Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα DEB. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα DEB. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Ο (γκρίζος) λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται!

Πολύ σύντομο, αλλά και πολύ…εύστοχο το κείμενο που αναδημοσιεύει σήμερα το «Προξενείο-Στοπ» από τον τρέχοντα «Αντιφωνητή» (1/10/2013) σχετικά με τη σπέκουλα που βγήκαν να κάνουν τα φασιστοειδή του τουρκοκόμματος της Θράκης DEB (με ανακοίνωσή τους) πάνω στη δολοφονία του Παύλου Φύσσα. Κοιτάξτε δηλαδή τώρα ποιοι τολμούν να χρησιμοποιούν αριστερή φρασεολογία και να μιλούν για…δημοκρατία και ανθρώπινα δικαιώματα! Ακόμη πιο εύστοχη βέβαια και η κατακλείδα του κειμένου. Χωρίς άλλα δικά μας σχόλια…
Μέσα στόν γενικό χαμό τῶν ἀνακοινώσεων γιά τή δολοφονία τοῦ Παύλου Φύσσα ἀπό τόν χρυσαυγίτη τραμποῦκο, βρῆκε εὐκαιρία νά ξεπλυθεῖ καί τό τούρκικο κόμμα DEB, πού διέπεται ἀπό τήν ἴδια ΑΚΡΙΒΩΣ ρατσιστική ἰδεολογία. Ἔτσι, στίς 19/9/2013 καταδίκασε τόν φόνο μέ τήν πιό ἀριστερόηχη καί δημοκρατικοφανή ὁρολογία, λές καί μιλοῦσε ὁ Ἀνδρέας στά ντουζένια του! Καί νά «τά

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Και ο Χ. Αχμέτογλου προσχώρησε στο κόμμα της μειονότητας

Στο ανεξάρτητο κόμμα DEB προσχώρησε και ο επικεφαλής του μειονοτικού ψηφοδελτίου στο Δήμο Ξάνθης, Χουσεΐν Αχμέτογλου. Όπως ανακοινώθηκε από το μειονοτικό κόμμα Ισότητας, Ειρήνης Φιλίας, ο δημοτικός σύμβουλος της Ξάνθης, επισκέφθηκε το Σάββατο 2 Ιουλίου, τα γραφεία του κόμματος στην οδό Θερμοπυλών και συναντήθηκε με τον εκπρόσωπο του κόμματος στην Ξάνθη Οζάν Αχμέτογλου.


Μαζί με τον επικεφαλής του ανεξάρτητου ψηφοδελτίου βρέθηκε οι υπόλοιποι εκλεγμένοι, όπως ο σύμβουλος της δημοτικής κοινότητας Ονούρ Χιντ, ο σύμβουλος του Γέρακα, Ερκάν Ρουσέν καθώς και το μέλος της Επιτροπής Διαβούλευσης του Δήμου Ξάνθης, Τουντζάι Τσαούς, όλοι τους στο εξής μέλη του κόμματος.


Στη δήλωσή του ο Χουσεϊν Αχμέτογλου –όπως αναφέρει η ανακοίνωση του μειονοτικού κόμματος- σημειώνει: «Σήμερα, μαζί με τα άλλα διοικητικά μέλη του Συνδυασμού μας γίναμε μέλη στο κόμμα DEB. Εύχομαι οι συμμετοχές αυτές να είναι καλορίζικες για το κόμμα μας και για την κοινωνία μας. Ο αγώνας που δίνουμε για τον λαό μας συνεχίζεται ».

Διαδοχικές εγγραφές στο ανεξάρτητο κόμμα.
Η αυτόνομη κάθοδος του ανεξάρτητου μειονοτικού κόμματος στις επόμενες Εθνικές Εκλογές, ανεξαρτήτως του εκλογικού νόμου, φαίνεται ότι εξετάζεται σοβαρά από τους παράγοντες της μειονότητας, καθώς κάτι τέτοιο μαρτυρούν οι προσχωρήσεις στο κόμμα DEB οι οποίες γίνονται διαδοχικά, προκειμένου να δίδεται η απαραίτητη δημοσιότητα και να συντηρείται το ζήτημα στην επιφάνεια. Άλλωστε, σταδιακά, είναι προφανές ότι όλοι όσοι συναποτελούν την ηγεσία της μειονότητας, θα είναι μέλη του κόμματος.
http://xanthipress.gr/Το αλίευσα ΕΔΩ ΕΔΩ

Οι αναρτήσεις στο ¨Παζλ Ενημέρωσης¨

Παζλ Ενημέρωσης