Προκλητικές απαιτήσεις να μην ισχύσει ο ελληνικός εκπαιδευτικός νόμος για τα νηπιαγωγεία εγείρουν οι κύκλοι του τουρκικού προξενείου Κομοτηνής (αλλά και κάποιες…συναφείς ομάδες των γνωστών εθνομηδενιστών ελληνοφώνων). Εξετάσεις αξιοπιστίας καλείται να δώσει η ελληνική πολιτεία, και όλοι οι σχετικοί με το ζήτημα φορείς!
Ο ελληνικός νόμος λέει ότι ένα παιδί που δεν έχει πάει σε δημόσιο νηπιαγωγείο, δεν μπορεί να εγγραφεί στο δημοτικό (είτε δημόσιο, είτε μειονοτικό). Το αποτέλεσμα είναι να αντιμετωπίζουν τώρα (και δικαίως) πρόβλημα όσοι μουσουλμάνοι της Θράκης (είτε τουρκόφρονες οι ίδιοι, είτε παρασυρμένοι από τους τουρκόφρονες ταγούς τους), έστειλαν τα παιδιά τους στα παράνομα νηπιαγωγεία, που συντηρεί (με χρήμα ξέρετε από πού…) ο περιβόητος «Σύλλογος Επιστημόνων Μειονότητας Δυτικής Θράκης».
Σε σχέση με το παραπάνω ζήτημα και τις πιέσεις που ασκούν οι τουρκόψυχοι ώστε να μην ισχύσει ο νόμος, έχουν ακουστεί και γραφτεί πολλά τις τελευταίες μέρες. Όσοι από εσάς παρακολουθείτε τον τοπικό τύπο, θα έχετε ήδη ενημερωθεί και για τις προκλητικές ανακοινώσεις εναντίον της νομοθεσίας που έχουν σπεύσει να εκδώσουν διάφορες μειονοτικές/μειοδοτικές οργανώσεις τουρκοφρόνων (ανεξαρτήτως…μητρικής γλώσσας), όπως π.χ. κάποια…νεοφανής «Τουρκική Μειονοτική Κίνηση για τα Ανθρώπινα και Μειονοτικά Δικαιώματα» και (φυσικά) η ΔΗΜΑΡ. Στην ανακοίνωση της τελευταίας μάλιστα γίνεται λόγος για δογματικές αντιλήψεις και μικροπολιτικές αγκυλώσεις και μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι «ειδικά για την περιοχή της Θράκης, όπου κατοικεί μεγάλος αριθμός συμπολιτών μας που δεν έχουν μητρική γλώσσα την ελληνική, θα έπρεπε να προβλεφθεί στελέχωση των νηπιαγωγείων αυτών με εκπαιδευτικούς που κατέχοντας τη μητρική γλώσσα των παιδιών θα συνέβαλαν ουσιαστικά στη προσχολική εκπαίδευση των παιδιών της μειονότητας.
Η απουσία δίγλωσσης προσχολικής εκπαίδευσης για τα παιδιά της μειονότητας δημιουργεί σοβαρά προβλήματα. Ήδη από την περσινή χρονιά υπήρξαν γονείς που δεν έστειλαν τα παιδιά τους στο νηπιαγωγείο με συνέπεια να δημιουργούνται ζητήματα για την εγγραφή τους και στο δημοτικό σχολείο. Το πρόβλημα – κυρίως στην περιοχή του Εχίνου – είναι μεγαλύτερο σήμερα. 22 παιδιά της μειονότητας κινδυνεύουν να μείνουν εκτός δημοτικού σχολείου. Η πολιτεία δεν μπορεί πλέον να κλείνει τα μάτια. Οφείλει να λύσει το ζήτημα στελεχώνοντας τα νηπιαγωγεία της περιοχής ώστε να είναι δίγλωσσα…».
Εμείς θα ξεπεράσουμε πάντως στο σημείο αυτό τις…δημοκρατικές ευαισθησίες όλων αυτών των ανεκδιήγητων, που μέσα στην παραζάλη της ελληνοφοβικής και εθνομηδενιστικής τους ψύχωσης τολμούν να μιλούν για «μητρική γλώσσα» εννοώντας αποκλειστικά την τουρκική (και επιλέγοντας συνειδητά να παρασιωπούν π.χ. την ρομανί και την πομάκικη) και έχουν ταχθεί υπέρ του γλωσσικού (και ευρύτερου) εκτουρκισμού της μειονότητας (φτάνουν στο σημείο να μιλούν ρητά για…τούρκικη μητρική γλώσσα ακόμη και στην περιοχή του Εχίνου). Δεν χρειάζεται να ασχολούμαστε άλλωστε και πολύ μαζί τους, είναι διαβόητη πλέον για όλους τους στοιχειωδώς σκεπτόμενους πολίτες η χρήζουσα άμεσης και εντατικής ψυχιατρικής έρευνας και φροντίδας κατάσταση όλων αυτών των «προοδευτικών» και των ομοφρόνων τους. Προτιμούμε συνεπώς να σας μεταφέρουμε σήμερα εδώ ένα χαρακτηριστικό δημοσίευμα του τουρκοπεριοδικού της Κομοτηνής «Ρόντοπ Ρουζγκαρί» (στις 12/9/2012). Ε, όπως και να το κάνουμε, θεωρούμε προτιμότερο να βλέπουμε τι γράφουν οι αυθεντικοί τουρκόψυχοι, παρά σε αναμετάδοση τα κωμικά ελληνόφωνα γιουσουφάκια τους. Στο δημοσίευμα λοιπόν αυτό, όπως το μετέφρασε το ιστολόγιο tourkikanea.gr, αναφέρονται τα εξής:
«Με προβλήματα άρχισε η εκπαιδευτική χρονιά στην Ελλάδα. Κάποιοι εκ των Τούρκων που ζούνε στην Ελληνική Δυτική Θράκη δεν μπόρεσαν να γράψουν τα παιδιά τους στο δημοτικό. Σύμφωνα με τον νόμο που βγήκε πέρσι στην Ελλάδα, προβλέπεται πως για να μπορέσουν να γράψουν τα παιδιά τους στα σχολεία θα πρέπει νωρίτερα να έχουν φοιτήσει τα παιδιά τους μια χρονιά προσχολικά. Ο νόμος τέθηκε σε εφαρμογή φέτος. Δεκάδες Τούρκοι Δυτικοθρακιώτες γονείς που δεν μπόρεσαν να στείλουν τα παιδιά τους να φοιτήσουν προ του σχολείου, δεν μπόρεσαν τώρα να τα γράψουν στο δημοτικό.
Οι άνθρωποι της μειονότητας ζητάνε η προσχολική εκπαίδευση να είναι όπως και στα μειονοτικά σχολεία σε Τουρκικά-Ελληνικά. Ενώ το κράτος προβλέπει πως η προσχολική εκπαίδευση θα είναι μόνο στα ελληνικά. Με αυτό τον τρόπο βλάπτεται το στάτους των σχολείων της μειονότητας που εκπαιδεύουν σε Τουρκικά-Ελληνικά και εισάγεται σε μια νέα περίοδο.
Αναφέρεται πως έχουν επέμβει σχετικά με το θέμα οι βουλευτές. Σε περίπτωση που δεν λυθεί το θέμα, δεκάδες παιδιά της μειονότητας αυτή την εκπαιδευτική χρονιά δεν θα μπορέσουν να εκπαιδευτούν στο δημοτικό».
Σχολιάζοντας περαιτέρω το θέμα, εμείς θέλουμε να τονίσουμε ότι στην προκείμενη περίπτωση το διακύβευμα είναι πραγματικά τεράστιο. Θυμίζουμε ότι η εγγραφή παιδιού σε δημοτικό, χωρίς να έχει πρώτα φοιτήσει σε (νόμιμο) νηπιαγωγείο, δικαιολογείται μόνο αν το παιδί ήταν στο εξωτερικό, ήταν άρρωστο ή δεν υπήρχε νηπιαγωγείο στην περιοχή διαμονής του. Εδώ λοιπόν τώρα βλέπουμε ότι οι ίδιοι γονείς που τα είχαν στείλει τα παιδιά τους στα παράνομα νηπιαγωγεία των τουρκοπρακτόρων του Προξενείου, ζητούν πλέον και τα ρέστα. Δηλαδή να μην ισχύσει ο νόμος. Να παραβιαστεί η ελληνική νομοθεσία, επειδή αυτοί με το «έτσι θέλω» απαιτούν δίγλωσσα νηπιαγωγεία, σε μια προσπάθεια να εξαπλώσουν τον εκτουρκισμό σε όλες τις ηλικίες και όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης (υπενθυμίζουμε άλλωστε ότι ήδη κάποιοι ζητούν και δίγλωσσα γυμνάσια και λύκεια – ε, αυτό θα είναι φυσικά το προφανές επόμενο βήμα, όσο κάποιοι ξεσαλώνουν και κάποιοι άλλοι ψοφοδεείς μονίμως υποχωρούν).
Σε αυτό το σημείο μάλιστα είναι χρήσιμο να σας υπενθυμίσουμε και τι ούρλιαζε (σε μία από τις συνήθεις κρίσεις τους) προ ολίγων ημερών το γνωστό ανθελληνικό φασιστόμουτρο Τζεγκίζ Ομέρ στην ξανθιώτικη «Μιλλέτ» (βλ. τη σχετική ανάρτηση του «Προξενείο-Στοπ» της 5ης Σεπτεμβρίου): «Με την έναρξη της νέας εκπαιδευτικής χρονιάς να προειδοποιήσουμε τους ανθρώπους μας… Όποιο και αν είναι το τίμημα, να μη στείλουν τα παιδιά τους στα ελληνικά νηπιαγωγεία, αλλά στα νηπιαγωγεία που λειτουργούν στα πλαίσια του Συλλόγου Επιστημόνων Μειονότητας Δυτικής Θράκης. Να μην παραδειγματίζονται από τα κακά παραδείγματα και από τις κενές απειλές της διοίκησης. Να μην επηρεαστεί κανείς από την ψεύτικη προπαγάνδα. Η διοίκηση με αβάσιμες κυρώσεις επιχειρεί να εκφοβίσει τη μειονότητα με τρόπο που παραβιάζει πλήρως το σύνταγμα και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Γίνεται προσπάθεια ψυχολογικού εκφοβισμού της μειονότητας. Κάποιοι ηγέτες φερόμενοι υποχωρητικά σε αυτό το θέμα, κατευθύνουν λάθος τον κόσμο. Δεν χρειάζεται να ανησυχεί ο κόσμος μας. Δεν πρόκειται να τους συμβεί τίποτε, αν δεν στείλουν τα παιδιά τους σε ελληνικά νηπιαγωγεία. Το κράτος δεν μπορεί να κάνει τίποτε σε αυτούς που δεν θα τα στείλουν. Να μην εξαπατώνται σε αυτό το θέμα από τους ψεύτες. Να σταθούνε όρθιοι. Να μην παίρνουν παράδειγμα από αυτούς που πρόδωσαν την μειονοτική εκπαίδευση, τον πιο σημαντικό πυλώνα του αγώνα της μειονότητας. Το αντίθετο, οι ίδιοι να αποτελέσουν παράδειγμα για εκείνους».
Να υπενθυμίσουμε όμως ακόμη και το ότι σε συνεχείς παρεμβάσεις επί του θέματος αυτού προβαίνουν εσχάτως και άλλοι γνωστοί τουρκόφρονες, αλλά ακόμη και ο ίδιος ο Τούρκος πρόξενος στην Κομοτηνή Ιλχάν Σενέρ, όπως π.χ. το έπραξε προ ελαχίστων ημερών σε ομιλία του στο χωριό Εύλαλο (δημοσιεύθηκε στην τουρκοφυλλάδα «Μπιρλίκ» στις 8/9/2012), όπου μεταξύ άλλων είπε και τα εξής: «Στον αγώνα για τη μειονότητα δεν θα λέτε «Εγώ έκανα» αλλά «Εμείς κάναμε». Πρέπει να δώσετε σημασία στην εκπαίδευση και πρέπει να θέτετε πάντα το αίτημα σας για δίγλωσσα – τουρκικά-ελληνικά – νηπιαγωγεία».
Ε, μετά και από αυτό, τι έτι χρείαν έχετε δηλαδή μαρτύρων; Όποιος έχει μάτια βλέπει τι γίνεται και πόσο σημαντικό είναι να μην εγγραφούν στο δημοτικό τα συγκεκριμένα παιδιά. Να τηρηθεί δηλαδή η νομιμότητα και να μην καταγραφεί στο παθητικό μας άλλο ένα δεδικασμένο προκλητικής ασυδοσίας, που θα το βρίσκουμε πλέον συνεχώς μπροστά μας και θα ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου και για άλλες ακόμη θρασύτερες απαιτήσεις. Να γιατί επιμένουμε να λέμε πως στην προκείμενη περίπτωση καλείται πράγματι να δώσει εξετάσεις αξιοπιστίας η ελληνική πολιτεία, αλλά και όλοι οι έχοντες εμπλοκή στο ζήτημα. Όλοι ανεξαιρέτως: από τους υπευθύνους του Υπουργείου και τους προϊσταμένους πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης έως τον τελευταίο δάσκαλο της Θράκης…
Το αλίευσα ΕΔΩ