Μετά την αναμενόμενη ψήφιση του εθνοκτόνου νομοσχεδίου για την ιθαγένεια και την ψευδο-ελληνοποίηση 1.000.000 αλλοδαπών για ψηφοθηρικούς και μόνο λόγους (όπως αποκάλυψε ο Πρόεδρος της Ένωσης Μεταναστών Κος Κολομπανί), η παρούσα κυβέρνηση των μεταμοντέρνων πολυπολιτισμικών συνεχίζει την εθνομηδενιστική πολιτική της με αυτό που ξεκίνησε από την αρχή: με την απελληνοποίηση μέσω της διδασκαλίας της μητρικής γλώσσας των καινούργιων μειονοτήτων όπως αναφέρουν. Για την ακρίβεια, το πραξικόπημα στην ελληνική εκπαίδευση συνίσταται στην εγκατάλειψη του ισχύοντος συνταγματικού - παιδαγωγικού πλαισίου, που προσβλέπει στη μεταβίβαση της εθνοπολιτισμικής κληρονομιάς και στη διαμόρφωση ελληνικής εθνικής ταυτότητας, χάριν ενός νέου πολιτικού παιδαγωγικού μοντέλου που στρέφει την «κριτική σκέψη» (στη μεταμοντέρνα της εκδοχή) κατά των «μύθων» του εθνικού αφηγήματος (αποδόμηση), ενώ παράλληλα οικοδομεί τον δικό του ανυπόστατο «κοσμοπολίτικο», «διεθνιστικό», «πολυπολιτισμικό» μύθο.
Έτσι λοιπόν η υπουργός Α-Παιδείας κ. Αννα Διαμαντοπούλου μιλώντας χθες στο διεθνές συνέδριο για τη Μετανάστευση, της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής της Ελλάδας υποστήριξε.......
Έτσι λοιπόν η υπουργός Α-Παιδείας κ. Αννα Διαμαντοπούλου μιλώντας χθες στο διεθνές συνέδριο για τη Μετανάστευση, της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής της Ελλάδας υποστήριξε.......
την αδήριτη ανάγκη να προσαρμοσθεί η Ελλάδα στο σύγχρονο εκπαιδευτικό και κοινωνικό αίτημα της πολυ-πολιτισμικότητας.
Ποιος όμως μας επιβάλει αυτήν την ανάγκη;
Μα φυσικά η λεγόμενη "επιδοτούμενη πολυπολιτισμική ιδεολογία" και η ανάγκη να σβήσουμε από το Έλληνα την εθνική του ταυτότητα, την Ελληνικότητα του. Και πρώτο στοιχείο της εθνική του ταυτότητας είναι η γλώσσα του. Αυτήν την γλώσσα που η Κα Διαμντοπούλου έλεγε πριν χρόνια ότι πρέπει να την αφήσουμε και να υιοθετήσουμε την...αγγλική.
Μάλιστα όπως αναφέρθηκε τα υπ. Α-Παιδείας και Εσωτερικών θα προχωρήσουν, μετά την ψήφιση του νόμου για την ιθαγένεια, στην αλλαγή του τρόπου πιστοποίησης της ελληνομάθειας. Προφανώς οι εξετάσεις θα είναι του τύπου: εγκό ειμι Ηλινας κι ΠΑΣΟΚ.
Δυστυχώς η πολυπολιτισμική ηγεσία του ΠΑΣΟΚ φαίνεται να μην έχει επίγνωση ή να μην εντυπωσιάζεται με τη μοναδικότητα των Ελλήνων. Δεν είναι τυχαίο ότι τα παιδιά τους τα στέλνουν σε ιδιωτικά κολλέγια και πανεπιστήμια του εξωτερικού. Υποστηρίζουν ότι η Ελληνικότητα είναι απλώς ένα κατασκεύασμα ολίγων προνομιούχων των οποίων οι πεποιθήσεις τώρα «καταρρέουν» και ότι οι αδυναμίες της είναι μοναδικές μεταξύ άλλων πολιτισμών, αρχαίων και συγχρόνων. Αλλά δεν υφίστανται το αντίτιμο της υποκρισίας τους; Όλοι τους διατυπώνουν τα επιχειρήματα τους μέσα στην άνεση (υλική, ψυχολογική και νομική) των Ελληνικών θεσμών που εγγυώνται τα δικαιώματα τους —δικαιώματα που προέρχονται απ' ευθείας από το ελληνικό όραμα του κόσμου, δικαιώματα που συμπτωματικά τώρα περιλαμβάνουν εγγυημένη απασχόληση για όλη τους τη ζωή και αναμφισβήτητη ακαδημαϊκή ελευθερία του λόγου, δικαιώματα που όμως δεν αναγνωρίζονται ως μοναδικά και δεν εκτιμώνται ως συντηρητικά της ζωής. Διανοητικά αφελής, στην καλύτερη περίπτωση, αυτή η μορφή εθνομηδενιστικής πολυπολιτισμικότητας είναι υποκριτική ως το μεδούλι και, ακόμη χειρότερο, εντελώς ξένη προς την ελληνική σοφία.
Ποιος όμως μας επιβάλει αυτήν την ανάγκη;
Μα φυσικά η λεγόμενη "επιδοτούμενη πολυπολιτισμική ιδεολογία" και η ανάγκη να σβήσουμε από το Έλληνα την εθνική του ταυτότητα, την Ελληνικότητα του. Και πρώτο στοιχείο της εθνική του ταυτότητας είναι η γλώσσα του. Αυτήν την γλώσσα που η Κα Διαμντοπούλου έλεγε πριν χρόνια ότι πρέπει να την αφήσουμε και να υιοθετήσουμε την...αγγλική.
Μάλιστα όπως αναφέρθηκε τα υπ. Α-Παιδείας και Εσωτερικών θα προχωρήσουν, μετά την ψήφιση του νόμου για την ιθαγένεια, στην αλλαγή του τρόπου πιστοποίησης της ελληνομάθειας. Προφανώς οι εξετάσεις θα είναι του τύπου: εγκό ειμι Ηλινας κι ΠΑΣΟΚ.
Δυστυχώς η πολυπολιτισμική ηγεσία του ΠΑΣΟΚ φαίνεται να μην έχει επίγνωση ή να μην εντυπωσιάζεται με τη μοναδικότητα των Ελλήνων. Δεν είναι τυχαίο ότι τα παιδιά τους τα στέλνουν σε ιδιωτικά κολλέγια και πανεπιστήμια του εξωτερικού. Υποστηρίζουν ότι η Ελληνικότητα είναι απλώς ένα κατασκεύασμα ολίγων προνομιούχων των οποίων οι πεποιθήσεις τώρα «καταρρέουν» και ότι οι αδυναμίες της είναι μοναδικές μεταξύ άλλων πολιτισμών, αρχαίων και συγχρόνων. Αλλά δεν υφίστανται το αντίτιμο της υποκρισίας τους; Όλοι τους διατυπώνουν τα επιχειρήματα τους μέσα στην άνεση (υλική, ψυχολογική και νομική) των Ελληνικών θεσμών που εγγυώνται τα δικαιώματα τους —δικαιώματα που προέρχονται απ' ευθείας από το ελληνικό όραμα του κόσμου, δικαιώματα που συμπτωματικά τώρα περιλαμβάνουν εγγυημένη απασχόληση για όλη τους τη ζωή και αναμφισβήτητη ακαδημαϊκή ελευθερία του λόγου, δικαιώματα που όμως δεν αναγνωρίζονται ως μοναδικά και δεν εκτιμώνται ως συντηρητικά της ζωής. Διανοητικά αφελής, στην καλύτερη περίπτωση, αυτή η μορφή εθνομηδενιστικής πολυπολιτισμικότητας είναι υποκριτική ως το μεδούλι και, ακόμη χειρότερο, εντελώς ξένη προς την ελληνική σοφία.
Αν θέλετε να μάθετε γιατί οι εθνοφοβικοί πολιτικοί και δήθεν ελίτ του έθνους μας δεν έχει ηθική, γιατί οι δικηγόροι, οι γιατροί, οι πολιτικοί, οι δημοσιογράφοι και οι μεγιστάνες των επιχειρήσεων εξισώνουν τη συγκέντρωση στοιχείων με τη γνώση, την ειλικρίνεια με την αλήθεια, την κληρονομημένη δύναμη με τη δικαιοσύνη, τους τίτλους και τα κοστούμια με την αξιοπρέπεια και το κεφάλαιο με το ταλέντο, γιατί δηλαδή δεν γνωρίζουν το παραμικρό για την ελληνική σοφία, πρέπει να κοιτάξετε τους μέντορες που τους εκπαίδευσαν και τους έδωσαν τα πτυχία τους.
Δυστυχώς ζούμε πλέον σε πολυπολιτισμική κατοχή.Εάν ήθελαν το καλό της Ελλάδος το πρώτο που θα έκαναν θα ήταν η διδασκαλία της μητρικής στους Πομάκους, αναγνωρισμένη μειονότητα και όχι σε αυτούς που μπήκαν λαθραία στο σπίτι μας και τους βαπτίζουμε μειονότητες.