Όταν με το καλό εν έτει 20ΧΧ βρεθούν χρήματα για τις νέες τορπίλες, η προμήθεια από την γερμανική Atlas είναι μονόδρομος – μονόδρομος θα είναι και πάλι η τιμή απόκτησης αυτών. Τα ελληνικά υποβρύχια είναι έτσι κατασκευασμένα, ώστε να μπορούν να φέρουν μόνο μία τορπίλη – τη γερμανική, αυτήν της Atlas.
Σαφώς, το ΠΝ θα έχει την ευχέρεια να επιλέξει άλλη τορπίλη εάν θέλει, ίσως την ιταλική μια και στην Ελλάδα δεν κατασκευάζεται κάποια τορπίλη, αλλά ταυτόχρονα η ελληνική πλευρά θα πρέπει να πληρώσει και το κόστος τροποποίησης των υποβρυχίων. Συνολικά 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ για υποβρύχια χωρίς τορπίλες, με την τιμή προμήθειας αυτών να αποτελεί μονόδρομο.
Στην Ελλάδα, εν μέσω βαριάς δημοσιονομικής κρίσης, οι ίδιοι κύκλοι συνεχίζουν να επιμένουν πως τα συγκεκριμένα υποβρύχια μπορούν να φέρουν ιταλικές τορπίλες, χωρίς ιδιαίτερο κόστος μετατροπής.
Στην Ελλάδα, εν μέσω βαριάς δημοσιονομικής κρίσης, οι ίδιοι κύκλοι συνεχίζουν να επιμένουν πως τα συγκεκριμένα υποβρύχια μπορούν να φέρουν ιταλικές τορπίλες, χωρίς ιδιαίτερο κόστος μετατροπής.