Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Μ.Καντάφι: “Δεν είμαι εδώ κι εκεί, είμαι πάντα στη Λιβύη και θα πεθάνω σαν μάρτυρας με τον λαό μου”



«Ψεύδονται όταν λένε πως ο Καντάφι βρίσκεται πότε στη Βενεζουέλα, πότε στο Νίγηρα. Είμαι ανάμεσα στο λαό μου και οι επόμενες ημέρες επιφυλάσσουν ένα αναπάντεχο σοκ σ’ αυτή την κλίκα των πρακτόρων», φέρεται να δήλωσε ο ανατραπείς ηγέτης της Λιβύης Μουαμάρ Καντάφι, στον δικτυακό τόπο του τηλεοπτικού δικτύου Al Libya, που παραμένει πιστό στο παλαιό καθεστώς. Την ίδια στιγμή, η γενέτειρά του Σύρτη, ένα από τα τελευταία προπύργια του καθεστώτος, πολιορκείται από τις δυνάμεις της νέας ηγεσίας και πληροφορίες θέλουν τη φυλή του Καντάφι να διαπραγματεύεται εκεχειρία και παράδοση των όπλων.



  «Ήρωες αντιστάθηκαν και έπεσαν ως μάρτυρες και περιμένουμε κι εμείς το μαρτύριο» δηλώνει εν τω μεταξύ ο συνταγματάρχης Καντάφι σε ομιλία του που μεταδόθηκε από τοπικό ραδιοσταθμό στο Μπάνι Ουαλίντ, που αποτελεί ένα από τα τελευταία οχυρά του.

Ο Καντάφι απευθυνόταν σε υποστηρικτές του από τη φυλή Ουαρφάλα που μάχονται εδώ και πολλές εβδομάδες εναντίον των μαχητών της νέας λιβυκής εξουσίας στο Μπάνι Ουαλίντ, σε απόσταση 170 χιλιομέτρων νοτιοανατολικά της Τρίπολης. «Με τον ιερό πόλεμό σας, αναβιώνετε τα κατορθώματα των προγόνων σας. Να ξέρετε πως βρίσκομαι στο πεδίο όπως εσείς» δήλωσε ο Λίβυος συνταγματάρχης.


Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Το αλίευσα ΕΔΩ http://nationalpride.wordpress.com/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι αναρτήσεις στο ¨Παζλ Ενημέρωσης¨

Παζλ Ενημέρωσης