Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Tο Διαδίκτυο είναι ένα νόμιμο forum άσκησης της ελευθερίας του ανώνυμου λόγου.


Tου Γιάννη Κτιστάκι*
«Η ανωνυμία είναι η ασπίδα
από την τυραννία της πλειοψηφίας». Με αυτήν την φράση, το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ θέλησε το 1995 (υπόθεση McIntyre v. Ohio Elections Commission) να τονίσει την συμβολή του ανώνυμου λόγου στην εύρυθμη λειτουργία της δημοκρατίας, για να συμπληρώσει, μόλις δύο χρόνια μετά (υπόθεση Reno v. ACLU), ότι η συνταγματική προστασία της ανωνυμίας (Πρώτη Τροποποίηση στο Σύνταγμα των ΗΠΑ) περιλαμβάνει και το Διαδίκτυο (internet). Συνεπώς, κάτι που δέχεται και το Δικαστήριο του Στρασβούργου (υπόθεση Editorial Board of Pravoye Delo and Shtekel κατά Ουκρανίας, 5.5.2011), το Διαδίκτυο είναι ένα νόμιμο forum άσκησης της ελευθερίας του ανώνυμου λόγου.
Αναμφισβήτητα, προς την παραπάνω κατεύθυνση οδήγησε και το ίδιο το Διαδίκτυο, προσφέροντας –περισσότερο από κάθε άλλο forum– ποικίλα μέσα........
ανωνυμίας, ιδίως δε τα blogs, τα chart rooms και τα e-mails. ...

Αν τούτο συνδυαστεί με την ευρεία πλέον χρήση τους (ο Technorati, ο σπουδαιότερος διαχειριστής blogs στις ΗΠΑ, υπολογίζει ότι καθημερινά εμφανίζονται πάνω από ένα εκατομμύριο αναρτήσεις - posts), τότε γίνεται αντιληπτό γιατί όλο και πιο συχνά προβληματίζονται σήμερα στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη με ποιους όρους κάμπτεται η προστασία της ανωνυμίας στο Διαδίκτυο. Από την μέχρι σήμερα νομολογία είναι δυνατόν να εξαχθούν τρεις θεμιτοί όροι για την κάμψη του κανόνα της ανωνυμίας στο Διαδίκτυο.
Ο πρώτος όρος είναι ο θιγόμενος να καλέσει ευθέως, μέσω του Διαδικτύου, τον ανώνυμο χρήστη να αποκαλύψει εντός ευλόγου χρόνου την ταυτότητά του πριν η υπόθεση πάρει τον δρόμο της για τα δικαστήρια.
Ο δεύτερος είναι να προκύπτει prima facie η προσβολή των συμφερόντων του θιγόμενου. Γι’ αυτό ο τελευταίος οφείλει, με επιμέλεια, να προσκομίσει στο δικαστήριο επαρκείς αποδείξεις. Τέλος, τρίτος όρος, η προσβολή των συμφερόντων του θιγόμενου (φήμη, ιδιωτική ζωή και περιουσία) πρέπει να είναι τέτοια που να δικαιολογεί την άρση της ανωνυμίας στο Διαδίκτυο.
Ως προς τα καθ’ ημάς, επειδή ακριβώς πρόκειται για την άσκηση του δικαιώματος στην ελευθερία του λόγου, και οι περιορισμοί δεν πρέπει να αφεθούν στον δικαστή, που θα του πάρει άλλωστε αρκετό χρόνο για να κατασταλάξει, πολύ σωστά η κυβέρνηση εξεδήλωσε την πρόθεση να φέρει άμεσα στην ελληνική Βουλή σχετικό νομοσχέδιο.
Οι ρυθμίσεις δεν χρειάζεται να είναι πρωτότυπες. Τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη (αντί άλλων, Σύσταση CM/Rec(2007)16 της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης) έχουν αντιμετωπίσει το ζήτημα και, κατά κοινή ομολογία, είναι εξίσου ευαίσθητοι με εμάς στην Ελλάδα όταν θίγονται από τους ανώνυμους χρήστες του Διαδικτύου.
Συνεπώς, νομοθετικές υπερβολές που υπαγορεύονται από την τρέχουσα τηλεοπτική επικαιρότητα δεν συγχωρούνται σε ένα τόσο θεμελιώδες ζήτημα ελευθερίας.

* Ο δικηγόρος Γιάννης Κτιστάκις διδάσκει στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (Νομική Σχολή).
Έχει διδάξει στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αθηνών και στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου του Βοσπόρου (Κωνσταντινούπολη).
Ειδικεύεται στην ευρωπαϊκή προστασία των δικαιωμάτων του ανθρώπου.
Το αλίευσα ΕΔΩ http://kafeneio-gr.blogspot.com/2011/08/t-forum.html

Δεν κτίσθηκε η εκκλησία για να επιδεικνύεις σ' αυτήν τον πλούτο σου...

chrysostom1.jpgΥπάρχουν κάποιες φεμινίστριες της συμφοράς που ανιστορήτως κατηγορούν τους αγίους Πατέρας επί μισογυνισμώ. Απ' αυτή την συκοφαντία (διότι περί συκοφαντίας πρόκειται) δεν εξαιρείται ο άγιός μας. Τιμά τις αγαθοπροαίρετες, ελέγχει τις ελαφρόμυαλες. Λέγει (και πολύ σωστά):

«Μέγαν αγαθόν γυνή, ωσπερούν και κακόν μέγα» (ομιλία Κ' εις την προς Εβραίους). Με αυτό το «μέγα αγαθόν» ο ιερός Πατήρ είχε στενάς και επωφελείς σχέσεις. Η Ολυμπιάς, η Πενταδία, η Πρόκλη, η Σαλβίνα, ήσαν από αυτές. Δεν είχεν όμως σχέσεις με το «μέγα κακόν». Τις «ανασείστριες και ταραξάνδριες» γυναίκες, την Ευγραφία, την Μάρσα, την Καστρικία. Δεν ανείχετο τον προκλητικόν τρόπον ζωής των.

«Γραίδες ούσαι διό τον χρόνον, τι ανηβάν παραβιάζεσθε το σώμα, βροστρύχους επί τού μετώπου φέρουσαι καθαπερ εταιρίδες, υβρίζουσαι και τας λοιπάς ελευθέρας, επί απάτη των συντυγχανόντων και τούτο χήραι;» (Παλλαδίου, Βίος Ι. Χρυσοστόμου κεφ. Δ' και Η').

Από αυτά βεβαίως τα «μεγάλα κακά» έπαθεν ότι έπαθε. Όμως τοποθετεί άριστα τις σχέσεις ανδρός και γυναικός. Γυναίκα και άνδρας μόνον στα σωματικά είναι διηρημένοι. Αλλά στους αγώνες για την ευσέβεια, το στάδιο των αγώνων είναι κοινό:

«Κατά τον ίδιο τρόπο και οι γυναίκες αγωνίζονται και δεν εκβάλλονται από τα αγωνίσματα, αλλά τουναντίον συμπαρατάσσονται και στεφανώνονται και αναγορεύονται νικήτριες. Έχουν δε και αριστείες και έπαθλα και βραβεία και στεφάνια και τρόπαια. Όλα αυτά είναι λαμπρά κατορθώματα γι' αυτές και είναι νίκες συνεχείς και αλλεπάλληλες» (Ομιλία εις τον ναόν της αγίας Ειρήνης).
Γνωρίζει ότι «γενναίες γυναίκες ποτέ δεν εμποδίσθησαν στον δρόμο της αρετής» (Ομιλία εις την προς Ρωμαίους ΛΑ'), και ότι «περιφρονούν ακόμη και τον θάνατο» (Ομιλία εις τας άγιας μάρτυρας Δομνίκην και Προσδόκην), αλλά πόσες ήσαν αυτές στον καιρό του; Εξαπολύει βέλη κατά των καθ' υπερβολήν καλλωπιζομένων γυναικών ιδίως όταν επιδεικνύουν τα «χρυσαφικά» τους μέσα στην Εκκλησία.


«Δεν κτίσθηκε η εκκλησία για να επιδεικνύεις σ' αυτήν τον πλούτο σου, αλλά για να επιδεικνύεις τον πνευματικό σου πλούτο. Εσύ όμως σαν να πηγαίνης σε παρέλασι, στολίζεις τον εαυτό σου με κάθε τρόπο και μιμείσαι αυτές που παίζουν στα άσεμνα θέατρα. Και έτσι υπεράφθονο βαστάζεις αυτό το φορτίο τού χρυσού» (Ομιλία ΠΟ' εις το κατά Ματθαίον), «ύβρις γάρ σώματος το περικείμενον χρυσίον»

Τέτοια παράπονα ευρίσκει κανείς πάμπολλα περίπατων εις τον κήπον των ομιλιών τού ιερού Πατρός. Το μόνον που δεν ευρίσκει, όσο και αν ερευνήση είναι το σύνηθες την σήμερον. Η γύμνια της γυναίκας. Και τούτο γιατί τότε ημίγυμνες γυναίκες δεν κυκλοφορούσαν.(Ομιλία ΠΗ' εις το κατά Ματθαίον). και τα (Ομιλία Γ' εις τον Ησαΐαν).


  Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
Το αλίευσα ΕΔΩ http://1myblog.pblogs.gr/

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Το δημογραφικό ζήτημα -S.O.S. « Ο άνθρωπος του μη-

Το δημογραφικό ζήτημα -S.O.S. « Ο άνθρωπος του μη-

Το αλίευσα ΕΔΩ http://teteleste.wordpress.com/

Λιμνάζοντα χωρικά ύδατα

AΤΕΡΜΟΝΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ, ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΑΓΙΔΕΣ

Της ΚΥΡΑΣ ΑΔΑΜ
Τα ψιχία των στοιχείων από το βιβλίο του έμπειρου στα αεροναυτιλιακά ζητήματα, Τούρκου διπλωμάτη Ντενίζ Μπουλούκμπασι, που ήρθαν προσφάτως στη δημοσιότητα, φέρνουν στην επιφάνεια αθέατες συνέπειες των ελληνοτουρκικών διερευνητικών συζητήσεων-διαπραγματεύσεων, οι οποίες ξεκίνησαν το 1978 με πρωτοβουλία-πίεση της Τουρκίας και βρίσκονται στην 50ή συνάντηση.
Εκ του μέχρι στιγμής αποτελέσματος προκύπτει ότι αυτή η πρωτοβουλία της Τουρκίας είχε διπλό στόχο σε βάρος της Ελλάδας.



* Οσο συνεχίζονται οι ατέρμονες συζητήσεις, η Ελλάδα στερείται την άσκηση του δικαιώματός της για την οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας και της ΑΟΖ επί 33 χρόνια.
* Το ίδιο χρονικό διάστημα των συζητήσεων αυτών, η Τουρκία έχει πετύχει μέσω του ΝΑΤΟ και του ICAO δικαιώματα στο Αιγαίο που δεν της ανήκουν, εκμεταλλευόμενη ενδεχομένως και την ολιγωρία ελληνικών υπηρεσιών, καθώς οι διαδοχικές ελληνικές κυβερνήσεις των τελευταίων 30 ετών δεν μπήκαν σοβαρά στον κόπο να αναπροσαρμόσουν και να «εκμοντερνίσουν» την εξωτερική πολιτική ανάλογα με τις ευκαιρίες που προσέφεραν οι εκάστοτε περιστάσεις.
«Από τα στοιχεία»
Το αποτέλεσμα είναι αυτά τα «δικαιώματα»-στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η Αγκυρα αυτή την 30ετία να τα χρησιμοποιήσει στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, αν και όποτε συμφωνηθεί η προσφυγή σ' αυτό. Αλλωστε, υπάρχει καταγεγραμμένη από το 2002 η σαφής δήλωση του προέδρου του δικαστηρίου σε συνέντευξή του: «Η απόφαση και το αποτέλεσμα της οριοθέτησης της υφαλοκρηπίδας - ΑΟΖ κ.λπ. θα εξαρτηθεί από τα στοιχεία που θα προσκομίσουν οι Ελληνες και οι Τούρκοι δικηγόροι».
Ετσι, αυτές οι ατέρμονες συζητήσεις, που για την ελληνική πλευρά προσφέρουν το πρόχειρο επιχείρημα «της ησυχίας στο Αιγαίο», επί της ουσίας δείχνουν ότι εξυπηρετούν μόνο την Αγκυρα. Μέσω αυτού του τρόπου, αυτή στερεί από την Ελλάδα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα από τον ορυκτό πλούτο, δεδομένου ότι, με τις ατέρμονες συζητήσεις, δεν επιτρέπει στην Ελλάδα να οριοθετήσει και να αξιοποιήσει την υφαλοκρηπίδα - ΑΟΖ στα όρια του FIR Αθηνών - Κωνσταντινούπολης (Αιγαίο), στο οποίο η Αγκυρα έχει μηδαμινά έως ελάχιστα νόμιμα δικαιώματα. Παράλληλα, με τις συζητήσεις αυτές, η Τουρκία επιδιώκει να προβεί η Ελλάδα σε παραχωρήσεις που εξυπηρετούν τα τουρκικά συμφέροντα.
Οι συζητήσεις του 2003 για συμφωνία καθορισμού διαφορετικού εύρους χωρικών υδάτων, που αποτελεί τη βάση για την οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας σε διαφορετικές περιοχές, αλλά ακόμη και στα ίδια νησιά, βρίσκονται ένα βήμα πριν αποτελέσουν οριστικό γεγονός. Αυτό ενισχύεται από τις αναφορές στο βιβλίο του πρώην πρωθυπουργού Κ. Σημίτη, αλλά και από τη μετέπειτα συνέντευξη του τότε υπουργού Αμυνας Σπηλιωτόπουλου στη «Χουριέτ», τον Ιούνιο του 2004: «...τα χωρικά μας ύδατα μπορούν σε άλλες περιοχές να είναι 3 ν.μ., σε άλλες 6 ν.μ. και σε άλλες 9 ν.μ. κ.λπ.». Εκτός τούτων, το διαφορετικό εύρος των ελληνικών χωρικών υδάτων περιγράφεται με ακρίβεια για συγκεκριμένα νησιά στο πρόσφατο βιβλίο του κ. Μπουλούκμπασι.
Παραχωρήσεις
Σε περίπτωση κατά την οποία η ελληνική κυβέρνηση συμφωνήσει με αυτή τη θέση της Τουρκίας για διαφορετικό εύρος των χωρικών μας υδάτων, εγκλωβίζεται η Αθήνα σε παραχωρήσεις και σε παραβάσεις της διεθνούς νομιμότητας, που εξυπηρετούν μόνον τα τουρκικά οικονομικά, πολιτικά και επιχειρησιακά συμφέροντα:
* Η Τουρκία δεν έχει υπογράψει τη Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας του 1958 στη Γενεύη και στο Montego Bay του 1982, με το αιτιολογικό ότι τα νησιά δεν έχουν υφαλοκρηπίδα - ΑΟΖ. Το άρθρο 121 της Σύμβασης για το Δίκαιο της Θάλασσας εξασφαλίζει τη θεμελιώδη αρχή του διεθνούς δικαίου, το αδιαίρετο δηλαδή της κυριαρχίας του κράτους. Με τη συγκεκριμένη, ενδεχόμενη συμφωνία ποικίλου εύρους χωρικών υδάτων, άλλη Ελλάδα θα έχουμε στον ηπειρωτικό χώρο και... ολίγη Ελλάδα στα ελληνικά νησιά του Ανατ. Αιγαίου.
Ετσι η Αθήνα, αν συμφωνήσει, θα παραβιάσει τη σύμβαση-διεθνή νομιμότητα... σε βάρος της Ελλάδας, η οποία την έχει επικυρώσει, ενώ δεν... θα την παραβιάζει η Αγκυρα, που δεν την αναγνωρίζει.
* Η διατήρηση των 6 ν.μ. στις ανατολικές και βόρειες πλευρές των ανατολικών νήσων και η επέκταση στα 12 ν.μ. στις δυτικές πλευρές τους αποτελεί μια έξυπνη τουρκική πολιτική με άγνωστες συνέπειες. Και αυτό διότι, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι αδύνατον να καταγραφούν και να συμφωνηθούν οι άπειρες μέσες γραμμές για να οριοθετηθούν τα διαφορετικά χωρικά ύδατα, με αποτέλεσμα οι διερευνητικές συζητήσεις να διαρκέσουν επ' άπειρον, με ζημιωμένη μόνο την Αθήνα, που δεν θα μπορεί να οριοθετήσει υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ. Σε αντίθεση με την Αγκυρα, που στην ουσία δεν έχει ή έχει ελάχιστα δικαιώματα στην ΑΟΖ του Αιγαίου.
* Επιπλέον, μια τυχόν συμφωνία για τη διατήρηση των 6 ν.μ. ανατολικά και βόρεια των ακτών των ανατολικών νησιών και η επέκταση στα 12 ν.μ. στη δυτική πλευρά τους, υποκρύπτει πολλά επικίνδυνα σημεία, που μπορεί να παραδώσουν το μισό Αιγαίο στην Τουρκία.
1 Ενισχύουν τη θέση της Τουρκίας ότι να νησιά αποτελούν επέκταση της ηπειρωτικής Τουρκίας, αφού η Ελλάδα αποδέχεται τα 6 ν.μ. απέναντι από τις τουρκικές ακτές και τα 12 ν.μ. απέναντι από την ηπειρωτική Ελλάδα. Ετσι, το Διεθνές Δικαστήριο, εφαρμόζοντας την αρχή της ισότητας, είναι πολύ πιθανό να εκδώσει απόφαση, σύμφωνα με την οποία τα ελληνικά νησιά του Ανατ. Αιγαίου έχουν μόνο χωρικά ύδατα, αλλά δεν έχουν υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ. Το καμπανάκι έχει ήδη χτυπήσει, καθώς το Δικαστήριο, σε πρόσφατη απόφασή του (2009) για το Serpents Island (το Νησί των Φιδιών) στη Μαύρη Θάλασσα, που ανήκει στην Ουκρανία και βρίσκεται κοντά στη Ρουμανία, επιμένει ότι το νησί αυτό δεν έχει ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδα, αλλά μόνο χωρικά ύδατα, ενισχύοντας έτσι τη θέση της Τουρκίας.
Μισό Αιγαίο
Κατ' ανάλογο τρόπο, αν υπάρξει ελληνοτουρκική προσφυγή στο Διεθνές Δικαστήριο, είναι πιθανόν τα νησιά Σαμοθράκη, Λήμνος, Λέσβος, Χίος, Σάμος, Ικαρία, Κάρπαθος, Κάσος, Καστελόριζο να... βρεθούν χωρίς υφαλοκρηπίδα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, η τουρκική υφαλοκρηπίδα και η ΑΟΖ να φτάσουν μέχρι τη μέση του Αιγαίου και μέχρι την Αίγυπτο στην περίπτωση του Καστελόριζου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα ελληνικά συμφέροντα και την ασφάλεια της χώρας.
2 Με μια τέτοια ενδεχόμενη συμφωνία καταργούνται αυτομάτως τα 10 ν.μ. του ελληνικού εθνικού εναέριου χώρου (γίνονται αλλού 6 ν.μ. και αλλού 12 ν.μ.), με αποτέλεσμα να μπορούν τα τουρκικά μαχητικά να έχουν πρόσβαση σε όλο το Αιγαίο και χωρίς να εφαρμόζουν τους κανόνες του ICAO για κατάθεση σχεδίων πτήσης κ.λπ., γεγονός που θα εξασθενήσει την άμυνα και την ασφάλεια της χώρας.
3 Με τη διαφοροποίηση των ισχυόντων χωρικών υδάτων, η Τουρκία θα απαιτήσει την αναδιάταξη του FIR Αθηνών και της περιοχής έρευνας και διάσωσης. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα το δίκτυο των αεροδιαδρόμων στο FIR Αθηνών να καταρρεύσει και η Ελλάδα να χάσει τα 250 εκατ. ευρώ που εισπράττει ετησίως από τα τέλη υπέρπτησης και χρήσης αεροδιαδρόμων -και τούτο γιατί η δημιουργία νέων αεροδιαδρόμων θα απαιτήσει την έγκριση της Αγκυρας.
Σε όλα τα παραπάνω θα πρέπει να συνυπολογιστούν και οι πρόσφατες διαταγές του ΝΑΤΟ, που απαγορεύει στα ελληνικά μαχητικά, για τους σκοπούς του ΝΑΤΟ, να υπερίπτανται των ελληνικών νησιών του Ανατ. Αιγαίου, ενώ προωθεί τη διχοτόμηση του Αιγαίου, αφού έδωσε στο υποστρατηγείο της Λάρισας τον έλεγχο μόνο μέχρι τον 25ο μεσημβρινό.
Ολα αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που η κυβέρνηση επιθυμεί να προσελκύσει επενδύσεις για την έρευνα και άντληση φυσικών πόρων από την υφαλοκρηπίδα και την ΑΟΖ. Σύμφωνα μάλιστα με τις δηλώσεις του πρωθυπουργού, κατά την τελευταία επίσκεψη του Τούρκου ομολόγου του στην Αθήνα, οι διαπραγματεύσεις για την υφαλοκρηπίδα βρίσκονται «σε καλό δρόμο». Η κυβέρνηση δεν αποκαλύπτει ποιος είναι αυτός ο «καλός δρόμος» που έχει βρει, γιατί αν υπονοεί τη διαφοροποίηση των χωρικών υδάτων, σ' ένα είδος «χτένι» (6, 10, 12 ν.μ.), τότε θα βρεθεί μπροστά σε διαμελισμό της κυριαρχίας της χώρας.

Το αλίευσα ΕΔΩ http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/08/blog-post_9757.html

Ματαιοδοξία: Λένε για μένα


Μια ιστορία μιλούσε για ένα ψηλό φοίνικα που μεγάλωνε δίπλα σε ένα δρόμο και κάτω από αυτόν υπήρχε ένα αγκάθι. Περνούσαν ταξιδιώτες από εκεί και το αγκάθι γρατζουνούσε τον καθένα και αυτού παραπονεμένοι το μάλωναν που δεν το κόβει κανείς, για να μην κάνει κακό στους ανθρώπους.
Το αγκάθι με αυθάδεια είπε στο φοίνικα: «Τι βοηθά εσένα το ύψος σου, αφού κανένας δε μιλάει για σένα; Είσαι ένα τίποτα, ενώ για μένα μιλούν συνέχεια».
Ο φοίνικας απάντησε: «Η δόξα σου είναι μαύρη το ίδιο και εσύ. Εκείνο που λένε για σένα είναι χειρότερο από την σιωπή. Για μένα μιλούν οι άνθρωποι όταν μαζεύουν τους καρπούς από τα κλαριά μου. Σπάνια είναι αλήθεια ακούγονται αυτά τα λόγια, αλλά είναι γεμάτα ευγνωμοσύνη».
Πηγή: Αγ. Νικολάου Βελιμίροβιτς: Δρόμος δίχως Θεό δεν αντέχεται σ. 207—208 | φωτογραφία: tokiipictures Το αλίευσα ΕΔΩ http://istologio.org/

Το Ευαγγέλιο και ο Απόστολος της Κυριακής ( ΙΑ΄Ματθαίου).

Ο Απόστολος της Κυριακής ( Α΄ Κορ. θ΄ 2 - 12 )
 
2.εἰ ἄλλοις οὐκ εἰμὶ ἀπόστολος, ἀλλά γε ὑμῖν εἰμί· ἡ γὰρ σφραγὶς τῆς ἐμῆς ἀποστολῆς ὑμεῖς ἐστε ἐν Κυρίῳ.
3.ἡ ἐμὴ ἀπολογία τοῖς ἐμὲ ἀνακρίνουσιν αὕτη ἐστί.
4.μὴ οὐκ ἔχομεν ἐξουσίαν φαγεῖν καὶ πιεῖν;
5.μὴ οὐκ ἔχομεν ἐξουσίαν ἀδελφὴν γυναῖκα περιάγειν, ὡς καὶ οἱ λοιποὶ ἀπόστολοι καὶ οἱ ἀδελφοὶ τοῦ Κυρίου καὶ Κηφᾶς;
6.ἢ μόνος ἐγὼ καὶ Βαρνάβας οὐκ ἔχομεν ἐξουσίαν τοῦ μὴ ἐργάζεσθαι;
7.τίς στρατεύεται ἰδίοις ὀψωνίοις ποτέ; τίς φυτεύει ἀμπελῶνα καὶ ἐκ τοῦ καρποῦ αὐτοῦ οὐκ ἐσθίει; ἢ τίς ποιμαίνει ποίμνην καὶ ἐκ τοῦ γάλακτος τῆς ποίμνης οὐκ ἐσθίει;
8.Μὴ κατὰ ἄνθρωπον ταῦτα λαλῶ; ἢ οὐχὶ καὶ ὁ νόμος ταῦτα λέγει;
9.ἐν γὰρ τῷ Μωσέως νόμῳ γέγραπται· οὐ φιμώσεις βοῦν ἀλοῶντα. μὴ τῶν βοῶν μέλει τῷ Θεῷ;
10.ἢ δι΄ ἡμᾶς πάντως λέγει; δι΄ ἡμᾶς γὰρ ἐγράφη, ὅτι ἐπ΄ ἐλπίδι ὀφείλει ὁ ἀροτριῶν ἀροτριᾶν, καὶ ὁ ἀλοῶν τῆς ἐλπίδος αὐτοῦ μετέχειν ἐπ΄ ἐλπίδι.
11.Εἰ ἡμεῖς ὑμῖν τὰ πνευματικὰ ἐσπείραμεν, μέγα εἰ ἡμεῖς ὑμῶν τὰ σαρκικὰ θερίσομεν;
12.εἰ ἄλλοι τῆς ἐξουσίας ὑμῶν μετέχουσιν, οὐ μᾶλλον ἡμεῖς; ἀλλ΄ οὐκ ἐχρησάμεθα τῇ ἐξουσίᾳ ταύτῃ, ἀλλὰ πάντα στέγομεν, ἵνα μὴ ἐγκοπήν τινα δῶμεν τῷ εὐαγγελίῳ τοῦ Χριστοῦ.

Το Ευαγγέλιο της Κυριακής  ( Ματθ. ιη΄ 23 - 35 )
23.Διὰ τοῦτο ὡμοιώθη ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν ἀνθρώπῳ βασιλεῖ, ὃς ἠθέλησε συνᾶραι λόγον μετὰ τῶν δούλων αὐτοῦ.
24.ἀρξαμένου δὲ αὐτοῦ συναίρειν προσηνέχθη αὐτῷ εἷς ὀφειλέτης μυρίων ταλάντων
25.μὴ ἔχοντος δὲ αὐτοῦ ἀποδοῦναι ἐκέλευσεν αὐτὸν ὁ κύριος αὐτοῦ πραθῆναι καὶ τὴν γυναῖκα αὐτοῦ καὶ τὰ τέκνα καὶ πάντα ὅσα εἶχε, καὶ ἀποδοθῆναι.
26.πεσὼν οὖν ὁ δοῦλος προσεκύνει αὐτῷ λέγων· κύριε, μακροθύμησον ἐπ΄ ἐμοὶ καὶ πάντα σοι ἀποδώσω.
27.σπλαγχνισθεὶς δὲ ὁ κύριος τοῦ δούλου ἐκείνου ἀπέλυσεν αὐτὸν καὶ τὸ δάνειον ἀφῆκεν αὐτῷ.
28.ἐξελθὼν δὲ ὁ δοῦλος ἐκεῖνος εὗρεν ἕνα τῶν συνδούλων αὐτοῦ, ὃς ὄφειλεν αὐτῷ ἑκατὸν δηνάρια, καὶ κρατήσας αὐτὸν ἔπνιγε λέγων· ἀπόδος μοι εἴ τι ὀφείλεις.
29.πεσὼν οὖν ὁ σύνδουλος αὐτοῦ εἰς τοὺς πόδας αὐτοῦ παρεκάλει αὐτὸν λέγων· μακροθύμησον ἐπ΄ ἐμοὶ καὶ ἀποδώσω σοι.
30.ὁ δὲ οὐκ ἤθελεν, ἀλλὰ ἀπελθὼν ἔβαλεν αὐτὸν εἰς φυλακὴν ἕως οὗ ἀποδῷ τὸ ὀφειλόμενον.
31.Ἰδόντες δὲ οἱ σύνδουλοι αὐτοῦ τὰ γενόμενα ἐλυπήθησαν σφόδρα, καὶ ἐλθόντες διεσάφησαν τῷ κυρίῳ ἑαυτῶν πάντα τὰ γενόμενα.
32.τότε προσκαλεσάμενος αὐτὸν ὁ κύριος αὐτοῦ λέγει αὐτῷ· δοῦλε πονηρέ, πᾶσαν τὴν ὀφειλὴν ἐκείνην ἀφῆκά σοι, ἐπεὶ παρεκάλεσάς με·
33.οὐκ ἔδει καὶ σὲ ἐλεῆσαι τὸν σύνδουλόν σου, ὡς καὶ ἐγώ σε ἠλέησα;
34.καὶ ὀργισθεὶς ὁ κύριος αὐτοῦ παρέδωκεναὐτὸν τοῖς βασανισταῖς ἕως οὗ ἀποδῷ πᾶν τὸ ὀφειλόμενον αὐτῷ.
35.Οὕτω καὶ ὁ πατήρ μου ὁ ἐπουράνιος ποιήσει ὑμῖν, ἐὰν μὴ ἀφῆτε ἕκαστος τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ ἀπὸ τῶν καρδιῶν ὑμῶν τὰ παραπτώματα αὐτῶν.

Το αλίευσα ΕΔΩ ΕΔΩ

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Η Χουριέτ στη Δυτική Θράκη Λιάνα Μυστακίδου

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ «ΙΦΤΑΡ»
Τη Δυτική Θράκη επισκέφθηκε ο συνεργάτης της Χουριέτ Γιαλτσίν Μπαγέρ και παρακάθισε σε ιφτάρ (σ.σ. δείπνο τον ιερό μήνα του Ραμαζανιού), συνομιλώντας με πολλούς κατοίκους της περιοχής. Διατύπωσε τις εντυπώσεις του σε δυο συνεχόμενα άρθρα. Επιλέξαμε τα βασικά σημεία  και τα μεταφέρουμε:

«Οι Τούρκοι της Δ. Θράκης διέφευγαν τη δεκαετία του 1960 και του 1970 από την Ελλάδα. Ποιος ξέρει πόσοι πνίγηκαν στον Έβρο με τη νοσταλγία να γυρίσουν να ζήσουν στη μητέρα πατρίδα.

Ακολούθησαν οι απελάσεις των Ελλήνων από την Πόλη, ο πόλεμος της Κύπρου και οι εσφαλμένες πολιτικές των δυο χωρών την εποχή του Ψυχρού Πολέμου.

Μετά την ένταξη της Ελλάδας στην Ε.Ε σταμάτησε η μεγάλη φυγή. Στη Θράκη ζουν σήμερα περίπου 150.000 Τούρκοι.  Ο αριθμός αυτών που ζουν στην Τουρκία υπολογίζεται σε 750.000. Επίσης άλλες 15.000-20.000 ζουν στην Ευρώπη και την Αυστραλία».

Ο κ. Μπαγέρ υποστηρίζει ότι συνεχίζονται οι πιέσεις σε βάρος των «Τούρκων» της Δ. Θράκης  χωρίς να τις αναφέρει διεξοδικά. Επισημαίνει επίσης την άρνηση την Ελλάδας να αποδώσει την ελληνική ιθαγένεια σε 60.000 «Τούρκους» από τους οποίους την αφαίρεσε.

Αναφέρει επίσης ότι ο νέος αρχηγός του Κόμματος Φιλίας, Ισότητας και Ειρήνης που είχε ιδρύσει στη Δ. Θράκη ο γιατρός Σαδίκ Αχμέτ, ο κ. Αλί Τσαβούς θεωρεί υψηλό το εκλογικό μέτρο του 3% που ισχύει στην Ελλάδα για την είσοδο ενός κόμματος στη Βουλή. 

Θα θέλαμε να του υπενθυμίσουμε ότι η Τουρκία διατηρεί εδώ και χρόνια εκλογικό μέτρο 10%, παρά τις υποδείξεις της Ε.Ε.

Εξαιτίας αυτού του μέτρου δεν εκπροσωπείται κανένα μέλος των Μειονοτήτων στην τουρκική Εθνοσυνέλευση.

Στην Ελλάδα η Μουσουλμανική Μειονότητα κατορθώνει πάντα να έχει εκπροσώπους της στην ελληνική Βουλή.

Μήπως θα πρέπει να εφαρμόσουμε την αμοιβαιότητα που επικαλείται διαρκώς η Άγκυρα για να σταματήσουν να δηλώνουν «Τούρκοι», οι εκλεγμένοι στην ελληνική Βουλή πατέρες του έθνους;

Πάντως, αρκετοί Μουσουλμάνοι δήλωσαν ότι δεν επιθυμούν να μεταφερθούν παθογένειες της Τουρκίας στη Δ. Θράκη.

Υποστήριξαν ότι ορισμένες αδελφότητες (σ.σ. Αναφέρονται στην αδελφότητα του Χότζα Φεττουλλάχ Γκιουλέν  την οποία δεν  κατονομάζει ο δημοσιογράφος) παίρνουν τα παιδιά τα «σπουδάζουν» στην Τουρκία και τα στέλνουν πίσω στη Δ. Θράκη.

Η αδελφότητα έχει δυο ιδιωτικά σχολεία στην περιοχή της Θράκης, όπου τα φροντιστήρια εκμάθησης του Κορανίου αυξάνονται σαν τα μανιτάρια.  Πολλαπλασιάζεται, επίσης και ο αριθμός των μαθητριών που  φορούν μαντήλα.  Απόφοιτοι ιεροσπουδαστηρίων της Τουρκίας ίδρυσαν δικό τους Σύλλογο και έχουν δικό τους Ραδιοφωνικό Σταθμό.

Πάντως , ο αγροτικός πληθυσμός των Μουσουλμάνων της Θράκης ανησυχεί για την περικοπή των επιδοτήσεων που απολαμβάνουν από την Ε.Ε. Όπως είπαν, μόνο από τις εξαγωγές κερασιών κέρδισαν φέτος 5 εκατ.$.

Ο κ. Μπαγιέρ, τέλος αναφέρει ότι επανεκδίδεται  το  βιβλίο που έγραψε ο Αχμέτ Αϊντινλί το 1970 με τίτλο «Η τραγωδία της Δ. Θράκης».

Οι διοργανωτές του ιφτάρ δεν παρέλειψαν να διανείμουν στους προσκεκλημένους ένα αντίτυπο του βιβλίου του Σουχάν Σεφέρ Τζιχάν με τίτλο «Βαλκανικός Πόλεμος 1913  και τουρκική δημοκρατία της Δ.Θράκης», καθώς και ένα τεύχος του περιοδικού Μπατί Τράκγια.

Οι Τούρκοι επιμένουν πάντα στο στόχο τους. Σύμφωνα με το δημοσίευμα ο αριθμός των Μουσουλμάνων της Θράκης ανέρχεται σε 920.000!

Οραματίζονται, όπως φαίνεται, μια νέα Αλεξανδρέττα, γιατί η Κύπρος δεν τους βγήκε και τόσο εύκολα.Το αλίευσα ΕΔΩ http://www.elzoni.gr/html/ent/557/ent.12557.asp

ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ ΥΠ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ: Θα λειτουργήσουν τα ελληνικά σχολεία σε Κορυτσά και Χειμάρρα

* Δεν αναγνωρίζονται από την Αλβανία ως Μειονοτικές Ζώνες
Τη διαβεβαίωση ότι έχει διασφαλιστεί η αναγκαία χρηματοδότηση για τη λειτουργία των ελληνικών εκπαιδευτηρίων στην Κορυτσά και στην Χειμάρρα, δίνει ο Υπουργός Εξωτερικών κ. Σταύρος Λαμπρινίδης απαντώντας σε σχετική ερώτηση στη βουλή του Μάξιμου Χαρακόπουλου.

Στην ερώτηση του προς τους υπουργούς Εξωτερικών και Παιδείας, ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Λαρίσης έκρουε στην κυβέρνηση καμπανάκι κινδύνου για το κλείσιμο ελληνικών σχολείων στη Βόρειο Ήπειρο, μετά τις πληροφορίες περί διακοπής από πλευράς Υπουργείου Παιδείας της ενισχυτικής χρηματοδότησης στα εκπαιδευτήρια της Κορυτσάς και της Χειμάρρας.

Όπως τονίζει σε δήλωσή του ο κ. Χαρακόπουλος «Είναι θετικό το γεγονός ότι στις περιοχές της Κορυτσάς και της Χειμάρρας, τις οποίες η Αλβανία από την εποχή Χότζα δεν αναγνωρίζει ως μειονοτικές ζώνες και δεν επιτρέπει την διδασκαλία της ελληνικής στα δημόσια αλβανικά σχολεία, τα ελληνόπουλα θα μπορέσουν να διδαχθούν την ελληνική γλώσσα στις πατρογονικές τους εστίες της Βορείου Ηπείρου, που από την αρχαιότητα αποτελούν κοιτίδες ελληνισμού».

Η απάντηση του κ Λαμπρινίδη έχει ως εξής:

«Είναι γνωστό ότι η εφαρμοζόμενη από πλευράς αλβανικών αρχών πολιτική των «μειονοτικών ζωνών» έχει ως συνέπεια την αδυναμία άσκησης του δικαιώματος στη δημόσια μειονοτική εκπαίδευση εκτός των περιοχών εκείνων στις οποίες η Αλβανία αυθαίρετα περιορίζει την αναγνώριση ύπαρξης Ελλήνων Ομογενών παραβιάζοντας τις σχετικές διεθνείς υποχρεώσεις της.

Ως εκ τούτου, έχει ιδιαίτερη σημασία η πρωτοβουλία της ίδρυσης και λειτουργίας των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων «ΟΜΗΡΟΣ» στην Κορυτσά και στην Χειμάρρα, το έργο των οποίων το Υπουργείο Εξωτερικών, μέσω των Αρχών μας στην Αλβανία, παγίως στηρίζει με κάθε μέσον.

Καθ' όσον αφορά τα ζητήματα χρηματοδότησής τους, το Υπουργείο Εξωτερικών καταβάλλει προσπάθειες για τη διασφάλιση, με τον προσφορότερο τρόπο, της κάλυψης των λειτουργικών δαπανών σε συνεργασία, κυρίως, με το καθ' ύλην αρμόδιο Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων. Παρά δε τους περιορισμούς που επιβάλλει σήμερα η δημοσιονομική συγκυρία, οι τρέχουσες ανάγκες των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων «ΟΜΗΡΟΣ» στην Κορυτσά και στην Χειμάρρα έχουν ήδη καλυφθεί».
http://taxalia.blogspot.com/2011/08/blog-post_4529.html
Το αλίευσα ΕΔΩ ΕΔΩ

Αὐτοδικαίωση


αυτοδικαίωση περηφάνεια τατουάζ


Στους ἀντίποδες τῆς ταπεινῆς ἀναγνωρίσεως τῆς ἀμαρτωλότητός μας βρίσκεται ὁ μεγαλύτερος καί πιό ἐπικίνδυνος ἐχθρός τῆς μετανοίας: ἡ αὐτοδικαίωση, πού εἶναι γέννημα τῆς ὑπερηφανίας.

Ἡ διαστροφή στίς μέρες μας εἶναι τέτοια, ὥστε καί ἄνθρωποι βυθισμένοι κυριολεκτικά στήν ἀμαρτία νά μένουν ἀμετανόητοι καί αὐτοδικαιούμενοι. Σέ σύγχρονο ἔργο κοσμικοῦ συγγραφέως ὁ ἥρωας διαπράττει ἑκουσίως ἕνα φόνο γιά νά βρεί διέξοδο στά ἀδιέξοδά του και κλείνεται στήν φυλακή. Καταδικάζεται σέ θάνατο καί λίγο πρό τῆς ἐκτελέσεως ἐπαναλαμβάνει πεισματικά: «Εἶχα δίκαιο, ἔχω δίκαιο, θα ἔχω δίκαιο».

Ὁ αὐτοδικαιούμενος ἄνθρωπος εἶναι ἐκείνος που πάσχει περισσότερο ἀπό ψυχολογικά προβλήματα, ἐπειδή ἀπωθεί τήν ἐνοχή του. Γίνεται ἔτσι νευρικός, διαταραγμένος, ἀνικανοποίητος, ἀπαιτητικός, ἀναρχικός. Ἀκολουθώντας το παράδειγμα τοῦ Ἑωσφόρου, δέν θέλει νά ζητήση συγχώρηση καί νά ὁμολογήση ἁμαρτίες. Ἐπαναλαμβάνει ὡς ἑπωδό τά λόγια: «Εἶχα δίκαιο, ἔχω ὁπωσδήποτε δίκαιο, θα ἔχω πάντα δίκαιο» καί βάζει μόνος του φράγμα στήν ἄβυσσο τοῦ θείου ἐλέους.

Πηγή: Φωτοτυπία ἀπό τήν Ἱερά Μονή Ἐλεούσης Πατρῶν (31/7/2011)
Το αλίευσα ΕΔΩ http://istologio.org/

Η εν Θεώ ζωή μας. Anthony Bloom

img_5600.jpg
Ο Χριστός γνωρίζεται ως ένα συμβάν της ιστορίας. Στέκεται απέναντί μας καταπρόσωπο. Είναι επομένως -όχι με κάθε τρόπο, αλλά κατά κάποιο τρόπο- «έξωθεν» για μας.

Μπορούμε να τον αποδεχτούμε ως Θεό μας ή να Τον αρνηθούμε, να τον αποδεχτούμε ως Σωτήρα ή να Τον απορρίψουμε... Δεν ισχύει το ίδιο όμως με το Άγιο Πνεύμα.

Το Άγιο Πνεύμα γίνεται αντιληπτό από μας μόνο εντός της εμπειρικής μας σφαίρας, όπως ο άνεμος. «Ο άνεμος όπου θέλει πνέει και τον ακούς, αλλά δεν ξέρεις από πού έρχεται και που πηγαίνει» (Ιωάν. 3, 8).

Ο άνεμος φυσά και δεν μπορείς να τον συγκρατήσεις στα χέρια σου, δεν μπορείς να του δώσεις σχήμα.

Γίνεται αντιληπτός μονάχα ως άμεση εμπειρία. Έτσι και το Άγιο Πνεύμα...
Το αλίευσα ΕΔΩ http://1myblog.pblogs.gr/

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

«Ξαναχτύπησαν» οι…Τούρκοι της Δυτικής Θράκης!


    Αυτή τη φορά σε συνέδριο «Τουρκικού Κόσμου» στην Αττάλεια…
    Όταν δεν ξεσαλώνουν στα διεθνή φόρα της Δυτικής Ευρώπης, ξεσαλώνουν σε τουρκικό έδαφος. Νέα λοιπόν πρόκληση των…«Τούρκων της Δυτικής Θράκης» είχαμε πριν από λίγες μέρες, αυτή τη φορά στην Αττάλεια, σε ένα…τουρκολογικό συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στο συνεδριακό κέντρο Ατατούρκ (σ.σ. πολύ…πρωτότυπο) και υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Μεσογείου (σ.σ. μια που δεν είναι της στιγμής, θα αντιπαρέλθουμε το βαρύγδουπο του τίτλου, προκειμένου για ένα τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ιδρυματίδιο της κακιάς ώρας). Τουρκολογικό συνέδριο βέβαια όχι (έστω και κατ’ επίφασιν) επιστημονικό, αλλά ξεκάθαρα αλυτρωτικό. Άλλωστε, όπως μπορούμε να παρατηρήσουμε στην αφίσα του συνεδρίου (στη 2η φωτογραφία, κάτω δεξιά)), στις σημαίες του…τουρκικού κόσμου περιλαμβάνεται αναφανδόν και εκείνη της Ανεξάρτητης Δυτικής θράκης. Αυτό φυσικά ουδόλως εμπόδισε κάποιους…Έλληνες υπηκόους (και συνήθως αυτοφερόμενους – στα λόγια – ως θιασώτες της ελληνοτουρκικής φιλίας), όπως ο αρθρογράφος της «Γκιουντέμ» Τζεμίλ Καμπζά και ο πρόεδρος της «Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης» Αχμέτ Καρά, να συμμετάσχουν με ανακοινώσεις τους στο συνέδριο (ως Τούρκοι βεβαίως). Διαβάζουμε το σχετικό δημοσίευμα της «Μπιρλίκ» (19-4-2011) σε μετάφραση από το http://tourkikanea.gr:
    H ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΧΤΥΠΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΤΤΑΛΕΙΑ
    Στο διάστημα 16-17 Απριλίου 2011 οργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο Μεσογείου στο συνεδριακό κέντρο Ατατούρκ το “4ο Συνέδριο Νεολαίας Τουρκικού Κόσμου”.
    Στο περιθώριο των συνεδριάσεων της επιτροπής, οργανώθηκαν επίδειξη παραδοσιακών χορών από την περιοχή του Καυκάσου, επίδειξη εκτέλεσης στρατιωτικών εμβατηρίων, δεξιώσεις και επίσκεψη στην πόλη.
    Κατά το συνέδριο οργανώθηκε πάνελ με τίτλο ¨Ο Τουρκισμός της Δυτικής Θράκης¨. Στο πάνελ αυτό μετείχαν ως ομιλητές για τη Δ. Θράκη 4 άτομα: ο Τζεμίλ Καμπζά για την ελευθερία του τύπου, ο Σουάτ Τσολάκ με θέμα ¨Πολιτική εκπροσώπηση και Συμβούλιο Περιφέρειας¨, ο Αχμέτ Καρά για τους συλλόγους, και ο Δρ. Χουσείν Οζκάν από την Γερμανία για τον αγώνα που οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης δίνουν στην Ευρώπη για τη Δυτική Θράκη.
    Ομιλητές που μετείχαν σε άλλες συνεδρίες είπαν πως σήμερα η Δυτική Θράκη έγινε το κέντρο του τουρκικού κόσμου.
    Την προεδρία στην συνεδρία είχε η καθηγήτρια του πανεπιστημίου Χατζέτεπε Δρ. Γιόντζα Ανζερλίογλου. Η Ανζερλίογλου επιπρόσθετα στις ομιλίες που έκαναν οι ομιλητές, περιέγραψε τις σκέψεις της για τον τουρκικό κόσμο και το τι πρέπει να γίνει. Επίσης περιέγραψε στους εκπροσώπους του τουρκικού κόσμου με μια γενική αναφορά τις συνθήκες της Ελλάδας από την εποχή των Οθωμανών μέχρι τις μέρες μας, καθώς και τις συμφωνίες που προφυλάγουν τα δικαιώματα των Τούρκων που παρέμειναν μέσα στα σύνορα της Ελλάδας
    Ο Δρ. Χουσείν Οζκάν χάρισε από μια σειρά από τις εκδόσεις του ΒΑΤΑΑΜ στο Πανεπιστήμιο της Μεσογείου και στην Οργανωτική Επιτροπή, ώστε βάζοντας τες στην βιβλιοθήκη να μπορούνε να επωφεληθούνε οι αναγνώστες. Επίσης μοίρασε πολλά βιβλία στου φοιτητές.
    Στο συνέδριο διαβάστηκαν πολλά συγχαρητήρια τηλεγραφήματα. Από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Αμπντουλλάχ Γκιούλ, τον πρωθυπουργό Ταγίπ Ερντογάν, τον αρμόδιο για τους Τούρκους του εξωτερικού υπουργό Φαρούκ Τσελίκ και από πολλούς ακόμη υπουργούς και βουλευτές.
Το αλίευσα ΕΔΩ http://proxeneio-stop.org/

Ο Δάσκαλος Είναι Βλάκας (ΟΕΔΒ)

Γράφει ο Τ.Χ.
Γυρνάω πίσω στα μαθητικά μου χρόνια που τα παιδιά μεταξύ μας ερμηνεύαμε το σηματάκι του ΟΕΔΒ που βρισκόταν στο πίσω μέρος του κάθε σχολικού βιβλίου, όπως παραπάνω.

Μετά από τόσα χρόνια, και ενώ υποτίθεται ο πολιτισμός μας πάει μπροστά, βλέπουμε και δεν πιστεύουμε ότι αυτός ο φορέας παύει να υφίσταται. Τον έχουν καταργήσει αλλά είναι τόσο ασύλληπτο αυτό που δεν θέλει κανείς να το πιστέψει. Και ενώ σε λίγες μέρες τα σχολεία θα υποδεχτούν τους μαθητές από τις καλοκαιρινές τους διακοπές, δεν θα συμβεί το ίδιο και με τα σχολικά βιβλία που αφορούν τον καθένα από αυτούς. Ήταν που ήταν δύσκολο το έργο των εκπαιδευτικών, τώρα για να δούμε πως θα ανταπεξέλθουν και στη νέα δυσκολία που προκύπτει. Ο φορέας της δωρέαν παιδείας, 31/12/2011 παύει να λειτουργεί και τυπικά. Από εκεί και πέρα κανείς αρμόδιος δεν θα υπάρχει για να διαχειριστεί κάτι το οποίο έχει περίπου από το Μαϊο καταργηθεί. Αυτή τη........
στιγμή μια ολόκληρη αποθήκη του Ο.Ε.Δ.Β. (η οποία δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ειδικά φέτος μεταφέρθηκε από τη Θήβα στον Ασπρόπυργο) προσπαθεί να λειτουργήσει με ένα μόνο άτομο. Ένα μόνο άτομο έβγαλε τις παραγγελίες όχι μόνο όλων των ελληνικών σχολείων αλλά και των βιβλιοπωλείων που προμηθεύονται βιβλία για τη διάθεσή τους σε μαθητές ιδιωτικών σχολείων. Ένα άτομο που είχε μάλλον υπερβολικό φιλότιμο. Και παρά τις δυσκολίες αυτές που οι αρμόδιοι γνώριζαν ότι θα αντιμετωπίσουν, ζητούν πίσω βιβλία για διοθρώσεις και αλλαγές. Εδώ δεν υπάρχει η οργάνωση να διαθέσουν απλά τα βιβλία, αλλά αναλαμβάνουν να επιμεληθούν και κάποια τα οποία μόλις πέρισυ είχαν εκδοθεί για πρώτη φορά. Για να δούμε θα έχει βιβλίο Άλγεβρας φέτος η Α λυκείου; Θα έχει Χημεία η Α λυκείου; Θα έχει βιβλίο Γλώσσας η Στ δημοτικού; Και δεν συζυτώ για την Γ λυκείου που οι ελλείψεις θα είναι ασύλληπτες. Οι υπεύθυνοι υποστηρίζουν και βγαίνουν στα μέσα ενημέρωσης λέγοντας ότι επειδή είχαν καθυστερήσεις στην προμήθεια του χάρτου, τα βιβλία θα καθυστερήσουν περίπου 15 με 20 ημέρες να παραδοθούν. Μακάρι! Νομίζω όμως ότι απλώς δημιουργούν εντυπώσεις και κοροϊδεύουν τον κόσμο. Πρώτα από όλα γιατί ένας φορέας που καταργείται και δεν έχει προσωπικό να τυπώσει κάτι και να δημιουργήσει στοκ όταν από την καινούργια χρονιά δεν θα μπορεί να το διαθέσει και δεύτερον το παρελθόν μας έχει διδάξει ότι μέχρι να γίνουν οι απαραίτητες διαδικασίες όπως καταθέσεις προσφορών και οι εκτυπώσεις των βιβλίων απαιτείται ένα διάστημα πάνω από δύο μήνες. Από την άλλη μεριά δεν μας έχει διευκρινίσει κανείς πώς θα προμηθευόμαστε τα βιβλία των παιδιών μας και από ποιούς. Οι εκδότες καιροφυλακτούν σαν τα κοράκια να μοιράσουν τους τίτλους. Μου έρχονται εικόνες από το παλιό αναγνωστικό με τον Μίμη και τη Λόλα που περνούσε από μαθητή σε μαθητή. Αλήθεια και σε αυτό όμως υπήρχε το σηματάκι του ΟΕΔΒ. Από την άλλη το ηλεκτρονικό βιβλίο θα μπορούσε να βοηθήσει λίγο την κατάσταση αλλά πόσο πρακτικό και εύχρηστο μπορεί να γίνει αν δοθεί με προχειρότητα και χωρίς καμία εναλλακτική λύση;
Κυκλοφορώντας σαν καταναλώτρια, πηγαίνοντας στο φαρμακείο για παράδειγμα, έχει τύχει να ακούσω τον φαρμακοποιό να διαμαρτύρεται γιατί δεν του στέλνουν τα φάρμακα που παραγγέλνει ή το βρεφικό γάλα κάποιας συγκεκριμένης εταιρίας λόγω ελλείψεων. Έχει τύχει να πάω σε οφθαλμίατρο και να μου πει να κάνω υπομονή μέχρι το Σεπτέμβρη, έχει τύχει να στείλω φαξ σε δημόσια υπηρεσία και να μην υπάρχει το απαραίτητο χαρτί για να το τυπώσουν, και τώρα θα τύχει και αυτό με τα σχολικά βιβλία που δυστυχώς όμως καταργείται ολόκληρος ο φορέας της έκδοσής τους και της δωρεάν εκπαίδευσης. Το κράτος μας καταρρέει και συμπαρασύρει μαζί του τους ανυποψίαστους πολίτες.
Ο Δάσκαλος σίγουρα δεν είναι βλάκας, αλλά αυτοί που μας κυβερνούν θεωρούν και αυτόν και όλους εμάς ΒΛΑΚΕΣ και φροντίζουν να γεμίσει η κοινωνία μας στο μέλλον από αμόρφωτους και μη σκεπτόμενους πολίτες.
Τ.Χ.
Το αλίευσα ΕΔΩ http://kafeneio-gr.blogspot.com/2011/08/blog-post_4678.html

Τι μπορώ να διδάξω για την πίστη μας, όταν έρχεσαι στην εκκλησία μία ή δύο φορές τον χρόνο;

chrysostom1.jpg

Για την  συμπεριφορά των πιστών μέσα στο ναό, για τις πολλές απουσίες τους, για την αδιαφορία τους:

«Σήμερα όλοι σας έχετε μεγάλη χαρά. Μόνον εγώ έχω απέραντη λύπη. Κι αυτό, γιατί όταν αναλογισθώ πώς όταν πέρασει η εορτή και αυτό το πλήθος πάλι θα εξαφανισθεί. Καίγομαι και λυπούμαι κατάκαρδα. Τόσα παιδιά γέννησε η Εκκλησία και όμως δεν τα βλέπει για να τα απόλαυση σε κάθε σύναξη, αλλά μόνον όταν υπάρχει κάποια μεγάλη εορτή. Πόση αγαλλίασις πνευματική, πόση χαρά, πόση δόξα για τον Θεό, πόση ωφέλεια για τις ψυχές θα υπήρχε, αν σε κάθε σύναξη βλέπαμε να είναι γεμάτη η εκκλησία;
Τι μπορώ, για πες μου, να σε διδάξω για όλα τα αναγκαία της πίστεως, όταν έρχεσαι στην εκκλησία μία ή δύο φορές τον χρόνο;

Για την ψυχή, για το σώμα, για την αθανασία, για την Βασιλεία των ουρανών, για την κόλαση, για την γέεννα, για την μακροθυμία τού Θεού, για την συγχώρηση, για την μετάνοια, για το βάπτισμα, για την άφεση των αμαρτιών, γι' αυτή την δημιουργία, την ουράνια και την επίγεια, για την φύση των αγγέλων, για την κακουργία των δαιμόνων, για τα τεχνάσματα τού διαβόλου, για τον τρόπο ζωής των Χριστιανών, για τα δόγματα, για την ορθή πίστη, για τις διεφθαρμένες αιρέσεις;» (Λόγος εις το άγιον Βάπτισμα).


ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
Το αλίευσα ΕΔΩ http://1myblog.pblogs.gr/

Αν όλοι οι άνθρωποι εγένοντο κακοί...


179962-koukouzelisa.jpg

  " Άν τά εννέα τάγματα τών αγγέλων ήθελαν κρημνισθή από τούς ουρανούς, καί νά γένουν δαίμονες.

Άν όλοι οί άνθρωποι εγένοντο κακοί.


Άν όλα τά κτίσματα, ουρανός, φωστήρες, ιερείς, ζώα, ήθελον αποστατήσει κατά τού Θεού.


Όλαι αυταί αί κακίαι τών κτισμάτων συγκρινόμεναι μέ τό πλήρωμα τής Αγιότητος τής Θεοτόκου δέν εδύναντο νά λυπήσουν τόν Θεόν.


Διότι μόνη ή Κυρία Θεοτόκος ήτο ικανή νά τόν ευχαριστήσει κατά πάντα. Αυτή μοναχή σταθείσα αναμέσον Θεού καί ανθρώπων, τόν μέν Θεόν υιόν ανθρώπου εποίησε, τούς δέ ανθρώπους υιούς Θεού.


Χωρίς τήν μεσιτείαν αυτής κανένας, ούτε άγγελος, ούτε άνθρωπος, δύναται νά πλησιάση είς τόν Θεόν, επειδή καί αυτή ευρίσκεται μόνον μεθόριον αναμεταξύ τής ακτίστου καί κτιστής φύσεως.


Αυτή μόνη είναι Θεός άμεσος μετά τόν Θεόν καί έχει τά δευτερεία τής Αγίας Τριάδος, ώς ούσα μήτηρ αληθώς τού Θεού.

Καί αυτή μοναχή είναι, όχι μόνον ό θησαυροφύλαξ όλου τού πλούτου τής Θεότητος, αλλά καί ό διαμοιραστής είς όλους καί αγγέλους καί ανθρώπους, όλων τών από Θεού δεδομένων είς τήν κτίσιν υπερφυσικών ελλάμψεων καί θείων καί πνευματικών χαρισμάτων.

Καί δέν είναι τινας πού νά τήν επικαλέσθη μέ πίστιν καί νά μήν τόν υπήκουσε μέ ευσπλαχνίαν.

Αυτός ό Υιός τού Θεού καί αγαπητός υιός τής Παρθένου έδωκε τή μητέρα Του διά μητέρα μας καί συνήγορον νά μάς βοηθή πρός σωτηρίαν μας."


(Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου)


ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ !!


Πηγή : Πρωτ. Δημήτριος Αθανασίου -Πρεσβ. Χαρούλα Τσουλιάη,
"ΠΑΝΤΩΝ ΑΝΑΣΣΑ", 




πηγή

Το αλίευσα ΕΔΩ http://1myblog.pblogs.gr/2010/08/an-oloi-oi-anthrwpoi-egenonto-kakoi.html

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Τα σκοτεινά παιχνίδια της Deutsche Bank και το Δ' Ράιχ

Η Deutsche Bank ως ο ενορχηστρωτής της ριψοκίνδυνης γερμανικής πολιτικής.

Η Ιταλία έχει βρεθεί τον τελευταίο καιρό στο πλευρό της Ελλάδας, όχι βέβαια από πνεύμα αλτρουισμού και αλληλεγγύης αλλά λόγω των κοινών προβλημάτων που αντιμετωπίζει. Χαρακτηριστικό είναι το μένος με το οποίο αντιμετωπίζουν την γερμανική αδιαλλαξία. Σε ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε για παράδειγμα, παρατίθενται μερικά πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία όσον αφορά τον ρόλο που διαδραματίζει η Deutsche Bank στην κατάρρευση των επονομασμένων PIIGS.

Στο άρθρο αυτό διαβάζουμε ότι:

“Πριν από τρεις σχεδόν εβδομάδες η πολυεθνική Deutsche Bank ξεφορτώνονταν 7δις ευρώ σε τίτλους του ιταλικού δημοσίου πυροδοτώντας έναν διεθνές σπιράλ πωλήσεων. Σήμερα η σταθερότητα του ιταλικού χρέους εξαρτάται από τις αγορές των ιταλικών τίτλων από την ΕΚΤ, η οποία και κρατάει ήδη 22δις. Σε ανάλογη κατάσταση βρίσκονται και άλλες χώρες όπως η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Ελλάδα και η Ιρλανδία, οι οποίες γονάτισαν εξαιτίας των πωλήσεων των χρεωγράφων τους από την Deutsche Bank, και τώρα βρίσκονται υπό την προστασία (όχι χωρίς όρους) της ΕΚΤ.”

Και συνεχίζει:

“Το δημόσιο χρέος είναι μία βρετανική επινόηση μερικών αιώνων πριν, η οποία έλαβε χώρα επίσημα υπό την αιτιολογία να μπορεί το κράτος να προμηθεύεται με δάνεια και όχι μέσω φόρων τα χρήματα που είχε ανάγκη. Στην πραγματικότητα το δημόσιο χρέος δημιουργήθηκε διότι εξυπηρετούσε τις τράπεζες ώστε να είναι σε θέση να επενδύουν ένα σημαντικό μέρος της ρευστότητάς τους σε κρατικούς τίτλους. Τίτλους που επέτρεπαν στις τράπεζες από την μία να αποσπούν σίγουρα επιτόκια, και από την άλλη να λειτουργούν ως εγγυήσεις σε περίπτωση ανάγκης. Τα τελευταία χρόνια το δημόσιο χρέος των κρατών φούσκωσε πολύ καθώς οι κυβερνήσεις είχαν ανάγκη πόρων για την σωτηρία των τραπεζών που βρέθηκαν σε κρίση εξαιτίας της φούσκας των παραγώγων. Οι τράπεζες σήμερα χωρίς ίχνος ευγνωμοσύνης, μπορούν να εκβιάζουν τις κυβερνήσεις που χρεώθηκαν εξαιτίας τους και έχουν αδράξει την ευκαιρία προκειμένου να αντικαταστήσουν τα τοξικά χαρτιά με δημόσια περιουσία. Σήμερα στην Ευρώπη, η χώρα που χρεώθηκε πιο πολύ για να σώσει τις τράπεζές της είναι η Γερμανία, η οποία οσονούπω θα βρεθεί και αυτή σε μπελάδες. Όμως οι πολυεθνικές όπως η Deutsche Bank έχουν βάλει στο στόχαστρο τις πιο αδύναμες χώρες χρησιμοποιώντας την γερμανική κυβέρνηση ως βούρδουλα.

Ορίστε γιατί επιμένουν τόσο στην ιδιωτικοποίηση της δημόσιας περιουσίας και στην “απελευθέρωση” των δημοσίων υπηρεσιών, δεδομένου του ότι κάθε δημόσια επιχείρηση διαθέτει σημαντική περιουσία σε κτήρια και γη. Η ουσία των ισοσκελισμένων προϋπολογισμών που επιβάλλεται από το δίδυμο Σαρκοζί-Μέρκελ συνίσταται σε πρακτικό επίπεδο στην εξώθηση των κρατών στην παραχώρηση της δημόσιας περιουσίας και άλλων κερδοφόρων πολυεθνικών.

Το πιο ωραίο όμως έρχεται στην συνέχεια:

Δημοσιογραφικές έρευνες του δημοσίου γερμανικού καναλιού ARD TV τεκμηρίωσαν ότι η κυβέρνηση Μέρκελ παίρνει εντολές απευθείας από την Deutsche Bank. Απεκαλύφθη ότι ο Υπ. Οικονομικών, Schaeuble, διαχειρίστηκε την ελληνική κρίση στην βάση εγγράφων-ντιρεκτίβας επεξεργασμένων στα γραφεία της Deutsche Bank, και αυτό την στιγμή που η συντριπτική πλειοψηφία των ΜΜΕ και των επισήμων σχολιαστών δήλωνε ότι η Μέρκελ καθοδηγείται από τον φόβο των εκλογικών αποτελεσμάτων στa ομοσπονδιακά κρατίδια Hessen και Westfalia.

Η δουλικότητα και το κλαψούρισμα της καγκελαρίου Μέρκελ προς την Deutsche Bank έλαβαν όμως εμφατικές διαστάσεις. Η ARD TV απεκάλυψε ότι το 2008, με την ευκαιρία των εβδομηντακοστών γενεθλίων του διοικητή της Deutsche Bank, Josef Ackermann, διοργανώθηκε μία γιορτή στην καγκελαρία με έξοδα της ίδιας της καγκελαρίας, δηλ. των Γερμανών φορολογουμένων. Στην Γερμανία έγιναν τα προβλέψιμα αγανακτισμένα σχόλια για τα έξοδα (πιθανότατα τοποθετημένα ως “δημοσία δαπάνη”), όμως είναι γνωστό ότι οι πλούσιοι δεν κλέβουν εξ ανάγκης αλλά από πάθος.

Ένας πρώην οικονομολόγος του ΔΝΤ, ο Simon Johnson, χαρακτήρισε σε μία συνέντευξή του τον Ackermann ως “τον πιο επικίνδυνο τραπεζίτη παγκοσμίως“, καθώς ο ισχυρισμός του να επιτύχει απόδοση τουλάχιστον 25% είναι εξαιρετικά επικίνδυνος και μπορεί να στηριχθεί μονάχα σε έξοδα των φορολογουμένων στην περίπτωση που κάτι πήγαινε στραβά. Όμως αυτό δείχνει ότι ο Ackermann έχει καταλάβει πως λειτουργεί στην πραγματικότητα ο καπιταλισμός: είναι ο φορολογούμενος η αληθινή κότα που κάνει τα χρυσά αυγά, και είναι πάντα οι φτωχοί που οφείλουν να καταθέτουν την ελεημοσύνη στους πλουσίους.”

Το άρθρο αναφέρει ότι το τείχος του Βερολίνου αγοράστηκε από την Deutsche Bank με συμφωνία μεταξύ του τότε διοικητή της, Alfred Herrhausen, και του Γκορμπατσόφ. Ο πρώτος δολοφονήθηκε το 1989, τρεις εβδομάδες μετά την πτώση του τοίχους και η Deutsche Bank δεν πλήρωσε ποτέ το τοίχος που παρόλα αυτά περιήλθε στην ιδιοκτησία της[!]. Με απλά λόγια η τράπεζα κατάφερε να εξαπατήσει ακόμη και τον Γκορμπατσόφ.

Το άρθρο αναφέρει κλείνοντας:

“Σήμερα είναι δύσκολο να βρούμε περιπτώσεις διαφθοράς στις οποίες να μην εμπλέκεται με κάποιο τρόπο η Deutsche Bank. Ακόμη και από το υγειονομικό σκάνδαλο στο Abruzzo που παρέσυρε τον κυβερνήτη Ottaviano Del Turco δεν μπορούσε να λείπει η Deutsche Bank. Οφείλουμε σε μία πτήση στο Λονδίνο του Ottaviano del Turco, το 2006, για να συναντήσει τους επικεφαλείς της Deutsche Bank, το γεγονός ότι οι αποφάσεις της ίδιας της Deutsche Bank δεν λαμβάνονται καν στην Γερμανία αλλά στο Λονδίνο.

Σε ένα πράγμα έχει δίκιο ο πρωθυπουργός David Cameron: Το Λονδίνο βρίθει από εγκληματίες. Όμως αντί να στείλει την αστυνομία να τους ξετρυπώσει από το City, την στέλνει στα προάστια για να δείρει τον κόσμο. Τίποτα το παράξενο καθώς τον περασμένο χρόνο ο Cameron ήταν ο υποψήφιος που χρηματοδοτήθηκε επισήμως από την Deutsche Bank με όρους σχεδόν ντροπιαστικούς για αυτή την υποστήριξη.”
από το Alkimos archive
Υγ: Η επιλογή της εικόνας σε αυτό το άρθρο δεν είναι τυχαία, διότι έχει σχέση με το όνομα Ackerman. Είναι ίσως μια από αυτές τις διαβολικές συμπτώσεις της ζωής (ή μήπως δεν είναι σύμπτωση;) καθώς ο πρώτος παραγωγός που ανέβασε την θρυλική ιστορία του Αλ Καπόνε στον κινηματογράφο, λεγόταν: Leonard Joseph Ackerman!

Το αλίευσα ΕΔΩ  http://apneagr.blogspot.com/2011/08/deutsche-bank.html#ixzz1VblElny5

Οι αναρτήσεις στο ¨Παζλ Ενημέρωσης¨

Παζλ Ενημέρωσης