Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

Σιωπηλή Δοξολογία !

.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Σήμερα θέλω σιωπηλά

Χριστέ να σου μιλήσω ,

και με τα χείλη της καρδιάς

Εσένα να υμνήσω .

.
Τον Πλάστη και Δημιουργό

και Ποιητή των όλων ,

και της ζωής μου οδηγό,

και των ανθρώπων όλων .

..
Θέλω να πω " Ευχαριστώ " ,

μέσ ΄ από την καρδιά μου ,

γιατί σε Σε όλα τα χρωστώ

Θεέ και Βασιλειά μου.

.
Γι΄ αυτό τα λόγια της καρδιάς

απ΄ όλους κι΄ από μένα ,

τα χείλη ψάλλουν διωπηλά

Δοξολογία για Σένα .

.
Δέξου Χριστέ την ταπεινή

αυτή την προσευχή μου

που βγαίνει μέσ΄ απ΄ τη ψυχή

για Σε Τον Λυτρωτή μου.

.
......................................................................

..
( Οι πιο πάνω στίχοι , παρμένοι απ΄ το δικό μου

προσωπικό ημερολόγιο ) .
.

Βρισκόμαστε ήδη το τέλος άλλης μιας βδομάδας

της επίγειας ζωής μας . . .

Εύχομαι για κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής

ένα όμορφο και γλυκό σαββατοκυρίακο .

Καλή δύναμη στον καθένα μας ,
.
και καλή συνέχεια στην πορεία του καθενός
.
Διαβάτης


Αναδημοσίευση από"Οδεύοντας....."
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι αναρτήσεις στο ¨Παζλ Ενημέρωσης¨

Παζλ Ενημέρωσης