Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΟΥ (JOHN WU): ΕΝΑΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΠΙΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ (VIDEO)


15Ο εικονιζόμενος είναι ο Κύπριος Γιάννος Wu, (John Wu), γνωστός καί ως Mastermind.
Προκείται γιά τραγουδιστή μουσικής hip-hop αλλά έχει κάτι ιδιαίτερο σέ σχέση μέ τούς υπόλοιπους καλλιτέχνες. Είναι πιστός χριστιανός καί δέν διστάζει νά τό δηλώσει τόσο μέ τούς στίχους τών τραγουδιών τού όσο καί μέ συνεντεύξεις του σέ τηλεοπτικούς σταθμούς καί περιοδικά.

Ορισμένα από τά τραγούδια τού είναι ιδιαιτέρως γνώστα όπως ο Άσωτος Υιός, Νέα Εποχή, Αόρατος πόλεμος, τά οποία τά παραθέτουμε παρακάτω.Ακολουθεί απόσπασμα συνέντευξης που παραχώρησε στο hiphop.gr

- Ο δίσκος σου "Αόρατος Πόλεμος" είχε πολύ πρωτότυπο στίχο. Μιλούσε γιά τήν θρησκεία, τόν Ιησού Χριστού καί τήν παγκοσμιοποίηση. Γιατί διάλεξες αυτή τή θεματολογία;

Τό γεγονός ότι είμαι Κινεζοκυπριακής καταγωγής, εξού καί τό επίθετο Wu (δέν τό έχω κλέψει), έχω μεγαλώσει επηρεαζόμενος από δύο διαφορετικές θρησκείες καί κουλτούρες καί από μικρός άρχισα νά ψάχνω καί νά μελετώ όλες τίς θρησκείες, φιλοσοφία καί θεωρίες γιά νά βρώ από μόνος μου άν είναι πραγματικά από τόν Θεό, άν υπάρχει τελικά θεός καί πιό είναι τό νόημα τής ύπαρξης μάς σ' αυτόν τό κόσμο. Μετά από χρόνια έρευνας κατέληξα στό συμπέρασμα ότι μόνο η αγία γραφή είναι πραγματικά από τό Θεό καί ότι υπάρχει καί μία οργανωμένη προσπάθεια κάποιων σκοτεινών δυνάμεων καί μυστικών οργανώσεων νά προετοιμάσουν τήν νέα τάξη πραγμάτων η οποία έχει σάν τελικό στόχο τήν έλευση τού αντίχριστου καί τό χάραγμα όλων τών ανθρώπων μέ τό σφράγισμα τού διάβολου. Όλα αυτά είναι προφητευμένα στήν Αγία Γραφή καί μπορεί σέ κάποιους νά φαίνονται παράξενα καί παράλογα όλα αυτά άλλα έτσι έχουν τά πράγματα καί αυτές τίς εμπειρίες καί γνώσεις μου ήθελα νά εκφράσω μέσα...
από τούς στίχους μου.


- Τό ράπ συνήθως μάς έχει συνηθίσει σέ πιό ωμούς στίχους. Δέ φοβήθηκες μήπως σέ χαρακτηρίσουν "παιδί τού κατηχητικού";

Πιστεύω ο χαρακτηρισμός αυτός είναι έκτος πραγματικότητας. Ποτέ δέν ήμουν παιδί τού κατηχητικού μάλλον θά έλεγα ακριβώς τό αντίθετο. Είμαι 27 ετών καί μέχρι τά 24 μού ζούσα μία εντελώς άσωτη ζωή, μέχρι πού ανακάλυψα τόν θεό, βρήκα τήν αλήθεια πού γιά χρονιά έψαχνα καί μετά από κάποια συνταρακτικά θαύματα πού έκανε ο θεός στήν ζωή μου βλέποντας ότι γιά χρονιά έψαχνα νά τόν βρώ, αποφάσισα νά αλλάξω τρόπο ζωής καί μέσα από τήν μουσική νά λέω μόνο πράγματα αληθινά καί όχι μάταια.

- Ποιό είναι τό κεντρικό μήνυμα πού θές νά περάσεις στούς ακροατές σου;

Ότι ζούμε στίς έσχατες μέρες, τά πάντα είναι σχεδόν διεφθαρμένα καί κάπου πρέπει νά ξυπνήσουμε, νά ξεφύγουμε από τόν υλισμό καί όλα τά μάταια πού μάς περιτριγυρίζουν καί νά επιστρέψουμε στό θεό, γιατί μόνο κοντά τού μπορούμε νά είμαστε πραγματικά ευτυχισμένοι καί νά σωθούμε τή μέρα τής κρίσεως.



http://youtu.be/2EjwXFzOJ_E


http://youtu.be/M7ctKekgHzA

Το αλίευσα ΕΔΩ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι αναρτήσεις στο ¨Παζλ Ενημέρωσης¨

Παζλ Ενημέρωσης