδώ, που πήγε σε ελληνικό σχολείο, μιλάει άπταιστα ελληνικά και γνωρίζει την ελληνική Iστορία, γιατί να μην πάρει την ελληνική ιθαγένεια; Όπως την πήραν την ιθαγένεια των Η.Π.Α., της Αυστραλίας ή της Γερμανίας, Έλληνες της διασποράς.

Ο εθνικός μας ποιητής, Διονύσιος Σολωμός, μας άφησε μια σοφή συμβουλή: «Το έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικόν ο,τι είναι αληθές». Για DNA θα μιλάμε τώρα, ω ανιστόρητοι νεοέλληνες;

το άρθρο δημοσιεύθηκε στο Κεφάλαιο (13/2/2010)
από το Foreign Press

ΣΧΟΛΙΟ
Καταρχήν Το άρθρο το έγραψε ο κ. Φυντανίδης, όπως φαίνεται για να υπερασπιστεί τον αλλοδαπό (κατά ενα μέρος γεννετικά αλλά εξ' ολοκλήρου από εθνική συνείδηση) πρωθυπουργό της ατυχούς χώρας μας.

Για το Βυζάντιο και την αυτοκρατορία μας (
"Imperium Graecorum" - αυτοκρατορία των Ελλήνων - όπως την αποκαλούσαν οι Ευρωπαίοι σύγχρονοί της) έχουμε πεί επανειλλημένως σε πάρα πολλές αναρτήσεις μας. Μπορείτε να δείτε μια ΕΔΩ.
Επιπλεόν εκτός από την θέση του Βρετανού ιστορικού Σερ Στηβεν Ράνσιμαν οποίος υποστήριξε την ελληνικότητα του Βυζαντίου ενδιαφέρον έχει και η θέση του Α. Rambaud:
«Μεταξύ δύο ηπείρων η Κωνσταντινούπολη βρίσκεται σα ζωντανός βλαστός ανάμεσα σε δύο κοτυληδόνες: αφομοιώνει, κατεργάζεται και μεταπλάσσει τα ετερόκλητα στοιχεία των επαρχιών της Ασίας και της Ευρώπης. Στους κόλπους της προσφεύγουν τυχοδιώκτες και από τη Δύση και από την Ανατολή. Σε μικρό χρονικό διάστημα τους μεταβάλλει σε Έλληνες: λησμονούν τα βάρβαρα ιδιώματά τους και αποδέχονται τη γλώσσα του Βυζαντίου. Οι ειδωλολατρικές τους προλήψεις υποχωρούν μπροστά στην Ορθοδοξία του. Το Βυζάντιο τους δέχεται άξεστους, βάρβαρους και τους αποδίδει στους δρόμους της τεράστιας αυτοκρατορίας του, εγγράμματους, σοφούς, θεολόγους, ικανούς διοικητές και εύστροφους κρατικούς λειτουργούς».
Οσον αφορά τους αυτοκράτορες έπρεπε να είναι πιστοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί (όσο κι αν μερικές φορές παρεξέκλιναν) και να έχουν ελληνική παιδεία και γλώσσα. Συνεπώς τις περισσότερες φορές επρόκειτο για Ελληνες που κατοικούσαν στα μέρη που ο Φυντανίδης περιγράφει. Ιλλυρία, Συρία, την Ελληνική Καππαδοκία και την Αρμενία.

Κατόπιν ο "πατριώτης" κ. Φυντανίδης αναπτύσσει σε συντομία την θεωρία του μισέλληνα Φαλμεράϋερ ο οποίος είχε πεί ότι οι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων δεν υπάρχουν πιά και ότι οι σημερινοί νεοέλληνες είναι ένα βαλκανικό συνοθύλευμα λόγω των πολλών προσμίξεων τους με Σλαβικά, Αλβανικά και Τουρκικά φύλα. Φυσικά σήμερα η θεωρία του έχει διαψευστεί με επιστημονικό τρόπο . Ο "πατριώτης" κ. Φυντανίδης αποφεύγει να χρησιμοποιήσει την επιστημονική ανθρωπολογική απόδειξη του Ελληνα κορυφαίου ανθρωπολόγου κ. Αρη Πουλιανού, η οποία αναγνωρίστηκε διεθνώς ως κορυφαία, γιατί πολύ απλά δεν τον συμφέρει στον ανθελληνικό αγώνα που έχει ταχθεί και πληρώνεται.
Ας δούμε όμως τι απέδειξε επιστημονικά ο κ. Πουλιανός.

Η
διδακτορική διατριβή τού Άρη Ν. Πουλιανού, που εκπονήθηκε στο Πανεπιστήμιο της Μόσχας, υπό την επίβλεψη του διάσημου καθηγητή της Ανθρωπολογίας Φ. Γ. Ντεμπέτς, στηρίχθηκε στη μελέτη 70 ανθρωπολογικών γνωρισμάτων 3000 περίπου Ελλήνων πολιτικών προσφύγων του 1949 στην τ. Σοβιετική Ένωση. Τα γνωρίσματα αυτά (π.χ. ύψος σώματος, πλάτος προσώπου, χρώμα δέρματος, σχήμα ματιών), αντανακλούν με τη σειρά τους τις δομές των γονιδίων και του DNA. Η στατιστική επεξεργασία σε συνδυασμό με την γεωγραφική τους κατανομή απέδειξε μαθηματικά την ακατάπαυστη βιολογική συνέχεια των Ελλήνων σε όλη τη διάρκεια της ιστορικής και προϊστορικής εποχής (λόγω της μικρής διασποράς των μετρήσεων), η οποία ανάγεται τουλάχιστο στη Μεσολιθική και Άνω Παλαιολιθική περίοδο (15-30.000 χρόνια). Επίσης, η ιστορική συνέχεια αποδεικνύεται από τη σύγκριση των μετρήσεων των σύγχρονων κατοίκων με αυτές των αρχαίων και προϊστορικών κρανίων της Ελλάδας, οι οποίες στατιστικά δεν παρουσιάζουν διαφορές. Έτσι, παρά τις κατά καιρούς επιδράσεις και περιορισμένες (ή εσωτερικές) μετακινήσεις πληθυσμών, με την ανθρωπολογική έρευνα έγινε φανερό ότι ο πληθυσμός της Ελλάδας έμεινε βασικά αναλλοίωτος και ότι οι σύγχρονοι Έλληνες είναι απόγονοι των αρχαίων φύλων που κατοικούσαν στην ελληνική χερσόνησο.

Η επιστημονική αυτή μελέτη που στηρίχθηκε στην παρατήρηση και έρευνα (όπως κάθε επιστημονική) κι όχι στις φανταστικές θεωρίες του Φαλμεράϋερ που ενστερνίζεται ο "πατριώτης" κ. Φυντανίδης εκτιμήθηκε από όλους τους κορυφαίους ανθρωπολόγους του κόσμου. Μάλιστα στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ της 25-1-1962 αναφέρεται χαρακτηριστικά:
«Η επιστημονική έρευνα του Α. Ν. Πουλιανού αντικρούει τη δογματική θεωρία του μισέλληνος Γερμανού ιστορικού Φαλμεράγιερ, που έζησε το 1790-1861, την εποχή του ελληνικού αγώνος της ανεξαρτησίας - και ο οποίος (Φαλμεράιερ) εντελώς δογματικά, χωρίς δηλαδή να προηγηθεί ανθρωπολογική έρευνα - και ως εκ τούτου αυταποδείκτως αντιεπιστημονικά - προσπάθησε να στηρίξει τη θεωρία του εκσλαβισμού της Ελλάδος. Ο ερευνητής καταλήγει ότι η ανθρωπολογική έρευνα με τα απαραίτητα ιστορικά και γλωσσολογικά στοιχεία είναι υποχρεωτική για τη λύση των εθνογενετικών προβλημάτων»
(Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την ανάρτηση μας για την εξαιρετική αυτή έρευνα ΕΔΩ)

Επιπλέον πρέπει να πούμε ότι την μισελληνική θεωρία του Φαλμεράϋερ πολέμησε κι ο κορυφαίος Ελληνας ιστορικός Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος τα βιβλία του οποίου διδάσκονται ακόμα (σε πείσμα της Ρεπούση) στα Ελληνικά σχολεία.
Ενώ και η Wikipedia αναφέρει χαρακτηριστικά: Οι θέσεις του Φαλμεράυερ απορρίφθηκαν ως υποκειμενικές και αντιεπιστημονικές και από την Βαυαρική Ακαδημία Επιστημών και Κλασικών Μελετών, ενώ δέχτηκε επικρίσεις από πολλούς Ευρωπαίους ιστορικούς. Παράλληλα ήταν η αφορμή για να ξεκινήσουν γενετικές μελέτες πάνω στον ελληνικό πληθυσμό από ξένους γενετιστές όπως οΙταλός Λουίτζι Λούκα Καβάλι-Σφόρτσα, οι οποίοι υποστήριξαν την γενετική σύνδεση αρχαίων και σύγχρονων Ελλήνων.

Ας δούμε όμως τι λέει για την κάθοδο των Σλάβων ο ιστορικός συγγραφέας Περικλής Ροδάκης:
"
Τονίζουμε για άλλη μία φορά ότι παρά τις καταστροφές που προκάλεσε η αβαροσλαβικλή επιδρομή, ο ελληνικός πληθυσμός δεν αφανίστηκε. Οι ομάδες των Αβαροσλάβων που κυριάρχησαν, αριθμητικά ήταν ελάχιστες έναντι του πληθυσμού που επέζησε. Με την δύναμη των όπλων και κρατώντας βασικά ορεινά σημεία υπέτασσαν τα γύρω χωριά και τα υποχρέωναν να τους πληρώνουν φόρους. Ήταν και παρέμειναν ως το τέλος ένα είδος στρατού κατοχής. Πολλές από τις επιμέρους ομάδες έφερναν μαζί τους και τα κοπάδια τους και τις οικογένειές τους και εγκαταστάθηκαν σε ορεινές περιοχές, από όπου ασκούσαν την κυριαρχία τους στο γύρω χώρο. Κυριαρχούσαν πάνω στον ελληνικό πληθυσμό.

Γενικά οι ομάδες των Αβαροσλάβων εκδιώχτηκαν από το βυζαντινό στρατό. Στον ελλαδικό χώρο έμειναν μικρές μόνο ομάδες, ποιμένες στα ορεινά σημεία. Αυτές οι ομάδες που έμειναν αφομοιώθηκαν στον ελληνικό κορμό, ύστερα από αρκετά χρόνια. Και τότε, αυτές οι βαρβαρικές ομάδες θα ξεχάσουν και την γλώσσα τους και τις παραδόσεις τους και θα μάθουν τα νεοελληνικά. Και παράλληλα θα ενταχθούν στις νεοελληνικές παραδόσεις και στον αντίστοιχο πολιτισμό. Αν είχαν αφανίσει τους Έλληνες- όπως ισχυρίζεται ο πολύς Φαλμεράγιερ- πώς θα επικρατούσε η νεοελληνική γλώσσα και πώς θα εξαφανιζόταν το σλαβικό στοιχείο;

Στον ελλαδικό χώρο ο πληθυσμός παρέμεινε ελληνικός μέσα από όλες τις περιπέτειες. Και παρέμεινε ελληνικός πληθυσμός Ν. των ορίων του βυζαντινού κράτους της Β. Βαλκανικής, δηλαδή Νοτίως της γραμμής Αίμου- Σκάνδρου και Αδριατικής."

Ας έρθουμε για μια ακόμα φορά (αφού αυτό το έχουμε πλεον χιλιοαπαντήσει στο ιστολόγιό μας) στην αναφορά του "πατριώτη" κ. Φυντανίδη για τους Αρβανίτες τους οποίους αποκαλεί Αλβανούς!!!!

Οι
Αρβανίτες είναι Ελληνες έχουν Ελληνική Εθνική συνείδηση και κατάγονται από την Βόρειο Ηπειρο. Καμιά σχέση δεν έχουν (εκτός βέβαια από το ότι λόγω καταγωγής γνωρίζουν μια αλβανική διάλεκτο) με τους Αλβανούς. Οι Αλβανοί είναι μουσουλμάνοι (ως επι τω πλείστον) ή άθεοι (λόγω του παλιού καθεστώτος του Χότζα). Εχουν Αλβανική εθνική συνείδηση και μιλούν ΜΟΝΟ αλβανικά. Οι Αρβανίτες είναι Ελληνες Χριστιανοί Ορθόδοξοι, μιλούν Ελληνικά και αλβανικά (όπως και οι σημερινοί Βορειοηπειρώτες-ή μηπως έιναι κι αυτοί Αλβανοί;) και έχουν Ελληνική εθνική συνείδηση. Μπορείτε να δείτε πολλές πληροφορίες ΕΔΩ. (αλλά και την μέρος της σχετικής μας ανάρτησης ΕΔΩ)

Νομίζω ότι καλύτεροι για να απαντήσουν στον κ. Φυντανίδη θα είναι οι ίδιοι οι Αρβανίτες.......

Πολύ γέλιο παρουσιάζει και η άποψη του "πατριώτη" κ. Φυντανίδη ότι οι Ελληνες είναι συνοθύλευμα λαών και αυτό φαίνεται από μερικά τοπωνύμια και επώνυμα!!!!!!! Αρα με την ίδια λογική επειδή τα περισσότερα (κι όχι απλά μερικά) τοπωνύμια στην Μικρά Ασία είναι ελληνικά οι σημερινοί κάτοικοι στην Μ. Ασία είναι φυλετικά Ελληνες όπως και επειδή το ίδιο συμβαίνει και σε πολλά μέρη του κρατιδίου της Βαρδάσκα αλλά και της Νότιας Βουλγαρίας (δηλαδή της Ελληνικής Ανατολικής Ρωμυλίας) τότε μιλάμε για εκαττομύρια Ελληνες υπόδουλους αδερφούς μας. Και η πλάκα είναι ότι εμείς δεχόμαστε ότι όλοι αυτοί είναι φυλετικά Ελληνες, εσείς όμως κ. Φυντανίδη δεν είστε από αυτούς που υποστηρίζουν τέτοιες απόψεις. Μας λέτε φασίστες, ρατσιστές κλπ..... Αρα γιατί αυτό που δεν δέχεστε για τους Ελληνικούς πληθυσμούς των Βαλκανίων και της Μ. Ασίας θέλετε να το δεχτούμε εμείς μέσα από μερικά τοπωνύμια και επώνυμα για την Ελλάδα; Και μάλιστα την στιγμή που εμεις αποδεδειγμένα ιστορικά κατοικούσαμε την περιοχή αυτή πολύ πιο πριν από οποιονδηποτε άλλο λαό......

Ας έρθουμε και στο τελευταίο ανιστόρητο και ψευδές επιχείρημα του κ. Φυντανίδη ότι δηλαδή Ελληνες είναι όσοι μετέχουν της Ελληνικής παιδείας και μιλούν την ελληνική γλώσσα.
Αντιγράφει λοιπόν αυτό που είπε ο Ισοκράτης στον Πανηγυρικό του.
Το θέμα είναι όμως ότι Ισοκράτης δεν είπε κάτι τέτοιο, ή για να είμαστε πιο ακριβείς, δεν εννοούσε κάτι τέτοιο. Ότι δηλαδή «Έλληνες είναι όσοι μετέχουν της ελληνικής παιδείας». Βεβαίως, αν πάρει κάποιος αποσπασματικά την συγκεκριμένη φράση («Ἕλληνας καλεῖσθαι τοὺς τῆς παιδεύσεως τῆς ἡμετέρας») από το κείμενο του Ισοκράτη, αυτό το νόημα θα βγάλει. Το πραγματικό νόημα όμως προκύπτει σε σχέση με τα συμφραζόμενα, δηλαδή διαβάζοντας ολόκληρη τη φράση. Και το νόημα που προκύπτει απ’ αυτή, δεν είναι αυτό που πιστεύεται σήμερα. Σε πολύ απλά ελληνικά, ο Ισοκράτης έκανε μια διαπίστωση (και όχι διακήρυξη ενός πιστεύω), πως οι ξένοι την εποχή εκείνη έφτασαν στο σημείο να θεωρούνται και να (αυτο)αποκαλούνται Έλληνες με βάση την ελληνική εκπαίδευση που αποκτούσαν και όχι με βάση το γένος.
Τα σκοπίμως παρεννοημένο κείμενο προέρχεται από τονΠανηγυρικό του λόγο που απεύθηνε στους Αθηναίους. Το επίμαχο απόσπασμα είναι το ακόλουθο:
«Τοσοῦτον δ’ ἀπολέλοιπεν ἡ πόλις ἡμῶν περὶ τὸ φρονεῖν καὶ λέγειν τοὺς ἄλλους ἀνθρώπους, ὥσθ’ οἱ ταύτης μαθηταὶ τῶν ἄλλων διδάσκαλοι γεγόνασι, καὶ τὸ τῶν Ἑλλήνων ὄνομα πεποίηκε μηκέτι τοῦ γένους ἀλλὰ τῆς διανοίας δοκεῖν εἶναι, καὶ μᾶλλον Ἕλληνας καλεῖσθαι τοὺς τῆς παιδεύσεως τῆς ἡμετέρας ἢ τοὺς τῆς κοινῆς φύσεως μετέχοντας»
Δηλαδή:
«Είναι δε τόσο μεγάλη η απόσταση που χωρίζει την πολιτεία μας από τούς άλλους ανθρώπους ως προς την πνευματική ανάπτυξη και την τέχνη τού λόγου, ώστε οι μαθητές της έχουν γίνει διδάσκαλοι τών άλλων και κατόρθωσε ώστε το όνομα τών Ελλήνων να είναι σύμβολο όχι πλέον τής καταγωγής αλλά τής πνευματικής ανυψώσεως, και να ονομάζονται Έλληνες εκείνοι που παίρνουν τη δική μας μόρφωση και όχι αυτοί που έχουν την ίδια καταγωγή».
Ο Ulrich Wilcken (Γερμανός ιστορικός) αναφέρει χαρακτηριστικά:

«...με την φράση αυτή ο Ισοκράτης δεν θέλει να συμπεριλάβει (όπως υποστηρίχθηκε συχνά) στους Έλληνες και τους εξελληνισμένους αυτούς βαρβάρους, γιατί γι’ αυτόν οι βάρβαροι, ιδιαίτερα οι Πέρσες, εξακολουθούσαν να είναι οι "φυσικοί" εχθροί των Ελλήνων. Το νόημα της φράσεως είναι μάλλον ότι ο Ισοκράτης θεωρεί πραγματικούς Έλληνες μόνον τους Έλληνες εκείνους που είχαν λάβει αττική μόρφωση».

Μπορείτε να δείτε περισσότερα σε ανάρτηση του Πάρε - Δώσε ΕΔΩ

Μεγάλη πλάκα έχει που ο "πατριώτης" κ. Φυντανίδης "πιάνει" στο στόμα του την κορυφαία ελληνίδα ακαδημαϊκό κ. Ελένη Γλύκατζη - Αρβελέρ, Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου, της Επιτροπής Ηθικής, του Εθνικού Κέντρου για την Επιστημονική Έρευνα (Γαλλία), του Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου των Δελφών και Επίτιμη Πρόεδρο της Διεθνούς Επιτροπής Βυζαντινών Σπουδών. Η κ. Γλύκατζη τυγχάνει πρύτανης των Πανεπιστημίων της Σορβόνης από το 1976, καγκελάριος των Πανεπιστημίων του Παρισιού, διευθύντρια του Κέντρου Έρευνας Βυζαντινής Ιστορίας και Πολιτισμού και κορυφαία βυζαντινολόγος.

Οπως καταλαβαίνετε η κορυφαία επιστήμονας θα γελούσε πολύ με τις απόψεις του "μεγάλου" δημοσιογράφου για το Βυζάντιο και την αυτοκρατορία μας.....

Κι ας έρθουμε λοιπόν στά ερωτήματα. Γιατί ο "πατριώτης" δημοσιογράφος Φυντανίδης ισχυρίζεται αυτά τα ψεύδη, αφού γνωρίζει πολύ καλά ότι όσα λέει έιναι ανυπόστατα. Πως γίνετε ένας μεγάλος και καταξιωμένος δημοσιογράφος να υποστηρίζει τέτοιες ανθελληνικές θέσεις; Γιατί αυτός που έθεσε τον εαυτό του στην υπηρεσία της αντικειμενικής πληροφόρησης του ελληνικού λαού προσπαθεί να τον αποκοιμίσει με ψεύδη και ανθελληνικές θέσεις; Ποιος τον έχει στρατολογήσει σε αυτό τον ανίερο αγώνα;
Γιατί κ. Φυντανίδη τόση πρεμούρα για να δώσουμε την ελληνική ιθαγένεια στους αλλοδαπούς; Γιατί "δημοκράτη και προοδευτικέ" κ. Φυντανίδη δεν υποστηρίζεις το δημοψήφισμα για την ιθαγένεια; Γιατί φοβάσαι την ετυμηγορία του Ελληνικού λαού;

Ερωτήματα ρητορικά και αναπάντητα που μόνο ο ίδιος θα μπορούσε να απαντήσει αλλά σιγά μην τολμήσει......
Κλείνοντας ένα έχω να πώ:
Πως γίνετε κ. Φυντανίδη και μετά από ένα άρθρο στο οποίο κατά 90% λές εσκεμμένα ψέματα να καταλήγεις με την φράση του Εθνικού μας ποιητή Διονύσιου Σολωμού "Το έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικόν ο,τι είναι αληθές"; Στο επιστρέφω λοιπόν και (αν και είναι μάλλον αργά πλεον) κοίτα να το εφαρμόζεις από εδώ και πέρα εσύ......

ΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamily
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι αναρτήσεις στο ¨Παζλ Ενημέρωσης¨

Παζλ Ενημέρωσης