Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΤΗΣ ΓΗΣ . Ένα υπέροχο ποίημα

                      
Ο Σατανάς έχει χαρά, έχει μεγάλο γλέντι,
Κανέναν σας δεν αγαπά κ όλους σας ζηλεύει.
Ζηλεύει όλα τα παιδιά, τα αγιοσφαγισμένα,
Που έχουν πίστη στο ΧΡΙΣΤΟ κ στο ΘΕΟ τον ένα.

Διεκδικεί πολλά παιδιά κ έχει χαρά μεγάλη,
Έσκασε που του ξέφυγαν λίγα παιδιά νηφάλιοι.
Ποικίλους τρόπους συνεχώς ψάχνει να τα μπερδέψει,
Καθημερινώς η σκέψη του είναι να τα πλανέψει.
Όταν σε βλέπει το ΣΤΑΥΡΟ να κάνεις εσύ για ΜΕΝΑ,
Κάνει ευχή τα χέρια σου να ήταν κομμένα.
Στην εκκλησία όταν σκεφτείς μια ΚΥΡΙΑΚΗ να τρέξεις,
Σου δίνει τόση τεμπελιά που δεν μπορείς να ελέγξεις.
Ψάχνει να βρει κάποια δουλειά για να σου φανερώσει,
Να σε τραβήξει κάπου αλλού και να σε καμαρώσει.
Μια προσευχή όταν πεις θέλει να σε μπερδέψει,
Κ του μυαλού την προσοχή κοιτάζει να την κλέψει.
Σχέδια κάθε ένα λεπτό συνέχεια καταστρώνει,
Να σου μολύνει την ψυχή να στην αφήσει μόνη.
Υπομονή έχει πολύ, όλους να σας τραβάει,
Απ τη δική μου αγκαλιά κ βλέπω ότι νικάει.
Μέσα απ τα χέρια μου, παιδιά μου ξέφυγαν χιλιάδες,
Το φωτοστέφανο έχασαν, έγιναν σατανάδες.
Σου δίνει τόσες αφορμές συνέχεια να θυμώνεις,
Το στόμα σου λέει βρισιές κ το ΧΡΙΣΤΟ ματώνεις.
Έλεγχο κάνε ψυχικό να μην σε παρασέρνει,
Ο σατανάς κάθε λεπτό, μέσα σου να μην μπαίνει.
Μειώνεται ο κόσμος μου που είχα ευλογήσει,
Τρέχει να βρει το σατανά, έχει παραστρατήσει.
Να συγκρατήσεις τη ψυχή, να ρθεις ξανά μαζί μου,
Να ξαναγίνεις ΑΓΓΕΛΟΣ που ήσουνα, παιδί μου.
Έχω Αγγέλους γήινους που ζουν ακόμη κάτω,
Που δεν δωρίζουν στον εχθρό, ψυχή μέσα στο πιάτο.
Την κρύβουν καθημερινώς μέσα στα άγια βιβλία,
Τους την φυλάει προσεκτικά η ΜΑΝΑ ΠΑΝΑΓΙΑ.
Δίπλα σου τριγυρίζουνε τρέξε να τους προλάβεις,
Οι ψυχές τους φέγγουν το πνεύμα μου, κ θα τους καταλάβεις.
Ψάξε κ βρες τους ΑΓΓΕΛΟΥΣ, μαζί τους για να μείνεις,
Και συμβουλές πες να σου πουν, πώς ΑΓΓΕΛΟΣ θα γίνεις !!!
Από κάποιον ιερέα.
ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2011/03/blog-post_12.html#ixzz1GQiV4zJX

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι αναρτήσεις στο ¨Παζλ Ενημέρωσης¨

Παζλ Ενημέρωσης