Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Δὲν βλέπω πιὰ τηλεόραση. Δοκιμάστε τὸ κι ἐσεῖς

Bookmark and Share



 Εναι ραο τελικ πο χω ποκλείσει τν τηλεόραση π τν ζωή μου.
Τ κατάλαβα γι τ καλ χθς τ βράδυ πο τν νοιξα, μετ π πάρα πολ καιρό.
Περίπου 6 μνες τώρα, δν μπαίνω πι στν διαδικασία ν νοίγω τν TV, κάθε φορ πο μπαίνω σπίτι κα ατ χει λλάξει πραγματικ τν ζωή μου.
Κοιμμαι πι εκολα, χω λιγότερο γχος, χει φτιάξει πολ τ κέφι μου κα διάθεσή μου γι πικοινωνία κα κοινωνικότητα.
χει νοίξει γκέφαλός μου, μέχρι κα τ sex φαίνεται καλύτερο.
Οτε τ τσιγάρο ν’κόβα….
Σς τ προτείνω ν τ δοκιμάσετε, στω κα γι μερικς μέρες.
Τν τηλεόραση τν νοίγω γι ταινίες, γι φωτογραφίες π τν κάμερα κτλ.
νημερώνομαι γι τ συμβαίνει π τ διαδίκτυο.
Τ τς καθημερινότητας κα ατ πο μ νδιαφέρουν τ μαθαίνω στν πολογιστή,
τ φήνω ν κτυπωθον κα τ διαβάζω,
πίνοντας καφεδάκι κα κούγοντας μουσικ & ράδιο,
γι ν μν εμαι συνέχεια μπροστ στ monitor.
Χθές, λοιπόν….
επα ν νοίξω τν TV, τσι γι...
λλαγή.
Ατ εχε σν ποτέλεσμα ν μπ στν διαδικασία του ν συνειδητοποιήσω ,
τ πόσο χω βελτιώσει τν τρόπο σκέψης μου
κα τ πόση μιζέρια χω ποβάλει π τν ζωή μου.
Βλέποντας εδήσεις σ διάφορα κανάλια,
ταν πασιφανς γι μένα πς ατ πο μεταδίδονταν
σχετικ μ τ καθημερινότητα ταν ψέματα κα προκατασκευασμένα.
Φανταζόμουν τος ποτιθέμενους δημοσιογράφους πο βλεπα,
σ παράθυρα μή, σν κακόμοιρες παθητικς μαριονέτες,
πο λεγαν τ ποίημα τος νοιγοκλείνοντας τ στόμα τους,
ν στν πραγματικότητα μιλοσε θιασάρχης,
πο κουνάει τ στόμα τους κα τ χεράκια τους μ διαφαν πετονιά.
ταν τόσο μφανς ατό, πο φαινόταν γελοο.
Παρατηροσα τς διαφημίσεις.
λουστρασιν παρουσιάσεις προϊόντων κα πηρεσιν,
πο στς περισσότερες περιπτώσεις μου εναι ντελς χρηστα.
Χαμόγελα μορφων προσώπων, φθην χιομορ
κα προσπάθεια προσηλυτισμο πελατν,
λς κα πευθύνονται σ νθρώπους μ χαμηλ πίπεδο ναζήτησης.
Πολλ πτώματα.
Πραγματικά, βλέποντας τηλεόραση, εδα πολλος νεκρος κα αμα.
διαίτερα στ χαζ-σίριαλ στυνομικο περιεχομένου.
Δν μπορ ν καταλάβω πς νέχεται κόσμος ν χάνει τν χρόνο του,
βλέποντας ατ τ Τούρκικο σίριαλ,
Πρέπει μλλον ν πάρχει κάποιος λόγος
πο τ Τούρκικα δν μεταφράζονται στ λληνικά,
ν τ σπανικά, στ λλα χαζ-σίριαλ, μεταφράζονται στ λληνικά.
Μλλον θ πιθυμον ν συνηθίσουμε τν Τουρκικ γλώσσα γι κάποιον λόγο….
Φαντάζομαι ατο ξέρουν.
Τελικά.. στ οσία.. χθς π τ πόγευμα κα σχεδν μέχρι ν κοιμηθ,
πέρασα τν χρόνο μου ποτιμώντας τν αυτό μου κα τν τρόπο σκέψης μου,
προσθέτοντας μιζέρια κα κεν στν γκέφαλό μου.
Σς προτείνω ν δοκιμάσετε ν ζήσετε χωρς τηλεόραση.
Πιστεύω πς τ γνωρίζετε κα ο διοι πς θ καλυτερέψει ζωή σας,
μία πόφαση εναι.
Χαίρομαι πολ πο συνήθισα ν ζ χωρς τηλεόραση.
Σς χαιρετ.
Χρστος 35 χρονν, θήνα

Το αλίευσα ΕΔΩ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι αναρτήσεις στο ¨Παζλ Ενημέρωσης¨

Παζλ Ενημέρωσης