Σάββατο, 17 Αυγούστου 2013

ΟΧΙ ΣΤΑ ΤΑΤΟΥΑΖ ΑΠΟ ΜΑΥΡΗ ΧΕΝΝΑ

TATOYAZ
 Τα τατουάζ, από μαύρη χέννα, που προτείνουν να σχεδιάσουν στο σώμα των λουόμενων στις παραλίες,  πλανόδιοι «δημιουργοί», αποτελούν απειλή για την υγεία υποστηρίζει σε ανακοίνωσή του το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) και ενημερώνει ότι: «Τα τατουάζ μαύρης χέννας μπορούν να προκαλέσουν αλλεργικές αντιδράσεις. Για να επιτευχθεί το έντονο μαύρο χρώμα του τατουάζ και να έχει μεγαλύτερη διάρκεια, προστίθεται μεγάλη συγκέντρωση χρωστικών ουσιών. Αυτές οι ψηλές συγκεντρώσεις χρωστικών πυροδοτούν αλλεργικές αντιδράσεις. Για σοβαρά περιστατικά, χρειάζεται επείγουσα ιατρική φροντίδα ακόμα και εισαγωγή, σε νοσοκομείο. Μόνιμη ζημιά στο δέρμα, αλλεργική, εξ επαφής δερματίτιδα και ανάπτυξη
πολυευαισθησίας είναι οι μη αναστρέψιμες, για το υπόλοιπο της ζωής, ανεπιθύμητες συνέπειες του τατουάζ μαύρης χέννας. Σοβαρές αλλεργικές αντιδράσεις, με μόνιμη βλάβη, είναι συχνό φαινόμενο, μετά την εφαρμογή του τατουάζ μαύρης χέννας. Τα συμπτώματα εμφανίζονται, μετά από λίγες (3-12) μέρες. Η καλύτερη συμβουλή είναι να αποφεύγουμε, εντελώς, το τατουάζ μαύρης χέννας.
Τα χρώματα, που προστίθενται, στην πάστα χέννας, που χρησιμοποιείται, για την εφαρμογή, στο δέρμα, του τατουάζ μαύρης χέννας ή του προσωρινού τατουάζ, όπως λέγεται, ευθύνονται, για την πρόκληση σοβαρών επεισοδίων, στην υγεία.
Κατά τους καλοκαιρινούς κυρίως μήνες, περιοδεύοντες καλλιτέχνες εφαρμογής τατουάζ μαύρης χέννας επισκέπτονται υπαίθριες εκδηλώσεις, όπως εκθέσεις, φεστιβάλ, αγορές, παζάρια και ιδιαίτερα τουριστικές περιοχές και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, στους επισκέπτες. Τα τατουάζ μαύρης χέννας προσφέρονται, συνήθως, στους τουρίστες και στο κόσμο, που κάνει τις διακοπές του, στις παραλίες και στα τουριστικά καταλύματα.
Τα προσωρινά αυτά τατουάζ, που αντιγράφουν τα «φυλετικά (tribal) τατουάζ», είναι πολύ δημοφιλή, στη νεολαία.
Πώς ξεχωρίζει το τατουάζ φυσικής χέννας, από το τατουάζ μαύρης χέννας;
Το χρώμα της πάστας, με φυσική χέννα, κυμαίνεται, από πράσινο – καφέ μέχρι καφέ. Αν το χρώμα της πάστας, που χρησιμοποιούν οι καλλιτέχνες – δημιουργοί των τατουάζ είναι πιο σκούρο (μαύρο), τότε, πιθανότατα, έχουν προστεθεί, στη πάστα, χρωστικές.
Ζητάμε πληροφορίες, για την προέλευση της πάστας χέννας και κατάλογο των συστατικών και οδηγιών, για να διαπιστωθεί το είδος της πάστας. Αν οι καλλιτέχνες – δημιουργοί δεν είναι σε θέση να μας δώσουν ακριβή πληροφόρηση, για το προϊόν τους, τότε, αποφεύγουμε το τατουάζ.
Αν μας πουν ότι μπορούμε να αφαιρέσουμε την πάστα, από το σημείο εφαρμογής, μετά από πάροδο μιας μόνον ώρας και θα έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα, τότε, πρόκειται, σίγουρα, για μαύρη χέννα. Η φυσική χέννα, για να καταφέρει να βάψει το σώμα, με ένα καλό σκούρο κοκκινοκάστανο χρώμα, πρέπει να παραμείνει, στο δέρμα, για όσο το δυνατό μεγαλύτερο χρόνο».
Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τηλ. 2310-233333, ώρες 09:00 – 14:30.
http://www.eleftheria.gr/index.asp?cat=36&aid=55425#.UfPkY9Lwnpx


Το αλίευσα ΕΔΩ

46 σχόλια:

  1. Προσφέρουμε 2% αξιόπιστο και νόμιμο δάνειο για επιχειρηματικούς σκοπούς, για να αγοράσετε σπίτι, αυτοκίνητο και να πληρώσετε λογαριασμούς επικοινωνήστε selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρετε

      Χρειάζεστε δάνειο ή χρηματοδότηση οποιουδήποτε τύπου; Έχετε απορριφθεί από την τράπεζά σας λόγω κακής πίστωσης; Έχετε απλήρωτους λογαριασμούς ή έχετε χρέος; Έχουμε ένα καλό πρόγραμμα αποπληρωμής με χαμηλό επιτόκιο 2%. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: REMY.CREDIT111@gmail.com, το είδος των υπηρεσιών δανείου που παρέχουμε
      ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,
      Όνομα εταιρείας: REMY.FINK CREDIT
      Εταιρεία Email REMY.CREDIT111@gmail.com
      Εταιρεία NMLS ID: 517219
      Τις καλύτερες ευχές μου,
      REMY.FINK ...

      Διαγραφή
  2. Χρειάζεστε ένα αξιόπιστο και αξιόπιστο δάνειο σήμερα -
      Να κάνετε επιχειρήσεις και να πληρώσετε τους λογαριασμούς σας επικοινωνήστε με selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρτε το νόμιμο δάνειο 2% για να κάνετε επιχειρήσεις, αγοράστε αυτοκίνητο σπίτι και να πληρώσετε τους λογαριασμούς επικοινωνήστε selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με εκτίμηση
    Το όνομά μου είναι ΜΌΝΙΚΑ MARAGAKI.
    Ακριβώς για να μοιραστώ μαζί σας αυτή τη στιγμή της χαράς.
    Πήρα ακριβώς ένα δάνειο ύψους 30.000 € σε μια μεγάλη γαλλική έμπορος.
    Μαζί του, είχα την απόλυτη ικανοποίηση.
    Αυτή τη στιγμή, είμαι η πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο.
    Και αυτό χάρη σε έναν άνθρωπο.
    Είναι ο Θεός ο οποίος έχει βάλει στο δρόμο μου.
    Και εγώ είμαι πρόκειται να μοιραστώ αυτή τη μαρτυρία μαζί σας.
    Το όνομά του είναι CHARLY KERKIR.
    Αυτό είναι ένας άνθρωπος που πάντα σεβάστηκαν τις δεσμεύσεις τους.
    Είναι ένας άνθρωπος της λέξης.
    Είναι το μοναδικό.
    Αν είστε στην ανάγκη να δανειστεί χρήματα,
    Ζητήστε τους να επικοινωνήσετε μαζί τους.
    Είναι ένας πολύ αποτελεσματικός άνθρωπος στη λίστα με τα αξιόπιστα έγγραφα.
    Έκανα ακριβώς μια πληρωμή πριν από την απόκτηση πιστωτική μου.
    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτόν τον άνθρωπο,
    Έρθετε σε επαφή μαζί μου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: monikamaragaki132@gmail.com
    Ή επικοινωνήστε με τον δανειστή: charlykerkir@gmail.com
    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με εκτίμηση
    Το όνομά μου είναι ΜΌΝΙΚΑ MARAGAKI.
    Ακριβώς για να μοιραστώ μαζί σας αυτή τη στιγμή της χαράς.
    Πήρα ακριβώς ένα δάνειο ύψους 30.000 € σε μια μεγάλη γαλλική έμπορος.
    Μαζί του, είχα την απόλυτη ικανοποίηση.
    Αυτή τη στιγμή, είμαι η πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο.
    Και αυτό χάρη σε έναν άνθρωπο.
    Είναι ο Θεός ο οποίος έχει βάλει στο δρόμο μου.
    Και εγώ είμαι πρόκειται να μοιραστώ αυτή τη μαρτυρία μαζί σας.
    Το όνομά του είναι CHARLY KERKIR.
    Αυτό είναι ένας άνθρωπος που πάντα σεβάστηκαν τις δεσμεύσεις τους.
    Είναι ένας άνθρωπος της λέξης.
    Είναι το μοναδικό.
    Αν είστε στην ανάγκη να δανειστεί χρήματα,
    Ζητήστε τους να επικοινωνήσετε μαζί τους.
    Είναι ένας πολύ αποτελεσματικός άνθρωπος στη λίστα με τα αξιόπιστα έγγραφα.
    Έκανα ακριβώς μια πληρωμή πριν από την απόκτηση πιστωτική μου.
    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτόν τον άνθρωπο,
    Έρθετε σε επαφή μαζί μου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: monikamaragaki132@gmail.com
    Ή επικοινωνήστε με τον δανειστή: charlykerkir@gmail.com
    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με εκτίμηση
    Το όνομά μου είναι ΜΌΝΙΚΑ MARAGAKI.
    Ακριβώς για να μοιραστώ μαζί σας αυτή τη στιγμή της χαράς.
    Πήρα ακριβώς ένα δάνειο ύψους 30.000 € σε μια μεγάλη γαλλική έμπορος.
    Μαζί του, είχα την απόλυτη ικανοποίηση.
    Αυτή τη στιγμή, είμαι η πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο.
    Και αυτό χάρη σε έναν άνθρωπο.
    Είναι ο Θεός ο οποίος έχει βάλει στο δρόμο μου.
    Και εγώ είμαι πρόκειται να μοιραστώ αυτή τη μαρτυρία μαζί σας.
    Το όνομά του είναι CHARLY KERKIR.
    Αυτό είναι ένας άνθρωπος που πάντα σεβάστηκαν τις δεσμεύσεις τους.
    Είναι ένας άνθρωπος της λέξης.
    Είναι το μοναδικό.
    Αν είστε στην ανάγκη να δανειστεί χρήματα,
    Ζητήστε τους να επικοινωνήσετε μαζί τους.
    Είναι ένας πολύ αποτελεσματικός άνθρωπος στη λίστα με τα αξιόπιστα έγγραφα.
    Έκανα ακριβώς μια πληρωμή πριν από την απόκτηση πιστωτική μου.
    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτόν τον άνθρωπο,
    Έρθετε σε επαφή μαζί μου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: monikamaragaki132@gmail.com
    Ή επικοινωνήστε με τον δανειστή: charlykerkir@gmail.com
    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με εκτίμηση
    Το όνομά μου είναι ΜΌΝΙΚΑ MARAGAKI.
    Ακριβώς για να μοιραστώ μαζί σας αυτή τη στιγμή της χαράς.
    Πήρα ακριβώς ένα δάνειο ύψους 30.000 € σε μια μεγάλη γαλλική έμπορος.
    Μαζί του, είχα την απόλυτη ικανοποίηση.
    Αυτή τη στιγμή, είμαι η πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο.
    Και αυτό χάρη σε έναν άνθρωπο.
    Είναι ο Θεός ο οποίος έχει βάλει στο δρόμο μου.
    Και εγώ είμαι πρόκειται να μοιραστώ αυτή τη μαρτυρία μαζί σας.
    Το όνομά του είναι CHARLY KERKIR.
    Αυτό είναι ένας άνθρωπος που πάντα σεβάστηκαν τις δεσμεύσεις τους.
    Είναι ένας άνθρωπος της λέξης.
    Είναι το μοναδικό.
    Αν είστε στην ανάγκη να δανειστεί χρήματα,
    Ζητήστε τους να επικοινωνήσετε μαζί τους.
    Είναι ένας πολύ αποτελεσματικός άνθρωπος στη λίστα με τα αξιόπιστα έγγραφα.
    Έκανα ακριβώς μια πληρωμή πριν από την απόκτηση πιστωτική μου.
    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτόν τον άνθρωπο,
    Έρθετε σε επαφή μαζί μου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: monikamaragaki132@gmail.com
    Ή επικοινωνήστε με τον δανειστή: charlykerkir@gmail.com
    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με εκτίμηση
    Το όνομά μου είναι ΜΌΝΙΚΑ MARAGAKI.
    Ακριβώς για να μοιραστώ μαζί σας αυτή τη στιγμή της χαράς.
    Πήρα ακριβώς ένα δάνειο ύψους 30.000 € σε μια μεγάλη γαλλική έμπορος.
    Μαζί του, είχα την απόλυτη ικανοποίηση.
    Αυτή τη στιγμή, είμαι η πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο.
    Και αυτό χάρη σε έναν άνθρωπο.
    Είναι ο Θεός ο οποίος έχει βάλει στο δρόμο μου.
    Και εγώ είμαι πρόκειται να μοιραστώ αυτή τη μαρτυρία μαζί σας.
    Το όνομά του είναι CHARLY KERKIR.
    Αυτό είναι ένας άνθρωπος που πάντα σεβάστηκαν τις δεσμεύσεις τους.
    Είναι ένας άνθρωπος της λέξης.
    Είναι το μοναδικό.
    Αν είστε στην ανάγκη να δανειστεί χρήματα,
    Ζητήστε τους να επικοινωνήσετε μαζί τους.
    Είναι ένας πολύ αποτελεσματικός άνθρωπος στη λίστα με τα αξιόπιστα έγγραφα.
    Έκανα ακριβώς μια πληρωμή πριν από την απόκτηση πιστωτική μου.
    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτόν τον άνθρωπο,
    Έρθετε σε επαφή μαζί μου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: monikamaragaki132@gmail.com
    Ή επικοινωνήστε με τον δανειστή: charlykerkir@gmail.com
    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με εκτίμηση
    Το όνομά μου είναι ΜΌΝΙΚΑ MARAGAKI.
    Ακριβώς για να μοιραστώ μαζί σας αυτή τη στιγμή της χαράς.
    Πήρα ακριβώς ένα δάνειο ύψους 30.000 € σε μια μεγάλη γαλλική έμπορος.
    Μαζί του, είχα την απόλυτη ικανοποίηση.
    Αυτή τη στιγμή, είμαι η πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο.
    Και αυτό χάρη σε έναν άνθρωπο.
    Είναι ο Θεός ο οποίος έχει βάλει στο δρόμο μου.
    Και εγώ είμαι πρόκειται να μοιραστώ αυτή τη μαρτυρία μαζί σας.
    Το όνομά του είναι CHARLY KERKIR.
    Αυτό είναι ένας άνθρωπος που πάντα σεβάστηκαν τις δεσμεύσεις τους.
    Είναι ένας άνθρωπος της λέξης.
    Είναι το μοναδικό.
    Αν είστε στην ανάγκη να δανειστεί χρήματα,
    Ζητήστε τους να επικοινωνήσετε μαζί τους.
    Είναι ένας πολύ αποτελεσματικός άνθρωπος στη λίστα με τα αξιόπιστα έγγραφα.
    Έκανα ακριβώς μια πληρωμή πριν από την απόκτηση πιστωτική μου.
    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτόν τον άνθρωπο,
    Έρθετε σε επαφή μαζί μου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: monikamaragaki132@gmail.com
    Ή επικοινωνήστε με τον δανειστή: charlykerkir@gmail.com
    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σας χρειάζεστε ένα επείγον δάνειο χωρίς να πέσετε στα χέρια απατεώνων
    Ακριβώς εδώ στο κατώφλι σας είναι η εταιρεία δανείου κάτω από την πτωχή ηλικία μιας εικόνας nelson Mandela
    Είναι εδώ για να σας δώσει ένα δάνειο που θα σας κάνει ευτυχισμένο και θα σας κάνει να χαμογελάσετε
    Υποβάλετε αίτηση για ένα γνήσιο δάνειο τώρα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο (Pineheartloanfirm@gmail.com)

    Βιαστείτε και εφαρμόστε σήμερα και λάβετε αυτό το δάνειο που πάντα ψάχνατε

                                      (Pineheartloanfirm@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρειάζεστε ένα επείγον δάνειο για την έναρξη επιχειρηματικών δανείων; Να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο ή ένα σπίτι; Εάν ναι, μην ανησυχείτε περισσότερο, γιατί προσφέρουμε όλα τα είδη δανείων με χαμηλό και προσιτό επιτόκιο 3%, χωρίς εξασφαλίσεις και χωρίς πιστωτικό έλεγχο. Επιστρέψτε σε εμάς εάν χρειάζεστε ένα δάνειο, παρακαλώ στείλτε μου μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τώρα μέσω: russell.credit40@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προσφέρουμε 2% πιστοποιημένο και αξιόπιστο δάνειο για να κάνετε επιχειρήσεις, να αγοράσετε σπίτι, αυτοκίνητο και να πληρώσετε λογαριασμούς επικοινωνήστε selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λάβετε 2% νόμιμο και αξιόπιστο δάνειο για να κάνετε επιχειρήσεις, να αγοράσετε σπίτι, αυτοκίνητο και να πληρώσετε τους λογαριασμούς selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή μέρα
    Σκέφτεστε να πάρετε δάνειο; Χρειάζεστε σοβαρά μια επείγουσα ανάγκη
    Δάνειο για να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση; Είσαι χρέος; Αυτή είναι η ευκαιρία σας
    Επιτύχετε την επιθυμία σας, δίνουμε προσωπικά δάνεια, επιχειρηματικά δάνεια και εταιρικά
    Δάνεια και όλα τα είδη δανείου με τόκο 2% για περισσότερες πληροφορίες
    Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Lapo.financialgroup01@outlook.com
    ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΙΛΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ Lapo.financialgroup01@outlook.com
       Χαιρετισμοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρειάζεστε ένα γνήσιο δάνειο για επιχειρηματικούς σκοπούς ή να πληρώσετε την επαφή σας με το χρέος Ο κ. Kellie Wilson τώρα για γνήσια δάνεια μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Oceanicfinance113@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λάβετε 2% νόμιμο και πιστοποιημένο δάνειο για να κάνετε επιχειρήσεις, να αγοράσετε σπίτι και να πληρώσετε τους λογαριασμούς επικοινωνήστε selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Προσφέρουμε 2% αξιόπιστο και πιστοποιημένο δάνειο για επιχειρηματικές επενδύσεις, και να πληρώσουμε τους λογαριασμούς επικοινωνίας selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λάβετε 2% νόμιμο και αξιόπιστο δάνειο για επιχειρήσεις, αγοράστε σπίτι, αυτοκίνητο και πληρώστε τους λογαριασμούς επικοινωνήστε με selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λάβετε το νόμιμο δάνειο 2% για επιχειρηματικούς σκοπούς και για να πληρώσετε λογαριασμούς επικοινωνήστε με selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προσφέρουμε 2% νόμιμο και αξιόπιστο δάνειο για επιχειρήσεις, αγοράστε σπίτι, αυτοκίνητο και να πληρώσετε λογαριασμούς επικοινωνήστε selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λάβετε 2% δωρεάν δάνειο για να πληρώσετε τους λογαριασμούς selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λάβετε 2% πιστοποιημένο και νόμιμο δάνειο για να κάνετε επιχειρήσεις, να αγοράσετε σπίτι, αυτοκίνητο και να πληρώσετε τους λογαριασμούς επικοινωνήστε selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λάβετε 2% αξιόπιστο δάνειο για επιχειρηματικούς σκοπούς, αγοράστε σπίτι, και πληρώστε τους λογαριασμούς επικοινωνήστε με selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λάβετε 2% αξιόπιστο και νόμιμο δάνειο για επιχειρηματικούς σκοπούς, αγοράστε σπίτι, αυτοκίνητο και να πληρώσετε λογαριασμούς επικοινωνήστε selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Προσφέρουμε 2% αξιόπιστο και νόμιμο δάνειο για να κάνουμε επιχειρηματικές συναλλαγές, να αγοράζουμε σπίτι, αυτοκίνητο και να πληρώνουμε τους λογαριασμούς επικοινωνίας selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρειάζεστε 2% αξιόπιστο δάνειο; - να ξεκινήσετε τις επιχειρήσεις και να πληρώσετε τους ιατρικούς λογαριασμούς σας επικοινωνήστε με selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λάβετε 2% νόμιμο και αξιόπιστο δάνειο για να κάνετε επιχειρήσεις, να αγοράσετε σπίτι, αυτοκίνητο και να πληρώσετε τους λογαριασμούς σας επικοινωνήστε selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Προσφέρουμε 2% αξιόπιστο και νόμιμο δάνειο για επιχειρηματική δραστηριότητα και για να πληρώσετε τους λογαριασμούς σας επικοινωνήστε με selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρειάζεστε δάνειο 2% για να κάνετε επιχειρήσεις και να πληρώσετε τους ιατρικούς λογαριασμούς σας επικοινωνήστε με selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γεια σου, αυτό είναι για να σας ενημερώσω ότι η υπογραφή της Up Town Loan Factory δανείων έχει δεσμευθεί να βοηθήσει κάθε άτομο ή κυβερνητική εγκατάσταση, προκειμένου να επιτευχθεί μια αξιόπιστη δανείου με ελάχιστο επιτόκιο 3% στην περιοχή των 3.000 έως περιοχής 10 εκατομμύρια επείγουσα Μπορείτε χρειάζομαι τα χρήματα;
    * Πολύ γρήγορο και εύκολο να αλλάξει τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
    * Χαμηλό επιτόκιο 3%
    * Επιστροφές μακροπρόθεσμα (1-30 ετών) περιόδου.
    * Το δάνειο καταβάλλεται σε μηνιαία βάση και είναι ευέλικτο.
    * Πόσο καιρό χρειάζεται για να χρηματοδοτήσει; Μετά την παρουσίαση
    αίτηση δανείου
    Μπορείτε να αναμένετε την πρώτη απάντηση μέσα σε 24 ώρες.
    Χρηματοδότηση 72-96 ώρες μετά τη λήψη των πληροφοριών
    Χρειαζόμαστε.

    Επικοινωνήστε με την εταιρεία payday δάνεια εγκρίνονται εγκριθεί άδεια.
    οικονομικής ενίσχυσης σε άλλες χώρες.
    Για περισσότερες πληροφορίες και έντυπα αίτησης, επικοινωνήστε μαζί τους
    Δάνεια.

    Email: uptownloanfactory@gmail.com
    Whatsapp: +2349069501325

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Λάβετε 2% νόμιμο και αξιόπιστο δάνειο για να κάνετε επιχειρήσεις, να αγοράσετε σπίτι, αυτοκίνητο και να πληρώσετε λογαριασμούς επικοινωνήστε selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λάβετε πιστοποιημένο και αξιόπιστο δάνειο 2% για να κάνετε επιχειρήσεις και να πληρώσετε ιατρικούς λογαριασμούς επικοινωνήστε με selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή μέρα, είμαι ο Martínez και είμαι από τη Χιλή, είμαι εδώ για να βοηθήσω όλους όσους έχουν ανάγκη από δάνειο να είναι λιγότερο ελεύθεροι να εξαπατηθούν, επειδή έριξα 4.000 δολάρια κατά την αναζήτηση ενός δανείου, θα το βρείτε πολλοί δανειστές Οι οποίοι λένε ότι θέλουν να σας δώσουν ένα δάνειο και σίγουρα θα ζητήσουν εκ των προτέρων και τελικά θα πάει μακριά, ή καλύτερα να ζητήσουν περισσότερα χρήματα, ήμουν πραγματικά σε χρέος για λίγο και σχεδόν πέθαρα από καρδιακή προσβολή, απορρίφθηκε από τις τράπεζες Και εταιρείες κάθε νόμιμου, αλλά ως Θεός θα μπορούσε να ξεφύγει με αυτό, ήμουν εισαχθεί σε ένα δάνειο υπογραφή, σκέφτηκα ακόμα ότι ήταν μια άλλη απάτη, αποφάσισα να το δοκιμάσω, μου ζητήθηκε να πληρώσει για τα τέλη ΦΠΑ μόνο εγώ Έκανα, για μεγάλη μου έκπληξη, ότι έλαβα το δάνειο για λογαριασμό μου μέσα σε 3 ώρες από την υπηρεσία της τράπεζας, γι 'αυτό θέλω να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία για να σας πω σε όλους εσάς ψάχνετε για realloans, παρακαλώ μην αφήνετε επαφή άλλες εταιρείες δανείων, επειδή Θα καταλήξουν να σας καταστρέψουν και ακόμη και να σας κάνουν άστεγους, αν είναι δυνατόν, γι 'αυτό παρακαλώ επικοινωνήστε με το LIVE SIGN S LOAN πρόσβαση αμέσως μέσω ταχυδρομείου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: (jorgegraceloanfirm@gmail.com) θα πει Martínez de Χιλή ανέφερε, να προειδοποιούνται.

    Κα. Martinez

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  34. Προσφέρουμε διαφορετικά δάνεια σε ιδιώτες (προσωπικά δάνεια) και συνεργαζόμαστε με επιτόκιο 3% ανά ακυρότητα. Αυτό είναι να σας βοηθήσουμε να εκπληρώσετε τις οικονομικές σας υποχρεώσεις, ιδίως με την συνεχιζόμενη παγκόσμια οικονομική κρίση. Μπορείτε να δανειστείτε μεταξύ 1.000 ευρώ - 500.000.000 (λίρες, ευρώ ή δολάρια). Για περαιτέρω πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (georgeanderson.loanfirm255@gmail.com).

    Προσφορά δανείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χαίρετε

    Χρειάζεστε δάνειο ή χρηματοδότηση οποιουδήποτε τύπου; Έχετε απορριφθεί από την τράπεζά σας λόγω κακής πίστωσης; Έχετε απλήρωτους λογαριασμούς ή έχετε χρέος; Έχουμε ένα καλό πρόγραμμα αποπληρωμής με χαμηλό επιτόκιο 2%. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: REMY.CREDIT111@gmail.com, το είδος των υπηρεσιών δανείου που παρέχουμε
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,
    Όνομα εταιρείας: REMY.FINK CREDIT
    Εταιρεία Email REMY.CREDIT111@gmail.com
    Εταιρεία NMLS ID: 517219
    Τις καλύτερες ευχές μου,
    REMY.FINK ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλή μέρα οι άνθρωποι μου, έχετε ψάξει για ένα δάνειο από τότε; Χρειάζεστε δάνειο για την επίλυση των προβλημάτων σας στη ζωή; Αν ναι τότε δεν ανησυχείτε πια επειδή υπάρχει μια θεός που έστειλε γυναίκα που βοηθά τους ανθρώπους σήμερα στη χώρα μας έχει βοηθήσει πολλούς από εμάς εδώ, είμαι η Εύα γυναίκα που εργάστηκε με νοσοκομείο στη χώρα μου έχω ψάξει για ένα δάνειο Από τότε για να στείλω τα παιδιά μου στο σχολείο και να ανοίξω μια επιχείρηση έχω εξαπατήσει τους ψεύτικους δανειστές μου μέχρι σήμερα όταν βρήκα αυτήν την εταιρεία και σε αυτή την εταιρεία επιβεβαίω και εισπράξαμε το ποσό δανείου μου 45.000ευρώ χωρίς κανένα άγχος και τώρα είμαι εδώ Στο έντυπο για να αναφέρω αυτό το όνομα της εταιρείας εδώ και να πείτε στους ανθρώπους μου πώς έχουν βοηθήσει πολλούς ανθρώπους από άλλες χώρες να με εμπιστεύονται και να βασίζονται σε αυτούς επειδή είναι 100% σίγουροι και εγγυώνται γιατί σήμερα είμαι ευτυχής που έχω τελικά την ευκαιρία να Ένα δάνειο σήμερα και παρακαλώ επικοινωνήστε με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο παρακάτω {mrsstellareneloanfirm1@gmail.com} επειδή βοήθησαν και πολλούς από άλλες χώρες.

    Eva

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Προσφορά δανείου @ ποσοστό 2% !!!

    Η εταιρεία μας είναι μια νομική οργάνωση που δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους ανθρώπους που χρειάζονται βοήθεια, όπως οικονομική βοήθεια. Είμαστε μια χρηματοοικονομική εταιρεία με έδρα τις ΗΠΑ.
    Έτσι εάν αντιμετωπίζετε οικονομικές δυσκολίες στο οικονομικό χάος και χρειάζεστε χρήματα για να ξεκινήσετε την επιχείρησή σας ή χρειάζεστε ένα δάνειο για να εξοφλήσετε χρέη ή να πληρώσετε τους λογαριασμούς σας, να ξεκινήσετε μια καλή επιχείρηση ή να δανειστείτε Δυσκολίες στις τοπικές τράπεζες, επικοινωνήστε μαζί μας Σήμερα Email: ohioloans85@gmail.com


    Κ. Scotty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ZENNITH.LOANS@OUTLOOK.COM

    Προσφέρουμε ιδιωτικά δάνεια, εμπορικά και προσωπικά με πολλά
    ετήσια χαμηλά
    Τα επιτόκια μόνο 2% σε ετήσια βάση τον περιόδου αποπληρωμής των 50
    Χρόνια σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Προσφέρουμε τα δάνεια μεταξύ 1000 και Ευρώ
    100 εκατομμύρια
    Εφαρμόστε σήμερα ZENNITH.LOANS@OUTLOOK.COM
    Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να συμπληρώσουν την αίτηση δανείου:

    ΔΑΝΕΙΟ ΑΙΤΗΣΗ
    ΔΑΝΕΙΟ ΑΙΤΗΣΗ
    Το ονοματεπώνυμό σας *
    Το τηλέφωνό σας *
    Διεύθυνση σας *
    Πολιτεία / Επαρχία *
    της χώρας *
    ημερομηνία γέννησης *
    Έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ; *
    το ποσό του δανείου που απαιτείται *
    Διάρκεια δανείου *
    Σκοπός του δανείου *


                                 ZENNITH.LOANS@OUTLOOK.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρειάζεστε δάνειο; Προσφέρουμε όλα τα είδη δανείων με επιτόκιο 2%. Εάν ενδιαφέρεστε, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για περισσότερες πληροφορίες.

    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: sharon_solution@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γεια σας είμαι εδώ για να μαρτυρήσω πώς πήρα το δάνειό μου από την κ. Linda πήρα μια συμβουλή από την αδελφή μου να τους δώσω μια δοκιμή γιατί πήρε ένα μικρό δάνειο από αυτούς ήδη και χρειάστηκα ένα μεγαλύτερο ποσό για να οικοδομήσω ένα σπίτι έτσι εγώ deiced Δώστε τους μια δοκιμή πήρα το δάνειο με 3% ενδιαφέρον με ωραία όρους και την κατάσταση θα ήθελα να συμβουλεύω όλους εκεί έξω ότι αν χρειάζεστε ένα γνήσιο και τίμιο Lander να δημιουργήσει μια επιχείρηση ή να πληρώσει τους λογαριασμούς ή χρειάζεστε οικονομική υποστήριξη ή Φοιτητικά δάνεια μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους με τα παρακάτω στοιχεία.

    ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΑΝΕΙΩΝ LINDA ROBORT

    Email: mrslindarobertloanfirm@outlook.com

    Https://mrslindarobortloanfirm.yolasite.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Προσφέρουμε 2% αξιόπιστο και πιστοποιημένο δάνειο για επαγγελματικούς σκοπούς και να πληρώσουμε τους λογαριασμούς επικοινωνίας selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42.  Χρειάζεστε 2% αξιόπιστο και πιστοποιημένο δάνειο για επιχειρηματικούς σκοπούς και να πληρώσετε λογαριασμούς επικοινωνήστε με selsumat@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Γεια μου καλούς μου ανθρώπους το όνομά μου είναι Hernandez ένας άνθρωπος των επιχειρήσεων που υποφέρουν από πίστωση πριν να λειτουργήσει την επιχείρησή μου, ήρθα εδώ στο blog για να αναφερθώ και να πω καλά τους ανθρώπους μου για μια μεγάλη γυναίκα που μου δίνουν ένα δάνειο για να τρέξει την επιχείρησή μου μετά από αυτό μπορεί Μήνες που έψαχνα για ένα νόμιμο δάνειο έχω εξαπατηθεί από μερικούς ψεύτικους δανειστές πριν και δίνω στον Θεό όλες τις ευχαριστίες που όταν έρχομαι σε επαφή με την κα Stella Rene δανειστή εταιρεία που μου δανείζεται ένα ποσό δανείου 9.000.000,00 για να τρέξει την επιχείρησή μου και Σε δάνειο επιτόκιο 3% έτσι δίνω στον Θεό όλη τη δόξα και επιτρέψτε μου να συμβουλεύω μερικούς ανθρώπους που χρειάζονται το δάνειο παρακαλώ Stella Rene είναι αξιόπιστη επειδή είναι ένα θαύμα που εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένοι δανειστές δανείων που είναι έστειλε ο Θεός για να βοηθήσει τους ανθρώπους Ανάγκη πίστωσης, επικοινωνήστε με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο {mrsstellareneloanfirm1@gmail.com} και βεβαιωθείτε ότι τα προβλήματά σας έχουν τελειώσει μόλις την εντοπίσετε επειδή είναι σε θέση να δώσει πίστωση για ανθρώπους που χρειάζονται βοήθεια σήμερα.

    Hernandez

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αγαπητέ κύριε, κυρία

    ΔΑΝΕΙΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 2 ΔΕΥΤΕΡΩΝ. Jose Micro Χρηματοδοτικό Ταμείο Plc Εμπορικό και Προσωπικό, House Loan με επιτόκιο 2%. Τα άτομα που ενδιαφέρονται πρέπει να επικοινωνήσουν με τον Δανειοδότη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τις παρακάτω πληροφορίες:
    ΠΡΩΤΟ ΟΝΟΜΑ: ..... ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΟΝΟΜΑ: ...... ΧΩΡΑ: ....... ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ: ..... ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ: ...... ΗΛΙΚΙΑ: ...... ....... SEX: ...... ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: ...... ΔΑΝΕΙΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ: ...... ΜΗΝΙΑΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ...... ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΑΝΕΙΟΥ: ..... Ονοματεπώνυμο: Επενδυτική Προσφορά δανείου Email: josedennisonloans007@googlemail.com και για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με εμάς, επισκεφτείτε τις διευθύνσεις ιστότοπου www.dennisonloanscompany.com
    Ευχαριστώ και ο Θεός ευλογεί
    Χαιρετισμοί,

    Κύριε Jose

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χαίρετε,

    Η ARLENE WILLIAMS FINANCE FIRM σήμερα προσφέρει δάνεια οποιουδήποτε είδους για να καλύψουν τους οικονομικούς περιορισμούς σας, ανεξάρτητα από την κατάστασή σας που κυμαίνεται από 5.000 ευρώ. Σε 100 εκατομμύρια ευρώ σε προσιτό ποσοστό 3%, Ασφαλιστική δωρεάν, κακή πίστωση αποδεκτή. Το ποσό του δανείου είναι διαπραγματεύσιμο, οι υπηρεσίες αξιοπιστίας που προσφέρουμε. Εναρμονισμένη εφαρμογή μόνο μέσω (Arlenewilliamsloanfinance@hotmail.com) Επιτυχία όλων.

    Τις καλύτερες ευχές!

    Κύριε Ουίλιαμς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι αναρτήσεις του ¨Ῥωμηῶν Ἐνημέρωση¨

alt

Οι αναρτήσεις στο ¨Παζλ Ενημέρωσης¨

Παζλ Ενημέρωσης



Προσοχή

Για ανάγνωση επιλέγεις ¨ ΠΛΗΡΗΣ ΟΘΟΝΗ¨ και το διαβάζεις τόσο άνετα, σαν να είναι σε μορφή pdf.

ΟΔΥΣΣΕΙΑ Web TV


Σκοπός της «ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ» είναι να ανακτήσουν οι Έλληνες τις αξίες, τις αρχές και τα ιδανικά της φυλής μας, μέσα από μια υγιή ενημέρωση, αφύπνιση και ψυχαγωγία.
ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΕΔΩ.