Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Ο "Εξολοθρευτής" πουλάει δαμάσκηνα στην Ελλάδα

Bookmark and Share


Μια αγγελία που καταχωρήθηκε πριν από λίγα χρόνια σε γνωστό έντυπο του χώρου της διαφήμισης ξένισε τους επαγγελματίες της αγοράς: ο Σύνδεσμος Παραγωγών Ξηρών Δαμάσκηνων Καλιφόρνιας (California Dried Plum Board – CDPB) αναζητούσε εταιρεία για την προβολή του στην Ελλάδα. Όσοι αντελήφθησαν ότι δεν επρόκειτο για έναν ακόμη αδιάφορο διαφημιστικά γεωργικό σύνδεσμο, αλλά για τον φορέα που παράγει το 99% της συνολικής παραγωγής των ΗΠΑ και το 60% της παγκόσμιας παραγωγής σε ξηρά δαμάσκηνα, κλήθηκαν να καταθέσουν τις προτάσεις τους και να συμμετάσχουν σε ανοικτό διαγωνισμό, ο οποίος εντέλει ανέδειξε ως νικήτρια γνωστή εταιρεία προβολής των βορείων προαστίων.


Η συγκεκριμένη διαδικασία είναι ένα και μόνο δείγμα του τρόπου που προηγμένες χώρες όπως οι ΗΠΑ προωθούν τα προϊόντα τους διεθνώς. Ακολουθείται σχεδόν σε όλες τις χώρες που απορροφούν τους περίπου 125 χιλιάδες τόνους δαμάσκηνων που παράγονται κάθε χρόνο στην Καλιφόρνια του νυν κυβερνήτη Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ.
Η αμερικανική πολιτεία έχει δημιουργήσει ήδη... από το 1952 έναν οργανισμό marketing που αφορά αποκλειστικά το συγκεκριμένο προϊόν και ο οποίος κατευθύνει πολλές από τις προωθητικές ενέργειες που σχετίζονται με αυτό.
       
Και όλα αυτά με τη βοήθεια του αμερικανικού κράτους, το οποίο δεν επιδοτεί την καλλιέργεια, αλλά την προώθηση δεκάδων αγροτικών προϊόντων. Το ακριβώς αντίθετο, δηλαδή, από ό,τι συμβαίνει στην Ελλάδα όπου οι αγρότες στηρίζονται στις επιδοτήσεις, οι μεσάζοντες μονοπωλούν την παραγωγή και την διάθεση και προϊόντα υψηλής ποιότητας δεν μπορούν να βγουν από τα σύνορα της χώρας γιατί ακριβώς δεν υπάρχει το know-how.


Πηγή:
www.capital.gr
Το αλίευσα ΕΔΩ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι αναρτήσεις στο ¨Παζλ Ενημέρωσης¨

Παζλ Ενημέρωσης