Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Θρησκειολογικὸ μάθημα καὶ κατάργηση τῆς πρωινῆς προσευχῆς καὶ τοῦ ἐκκλησιασμοῦ τῶν μαθητῶν ζητᾶ ἡ Ἄννα Φραγκουδάκη


Βαίνουμε π τ κακ στ χειρότερο! λεος.. κκλησία δν θ ντιδράσει; Ο Θεολόγοι; πλς λας τέλος πάντων....Ξυπνστε δν χουμε οκονομικ κρίση λλ πνευματική...!!!

Πάλιν Φραγκουδάκη μαίνεται, πάλιν ταράττεται, πάλιν ρχεται, πάλιν τν κεφαλν το μαθήματος τν Θρησκευτικν ζητε λαβεν π πίνακι. ννα Φραγκουδάκη, καθηγήτρια κοινωνιολογίας τς κπαίδευσης στ Παιδαγωγικ Τμμα Νηπιαγωγν το Πανεπιστημίου θηνν, μς χει συνηθίσει στς παρεμβάσεις της μ τς ποες προσπαθε ν πετύχει τν μετατροπ τν Θρησκευτικν σ μάθημα Θρησκειολογίας κα κολούθως τν πλήρη κατάργησή του, λλ κα τν κατάργηση λων τν χριστιανικν στοιχείων τς λληνικς παιδείας. Ατ τ φορ μ ρθρο της στ protagon.gr (27/4/2011) ζητ κτς π τ μετατροπ το θρησκευτικο μαθήματος σ θρησκειολογία, ν καταργηθε προσευχ κα ργανωμένος κκλησιασμς τν μαθητν. Τ πιχειρήματά της κα ατ τ φορ νυπόστατα κα ξω π τς προβλέψεις τν νόμων το λληνικο κράτους κα το Συντάγματος...ποφαίνεται γι παράδειγμα Φραγκουδάκη τι «Τ δικαίωμα στν ρθόδοξη χριστιανικ διαπαιδαγώγηση πρέπει ν εναι σεβαστό, μως φαρμογή του...
δν εναι ργο το σχολείου. πως παντο στν δημοκρατικ τουλάχιστον κόσμο, εναι ργο τς κκλησίας». Κι μως. Τ λληνικ Σύνταγμα προβλέπει τν καλλιέργεια τς ρθόδοξης χριστιανικς θρησκευτικς συνείδησης τν μαθητν ς ποχρέωση το κράτους (κα χι τς κκλησίας). πίσης «παντο στ δημοκρατικ κόσμο» πάρχει μάθημα Θρησκευτικν πο καλλιεργε συγκεκριμένη θρησκευτικ συνείδηση (μολογιακ) κα χι φηρημένη θρησκειολογικ κα τ ποο γίνεται μέσα στ δημόσια σχολεα κα χι στς νορίες τν διαφόρων μολογιν. 


Πάλιν Φραγκουδάκη, πως κα παλαιότερα, ναφέρει ψευδς τι «χει πολλ πλεονεκτήματα ν εναι κατήχηση ργο τς κκλησίας, ντ σχολικ μάθημα, ποχρεωτικ μ τν πειλ το κακο βαθμο». ς γνωστν ο μαθητς χουν στ μάθημα τν Θρησκευτικν τους μεγαλύτερους βαθμος σ σχέση μ τ λλα μαθήματα κα κανες Θεολόγος δν «πειλε» τος μαθητς μ κακ βαθμολογία. Προφανς Φραγκουδάκη ντιγράφει σα χει πε ξαναπε σ παλαιότερα ρθρα τς μολονότι χει λάβει τς δέουσες παντήσεις κατ τ παρελθν (δετε τς σχετικς ναρτήσεις στ τέλος). 

Τέλος μς λέει τι να μάθημα θρησκειολογίας ρκε γι τ θρησκευτικ διαπαιδαγώγηση τν μαθητν φο «Σύμφωνα μ τ ερ κείμενα λων τν μεγάλων μονοθεϊστικν θρησκειν π.χ. βασικς θικς κανόνας εναι γάπη κα κατανόηση πρς τν συνάνθρωπο κα Θες περιγράφεται λεήμων κα πανάγαθος». Φαίνεται πς κυρία καθηγήτρια δν χει διαβάσει καλ τς προβλέψεις το Κορανίου περ τν πίστων (σων δν πιστεύουν στν λλχ) γι ν ναφέρουμε να μόνο παράδειγμα. 

Δν θ σχολούμασταν καθόλου μ τς μονότονα παναλαμβανόμενες ντιχριστιανικς δέες τς Φραγκουδάκη, πως ποφεύγουμε ν παντμε κα σ λλες τέτοιες παραφωνίες. ν σχολιάσαμε τ γραφόμενα τς τ κάναμε μόνο κα μόνο γι ν φανε πόσο εκολα κάποιοι πανεπιστημιακο σοπεδώνουν τ πάντα ποφαινόμενοι πθ)δρας κα ποδοπατώντας τς προβλέψεις τν νόμων, το Συντάγματος λλ κυρίως τν μακραίωνη Παράδοση τς χιλιοβασανισμένης πατρίδας μας. 

Μεταφέρουμε τ σχετικ πόσπασμα του άρθρου τς ννας Φραγκουδάκη π τ protagon.gr
Τ θρησκευτικ





Τ δικαίωμα στν ρθόδοξη χριστιανικ διαπαιδαγώγηση πρέπει ν εναι σεβαστό, μως φαρμογή του δν εναι ργο το σχολείου. πως παντο στν δημοκρατικ τουλάχιστον κόσμο, εναι ργο τς κκλησίας. H ποχρεωτικ π τ σχολεο κατήχηση παραβιάζει πολλς ρχές, μ πρώτη τν λευθερία τς συνείδησης. Εναι ψηλ κα αξάνονται τ ποσοστ λλόθρησκων μαθητν κα μεγαλώνουν σων νήκουν στ ρθόδοξο χριστιανικ δόγμα λλ πιστεύουν τι θρησκεία εναι διωτικ θέμα συνείδησης. χει πι ρθει καιρς τ θέση τς δογματικς κατήχησης στ σχολεο ν πάρει θρησκειολογία κα στορία τν θρησκειν, πίσης ν καταργηθε προσευχ κα ργανωμένος κκλησιασμός.

χει πολλ πλεονεκτήματα ν εναι κατήχηση ργο τς κκλησίας, ντ σχολικ μάθημα, ποχρεωτικ μ τν πειλ το κακο βαθμο. Ο μαθητς συμμετέχουν μ τ θέλησή τους κα χι ποχρεωτικά, οτε ξετάζονται κοιτάζοντας μ ζήλεια π τ παράθυρο τος λλόθρησκους παλλαγμένους ν παίζουν στν αλή. ρα θρησκευτικ διαπαιδαγώγηση γίνεται νσυνείδητη κα πολ πι σχετικ μ τς θρησκευτικς πιταγές.

Τότε τ σχολεο μπορε στ θρησκειολογία ν περιλάβει κα μία πιλογ π ρχς πο εναι κοινς σ λες τς μεγάλες θρησκεες το κόσμου κα ν τς διδάσκει ς θικς ξίες γενικότερα ποδεκτές. Σύμφωνα μ τ ερ κείμενα λων τν μεγάλων μονοθεϊστικν θρησκειν π.χ. βασικς θικς κανόνας εναι γάπη κα κατανόηση πρς τν συνάνθρωπο κα Θες περιγράφεται λεήμων κα πανάγαθος. 
Το αλίευσα ΕΔΩ http://epirus-ellas.blogspot.com/2011/04/blog-post_8831.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι αναρτήσεις στο ¨Παζλ Ενημέρωσης¨

Παζλ Ενημέρωσης