- Οι "Τούρκοι" δάσκαλοι της Θράκης απαιτούν την τουρκική γλώσσα στα μειονοτικά σχολεία, επικαλούμενοι την Συνθήκη της Λωζάνης!!! Για μία ακόμη φορά, ο παρεμβατισμός των τουρκολάγνων γίνεται ιδιαίτερα αισθητός στον ευαίσθητο τομέα της Παιδείας, στον οποίο είναι πλέον οφθαλμοφανέστατο, πως έχει ρίξει το βάρος του ο τουρκικός προπαγανδιστικός μηχανισμός
Ο "Τούρκοι" δάσκαλοι, μέσα από ένα κατάπτυστο και υποβολιμιαίο κείμενο επιχειρούν να διεισδύσουν στον τρόπο εκπαίδευσης των Ελλήνων πολιτών, όπως αυτός έχει καταγραφεί και ψηφιστεί στο Σύνταγμα της χώρας μας. Βέβαια, το θάρρος το έδωσε η πολιτική του υπουργείου Παιδείας, η οποία ξεπερνώντας τα όρια της ανεκτικότητας -αλλά και αυτά της "ελαστικότητας"- προσέφερε τα κατάλληλα ερείσματα για τους παραλογισμούς των τουρκοφρόνων "εκπαιδευτικών", οι οποίοι αμφισβητούν ευθέως το δικαίωμα ελληνικής εκπαίδευσης σε έλληνες πολίτες... προτρέποντας μάλιστα και την αύξηση των τούρκων δασκάλων που προέρχονται από την "μητέρα πατρίδα" Τουρκία.
Το κείμενο που ακολουθεί, αποδεικνύει την κατάντια των εκάστοτε κυβερνώντων την Ελλάδα, οι οποίοι αδυνατούν (ή δεν επιθυμούν) να αντιμετωπίσουν τις "κινήσεις" των τουρκοφρόνων της Θράκης. Η εγκατάλειψη της ακριτικής αυτής γωνιάς της Ελλάδας, η ανυπαρξία πολιτικής, καθώς και η ακαταλληλότητα οποιουδήποτε στρατηγικού σχεδιασμού για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της Άγκυρας (επί Ελληνικού εδάφους), όχι μόνο είναι τραγικά γεγονότα, αλλά συμπλέουν και με όσα σχεδόν σε καθημερινή βάση καταγγέλονται για την Θράκη,
τους ρόλους και τις δράσεις που έχουν αναπτύξει συγκεκριμένοι κύκλοι σε αυτήν (πάντα κάτω από την "ομπρέλα" του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής).
Μήπως, κάποια στιγμή επιτέλους, θα έπρεπε να δραστηριοποιηθεί η δικαιοσύνη και να ζητήσει - απαιτήσει από όλους εκείνους που επιθυμούν να μεταβάλουν σταδιακά την ελληνικότητα της Θράκης σε μία γκρίζα (τουρκοποιημένη) περιοχή, να σταθούν απέναντι στις ευθύνες των πράξεών τους έναντι του Ελληνικού Συντάγματος, αφού υποσκάπτουν συνεχώς την ειρηνική συμβίωση των πολιτών, φθίνουν ή καταργούν νόμους του κράτους και λειτουργούν -σε μόνιμη βάση- κατά της εσωτερικής ασφάλειας της χώρας; Μήπως ο φόβος των Ελλήνων πολιτικών (από το 1954) πρέπει να σταματήσει και να επανέλθει η πραγματική (και όχι η κατά βούληση μεταφρασμένη) Συνθήκη της Λωζάνης επιτέλους; Μήπως πρέπει να δοθεί ένα τέλος στην αθλιότητα και στον γκαιμπελισμό των τουρκοφρόνων υπηρετούντων τα συμφέροντα της Άγκυρας; Μήπως εκεί στην Αθήνα κάποιοι πρέπει να αντιληφθούν, πως η Θράκη κινδυνεύει και ανήκει στην Ελλάδα και δεν είναι κάποιο τμήμα της Ανταρκτικής που διεκδικεί η Άγκυρα;
Η επιστολή - κείμενο των τουρκοφρόνων δασκάλων
"Η εκπαιδευτική χρονιά 2010-2011 ας είναι ευτυχισμένη για όλη την Τουρκική Μειονότητα της Δυτικής Θράκης. Αγαπητοί μας μαθητές εσείς είστε το μέλλον μας. Η συνέχεια της τουρκικής κουλτούρας, και οι ελπίδες της μειονότητας μας για ‘ένα καλύτερο αύριο, εξαρτάται από την εκπαίδευση που θα πάρετε και από τις προσπάθειες που θα κάνετε. Αξιότιμοι δάσκαλοι, η εξέλιξη και ο εκσυγχρονισμός της μειονότητας μας, ο εμπλουτισμός της κουλτούρας μας, η πρόοδος στην Τουρκική Γλώσσα και η βελτίωση της δυνατότητας έκφρασης των μελών της μειονότητας είναι το μεγάλο σας καθήκον. Στόχος σας πρέπει να είναι η άνοδος του επιπέδου εκπαίδευσης και της ποιότητας της, και η διαμόρφωση γενιάς συνδεδεμένης με την ιστορία μας, την κουλτούρα μας και με τις εθνικές και πνευματικές μας αξίες
Αξιότιμοι μάνες-πατέρες μεγάλη είναι η συμβολή σας στην ανατροφή των αγαπημένων σας παιδιών. Συνεργαστείτε με τους δασκάλους στο σχολείο και συμβουλεύστε τα παιδιά σας να μετέχουν σε όλες τις εκδηλώσεις. Ενδιαφερθείτε για τα μαθήματα των παιδιών σας. Θα δείτε ότι όσο ενδιαφέρεστε, τόσο θα αυξάνονται οι επιτυχίες τους.
Είναι ανάγκη να εφαρμοστούνε στην εκπαίδευση της Τουρκικής Μειονότητας της Δυτικής Θράκης, η συνθήκη της Λοζάννης, και τα ελληνοτουρκικά μορφωτικά πρωτόκολλα του 1951 και του 1968. Παρά τις συμφωνίες και τα πρωτόκολλα αυτά τα προβλήματα στην εκπαίδευση συνεχίζουν να μεγαλώνουν σαν χιονοστιβάδα. Το άρθρο 40 της Συνθήκης της Λοζάννης είχε δώσει το δικαίωμα στους συλλόγους γονέων να ιδρύουν σχολεία, να τα διοικούνε και να τα ελέγχουν. Στα σχολεία είχαν το δικαίωμα της ελεύθερης χρήσης της τουρκικής γλώσσας. Στο άρθρο 41 της Συνθήκης της Λοζάννης αναφέρεται πως το Ελληνικό κράτος θα παράσχει κάθε είδους διευκόλυνση στην Τουρκική εκπαίδευση. Στα ελληνοτουρκικά πρωτόκολλα αναφέρεται πως τα σχολικά βιβλία και η διδακτέα ύλη θα καταρτίζονται από την Τουρκία. Επίσης θεμελιώνεται η πολιτιστική συνεργασία Τουρκίας και Ελλάδας.
Οι σχετικοί με την εκπαίδευση των Τούρκων της Δυτικής Θράκης νόμοι, διατάξεις και υπουργικές οδηγίες έχουν επιφέρει σήμερα μια κατάσταση δυσλειτουργίας στα Τουρκικά Δημοτικά της Δυτικής Θράκης.
Ο πρώτος νόμος σχετικά με τους Τούρκους της Δυτικής Θράκης ήταν υπ.αρ.3065 του 1954. Αυτός ο νόμος αναγνώριζε τα σχολεία της μειονότητας της Δυτικής Θράκης ως ¨τουρκικά σχολεία¨. Επίσης οι σύλλογοι γονέων μπορούσαν να επιλέξουν τον δάσκαλο που επιθυμούσαν. Στην ταμπέλα των σχολείων μας έγραφε ¨Τουρκικό Σχολείο¨. Κάθε μέρα ορκιζόμασταν ως εξής : ¨Είμαι Τούρκος, είμαι σωστός, είμαι εργατικός…¨ Η Ελληνοτουρκική Επιτροπή Κουλτούρας πρέπει να συγκλιθεί το συντομότερο και να αναζητήσει λύσεις στα προβλήματα στα πλαίσια της υπάρχουσας ελληνοτουρκικής συμφωνίας του 1951.
Η ελληνική διοίκηση υποχρέωσε σε έξοδο από το δασκαλιλίκι, τους επί 50 χρόνια υπηρετήσαντες την τουρκική εκπαίδευση της Δυτικής Θράκης, απόφοιτους σχολείων της Τουρκίας προσοντούχους δασκάλους μας, επειδή συμπλήρωσαν το 60ο έτος ή τα 35 χρόνια υπηρεσίας. Μετά από το εκπαιδευτικό έτος 2009-2010 τα τουρκικά δημοτικά μας στην Δυτική Θράκη έμειναν στα χέρια των αποφοίτων της Ε.Π.Α.Θ.
Οι σχεδόν 6.500 μαθητές μας στα 193 δημοτικά μας στην Δυτική Θράκη, εκπαιδεύονται ανεπαρκώς από τους ευρισκόμενους σε αυτά 450 δασκάλους. Οι γονείς ανησυχούνε πολύ λόγω αυτής της κατάστασης. Η ιδρυθείσα κατά παράβαση της Συνθήκης της Λοζάννης Ε.Π.Α.Θ. πρέπει να κλείσει, και το κενό των προσοντούχων δασκάλων πρέπει να καλυφθεί με την καθοδήγηση των Δυτικοθρακιωτών Τούρκων φοιτητών προς τα παιδαγωγικά πανεπιστήμια της Τουρκικής Δημοκρατίας. Οι Δυτικοθρακιώτες Τούρκοι εκπαιδευτικοί απόφοιτοι παιδαγωγικών πανεπιστημίων της Τουρκικής Δημοκρατίας πρέπει να διοριστούνε στα τουρκικά δημοτικά της Δυτικής Θράκης.
Πρέπει να ανοίξουνε στη Δυτική Θράκη νέα μειονοτικά νηπιαγωγεία, γυμνάσια και λύκεια τα οποία θα ανήκουν στη μειονότητα και θα παράσχουν δίγλωσση εκπαίδευση. Τα κατά παράβασην ιδρυθέντα γυμνάσια στην Οργάνη, στον Εχίνο, στη Γλαύκη, στις Θέρμες και στην Σμίνθη να μετατραπούνε σε Τουρκικά σχολεία. Τα έτι λειτουργούντα θρησκευτικά σχολεία στην Κομοτηνή και Εχίνο να αποκτήσουν το στάτους του Λυκείου Τζελάλ Μπαγιάρ της Κομοτηνής και του γυμνασίου-λυκείου Μουζαφέρ Σαλίχογλου της Ξάνθης. Πρέπει να σταματήσει η διδασκαλία των τουρκικών ως κατ΄επιλογήν μάθημα σε κάποια κρατικά σχολεία της Δυτικής Θράκης.
Ο αριθμός των προερχόμενων από την Τουρκική Δημοκρατία μετακλητών δασκάλων να αυξηθεί σε 35 όπως ήταν στο σύμφωνο του 1952, και οι δάσκαλοι μας αυτοί να τοποθετούνται όπως γινόταν παλιά σε Ξάνθη, Κομοτηνή και Αλεξανδρούπολη.
Υπάρχει μια σοβαρή ροή παιδιών της Τουρκικής Μειονότητας της Δυτικής Θράκης προς τα Ελληνικά κρατικά νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια. Στο θέμα της εκπαίδευσης πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας. Νηπιαγωγεία χωρίς τουρκικά είναι απαράδεκτα. Δεν θέλουμε να βλέπουμε τα παιδιά μας στα Ελληνικά κρατικά σχολεία. Εν όψει αυτής της άσχημης κατάστασης προτείνουμε την επείγουσα σύγκλιση του Ανωτάτου Συμβουλίου της Τουρκικής Μειονότητας της Δυτικής Θράκης με μόνο θέμα την εκπαίδευση. Αύριο μπορεί να είναι πολύ αργά.
Με την ελπίδα πως στο εκπαιδευτικό έτος 2010-2011 θα επιλυθούνε τα εκπαιδευτικά προβλήματα στα πλαίσια των διμερών συνθηκών και πρωτοκόλλων, και με την ευχή να είναι μια περίοδος ανεκτικότητας, ευχόμαστε σε μαθητές, δασκάλους και γονείς επιτυχίες".
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΟΥΡΚΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ
ΕΞ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΝΙΧΑΤ ΟΣΜΑΝΟΓΛΟΥ Το αλίευσα ΕΔΩ