Όλα όσα γίνονται αυτή την περίοδο μοιάζουν σαν να είναι μέρος ενός καλοστημένου σχεδίου που τελικό σκοπό έχει να φτάσουμε στον πάτο του βαρελιού!!!
Δεν ξέρω πόσο απέχουμε από το....
πάτο αλλά βλέπω ότι επιχειρείτε μία διαμέλιση του κοινωνικού ιστού για να είναι πιο εύκολη η χειραγώγηση της κοινωνίας χωρίς αντιδράσεις, χωρίς φωνές αλλά με μια παθητικότητα που θα βασίζεται στο ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο, παρά μόνο αυτό που επιβάλει η κυβέρνηση των υποτακτικών της Ε.Ε και του Δ.Ν.Τ.
Βλέπουμε τις τελευταίες ημέρες τι έγινε με την απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών δημοσίας χρήσεως οι οποίοι από ότι κατάλαβα κλήθηκαν εσπευσμένα από την κυβέρνηση σε ένα διάλογο στον οποίο ήδη υπήρχαν μη συζητήσιμες κρίσιμες διατάξεις για το όλο εγχείρημα της απελευθέρωσης του επαγγέλματος και απλά θα συζητούσαν κάποια δευτερεύοντα επί μέρους θέματα.Δεν είμαι ειδικός και ούτε ξέρω λεπτομέρειες αλλά αυτό που μου προξενεί εντύπωση είναι η βιασύνη εν μέσω θέρους να λυθεί ένα θέμα για το οποίο γνώριζαν εκ των προτέρων ότι θα υπάρχουν μεγάλες αντιδράσεις οι οποίες σίγουρα θα προκαλούσαν τεράστια προβλήματα στον τουρισμό, στην διακίνηση των ευπαθών αγαθών λόγω ζέστης, ακόμα και στις διακοπές που ξεκινάει να κάνει ο Έλληνας στα τέλη Ιουλίου.
Προς τι λοιπόν η βιασύνη;
πάτο αλλά βλέπω ότι επιχειρείτε μία διαμέλιση του κοινωνικού ιστού για να είναι πιο εύκολη η χειραγώγηση της κοινωνίας χωρίς αντιδράσεις, χωρίς φωνές αλλά με μια παθητικότητα που θα βασίζεται στο ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο, παρά μόνο αυτό που επιβάλει η κυβέρνηση των υποτακτικών της Ε.Ε και του Δ.Ν.Τ.
Βλέπουμε τις τελευταίες ημέρες τι έγινε με την απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών δημοσίας χρήσεως οι οποίοι από ότι κατάλαβα κλήθηκαν εσπευσμένα από την κυβέρνηση σε ένα διάλογο στον οποίο ήδη υπήρχαν μη συζητήσιμες κρίσιμες διατάξεις για το όλο εγχείρημα της απελευθέρωσης του επαγγέλματος και απλά θα συζητούσαν κάποια δευτερεύοντα επί μέρους θέματα.Δεν είμαι ειδικός και ούτε ξέρω λεπτομέρειες αλλά αυτό που μου προξενεί εντύπωση είναι η βιασύνη εν μέσω θέρους να λυθεί ένα θέμα για το οποίο γνώριζαν εκ των προτέρων ότι θα υπάρχουν μεγάλες αντιδράσεις οι οποίες σίγουρα θα προκαλούσαν τεράστια προβλήματα στον τουρισμό, στην διακίνηση των ευπαθών αγαθών λόγω ζέστης, ακόμα και στις διακοπές που ξεκινάει να κάνει ο Έλληνας στα τέλη Ιουλίου.
Προς τι λοιπόν η βιασύνη;
Γιατί ο διάλογος δεν έγινε με σωστή ενημέρωση στο σωστό χρόνο;
Τι σόι διάλογος είναι αυτός που ήδη έχουν προαποφασίσει για τα κύρια θέματα;
Επισημαίνω ξανά ότι δεν μπαίνω στην ουσία γιατί δεν γνωρίζω αλλά προβληματίζομαι για τον τρόπο, το χρόνο και την μεθοδολογία της επίλυσης τέτοιων σοβαρών θεμάτων.
Η άποψη μου λοιπόν είναι ότι για τον τρόπο, σίγουρα δεν είναι διάλογος αλλά απλά αποφασίζουμε και διατάσουμε ή μάλλον η Τρόικα και το Δ.Ν.Τ μας επιβάλλουν την συγκεκριμένη λύση χωρίς παρεκκλίσεις οπότε ο διάλογος απλά γίνεται για το θεαθήναι.
Ο χρόνος και η επιλογή της συγκεκριμένης εποχής δεν μοιάζει τυχαία γιατί έτσι δημιουργείτε μία κοινωνική αναταραχή που θα φέρει αντιμέτωπους τους απεργούς
με τους αδειούχους που δεν θα έχουν βενζίνα να κινηθούν για τις διακοπές τους,
με τους γεωργούς που πρέπει να διακινήσουν την συγκομιδή τους προς τις αγορές,
με τους ασχολούμενους στον τουρισμό που εν μέσω τέτοια αναταραχής θα δουν
να ακυρώνονται κρατήσεις από τους τουρίστες του εξωτερικού αλλά και του εσωτερικού.
Να επισημάνω και αυτό δηλ. ότι στα κανάλια που υποστηρίζουν πλέον απροκάλυπτα τις κυβερνητικές επιλογές δεν είδαμε και δεν ακούσαμε στα πάνελ συζητήσεις για την ουσία του προβλήματος, αλλά αντιθέτως είδαμε εκπροσώπους των απεργών να τσακώνονται με εκπρόσωπους των κλάδων που ανέφερα παραπάνω για τις επιπτώσεις στους κλάδους τους.
Με λίγα λόγια βλέπουμε να λειτουργεί ένα σχέδιο το οποίο σκοπό έχει να αποξενώσει και να δημιουργήσει εχθρότητα και αντιπάθεια μεταξύ των κοινωνικών ομάδων οπότε να μην υπάρχει σύμπνοια και καθολική αντίδραση για τα χειρότερα που μας περιμένουν.
Εδώ θα πρέπει να σας θυμίσω και τον μεγάλο και ύποπτο διαχωρισμό που κατάφεραν πριν λίγο καιρό με μαεστρία και πονηριά στο εργατικό δυναμικό της χώρας χωρίζοντας το σε δημοσίους και ιδιωτικούς υπαλλήλους!!!
Συνεχίζοντας και για να ολοκληρώσω την σκέψη μου στο θέμα της απεργίας των ιδιοκτητών των φορτηγών έχοντας τα δύο πρώτα στοιχεία δηλ. τον τρόπο και τον χρόνο που θεωρώ ότι ήταν άκαιρα και δημιούργησαν σοβαρά προβλήματα και αντιπαραθέσεις φτάνουμε στην μεθοδολογία της επίλυσης η οποία έγινε με Πρωθυπουργική παρέμβαση παρακαλώ … για το καλό του κοινωνικού συνόλου … ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ των οδηγών και ΕΠΙΤΑΞΗ των οχημάτων.
Να είστε σίγουροι λοιπόν φίλες/οι ότι στο άμεσο μέλλον αυτό το έργο θα το δούμε πολλές φορές και η μόνη μας ελπίδα είναι, ο καθένας μας να ξεφύγει από τα στενά όρια της επαγγελματικής και κοινωνικής ομάδας που ανήκει και όλοι μαζί να ενταχθούμε στο μεγάλο κοινωνικό σύνολο της χώρας μας για να τους στείλουμε στον αγύριστο!!!
Γιάννης Πρεβενιόςhttp://ksipnistere.blogspot.com/2010/08/blog-post_7740.html
Επισημαίνω ξανά ότι δεν μπαίνω στην ουσία γιατί δεν γνωρίζω αλλά προβληματίζομαι για τον τρόπο, το χρόνο και την μεθοδολογία της επίλυσης τέτοιων σοβαρών θεμάτων.
Η άποψη μου λοιπόν είναι ότι για τον τρόπο, σίγουρα δεν είναι διάλογος αλλά απλά αποφασίζουμε και διατάσουμε ή μάλλον η Τρόικα και το Δ.Ν.Τ μας επιβάλλουν την συγκεκριμένη λύση χωρίς παρεκκλίσεις οπότε ο διάλογος απλά γίνεται για το θεαθήναι.
Ο χρόνος και η επιλογή της συγκεκριμένης εποχής δεν μοιάζει τυχαία γιατί έτσι δημιουργείτε μία κοινωνική αναταραχή που θα φέρει αντιμέτωπους τους απεργούς
με τους αδειούχους που δεν θα έχουν βενζίνα να κινηθούν για τις διακοπές τους,
με τους γεωργούς που πρέπει να διακινήσουν την συγκομιδή τους προς τις αγορές,
με τους ασχολούμενους στον τουρισμό που εν μέσω τέτοια αναταραχής θα δουν
να ακυρώνονται κρατήσεις από τους τουρίστες του εξωτερικού αλλά και του εσωτερικού.
Να επισημάνω και αυτό δηλ. ότι στα κανάλια που υποστηρίζουν πλέον απροκάλυπτα τις κυβερνητικές επιλογές δεν είδαμε και δεν ακούσαμε στα πάνελ συζητήσεις για την ουσία του προβλήματος, αλλά αντιθέτως είδαμε εκπροσώπους των απεργών να τσακώνονται με εκπρόσωπους των κλάδων που ανέφερα παραπάνω για τις επιπτώσεις στους κλάδους τους.
Με λίγα λόγια βλέπουμε να λειτουργεί ένα σχέδιο το οποίο σκοπό έχει να αποξενώσει και να δημιουργήσει εχθρότητα και αντιπάθεια μεταξύ των κοινωνικών ομάδων οπότε να μην υπάρχει σύμπνοια και καθολική αντίδραση για τα χειρότερα που μας περιμένουν.
Εδώ θα πρέπει να σας θυμίσω και τον μεγάλο και ύποπτο διαχωρισμό που κατάφεραν πριν λίγο καιρό με μαεστρία και πονηριά στο εργατικό δυναμικό της χώρας χωρίζοντας το σε δημοσίους και ιδιωτικούς υπαλλήλους!!!
Συνεχίζοντας και για να ολοκληρώσω την σκέψη μου στο θέμα της απεργίας των ιδιοκτητών των φορτηγών έχοντας τα δύο πρώτα στοιχεία δηλ. τον τρόπο και τον χρόνο που θεωρώ ότι ήταν άκαιρα και δημιούργησαν σοβαρά προβλήματα και αντιπαραθέσεις φτάνουμε στην μεθοδολογία της επίλυσης η οποία έγινε με Πρωθυπουργική παρέμβαση παρακαλώ … για το καλό του κοινωνικού συνόλου … ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ των οδηγών και ΕΠΙΤΑΞΗ των οχημάτων.
Να είστε σίγουροι λοιπόν φίλες/οι ότι στο άμεσο μέλλον αυτό το έργο θα το δούμε πολλές φορές και η μόνη μας ελπίδα είναι, ο καθένας μας να ξεφύγει από τα στενά όρια της επαγγελματικής και κοινωνικής ομάδας που ανήκει και όλοι μαζί να ενταχθούμε στο μεγάλο κοινωνικό σύνολο της χώρας μας για να τους στείλουμε στον αγύριστο!!!
Γιάννης Πρεβενιόςhttp://ksipnistere.blogspot.com/2010/08/blog-post_7740.html
Το αλίευσα ΕΔΩ